חיפוש - תגובות , מאמרים , קטלוגים , פרויקטים , עיצוב חנויות , עיצוב פנים חנויות |1| - דף 4
לא מצאת? פשוט חפש.
-
אופטיקה מני ירושלים
13.11.17אופטיקה מני היא חנות אופטיקה בוטיקית ברחוב עמק רפאים בירושלים, החנות קיימת במקום מ 1995 ועברה שיפוץ שכולל תצוגה חדשה, ריצוף, תאורה, ריהוט ומיתוג. החנות עוצבה בקווים נקיים ומנימליסטים כשהלבן שולט כדי להדגיש את מסגרות המשקפיים, נגיעות צבע שולבו בגרפיקה בקירות. -
רושם ראשוני
15.04.16בין אם מדובר במקום עבודהובין אם מדובר בחיינו האישיים ,הרושם הראשוני הוא המרכיב המרכזי בחיינו ואנו רואים את השפעותיו באספקטים רבים סביבנו.בחיינו האישיים נרצה ליצור רושם ראשוני טוב על אורחים שמגיעים לביתנו וליצור אווירה נעימה ונינוחה. עיצוב הבית הפך להיות כלי משמעותי ליצירת סביבת חיים כזו, שתהיה גם פונקציונאלית וגם נוחה עבורנו.ההשראה מגיעה מעולמכם הפנימי ומתחומי העניין שלכם, ממקומות שהייתם בהם בעולם, מבתים שביקרתם בהם , ממגזינים שראיתם...כדאי לסמוך... -
זן ויוגה בסטודיו רגוע ומואר
28.02.11הסטודיו ליוגה עוצב בהשראת תורת הזן לקבלת חלל המשרה איזון ורוגע. נעשה שימוש בבמבוק כחומר עיקרי: בחיפוי קיר המראות עם תאורה אחורית, בקישוטיות ובחיפוי הרצפה בבמבוק מצופה חומר אפוקסי שקוף, הקויות של הנחת הבמבוק מזכירה את סימני החול של גן הזן. כיוון שהחלל ארוך וצר תוכננה הגבהה המשמשת להדגמת התרגילים ומאפשרת זוית ראיה נוחה מכל אורך החלל. עוצב רהוט בהזמנה לאיזורי אחסון מזרנים, כדורים וכו'. עוד אלמנטים ליצירת איזון, תאורה שקועה בצורה מעגלית בגדלים ש... -
עיצוב חנות הלבשה תחתונה
19.06.11חנות קטנה ומטריפה להלבשה תחתונה בדיזינגוף סנטר. עיצוב, מיתוג וגרפיקה: סטודיו Dreams & Magic הקונספט היה לעצב חנות מדליקה שמוכרת הלבשה תחתונה לנשים מבלי לשבור תוכנית חיסכון. כל אישה יודעת שחזיה טובה עולה בסיבות 300-400 ש"ח. כריסטינה, הלקוחה המקסימה שלנו, החליטה שהיא מיבאת מחו"ל הלבשה תחתונה איכותית ומעוצבת במחירים שפויים. כבר שמחנו על הפרוייקט (: הרעיון העיצובי היה ליצור חנות דרמטית וסקסית, שתמשוך את העין, לא רק לנשים, אלא גם לגברים שרוצים... -
קוקיס – שרונה מרקט תל אביב - עיצוב חנות
7.02.16...ת"א.עיצוב חנות בשרונה מרקט מתחם שרונה מרקט מאופיין בסגנון תעשייתי וחומריות מובהקת. שימוש רב במתכת, רצפות רחוב, קירות בטון ובעיקר הרבה צבע שחור. בתכנון החלל ובלוחות זמנים כמעט בלתי אפשריים, האתגר הגדול בעיצוב חנות, כמו בעיצוב חנויות מיוחדות אחרות שביצע הסטודיו לעיצוב פנים של דנה שקד, היה לשלב בין השפה הילדותית של המותג לבין השפה התעשייתית הבוגרת ומלאת הסטייל של המתחם. לאחר מחשבה רבה הוחלט לפתח קונספט מנצח בכל פן - הקרקס. כחלק ממחקר מעמיק... -
שם המשחק: אווירה.
8.05.16הרעיון התכנוני ליצור אזורים בעלי אופי עצמאי אך צירופם יחד ייצור זרימה נוחה למגורים.זה בא לידי ביטוי בשימושי החומרים, הצבעוניות ושילובם שיוצקים עניין ויזואלי משתנה ברחבי החלל.כגון השימוש באבן, זכוכית, עץ , סוגי מתכות , גבס וכו'...הצבעים והטקסטורות שנבחר ( גווני צבע, טפטים...) מוסיפים עומק לחלל ומחלקים אותו בצורה טבעית , כך שכל חדר או פינה בבית מקבל את האופי הייחודי שלו.כמובן שזה בא לידי ביטוי גם בתכנון התאורה, במשחקי אור וצל, אור טבעי ותאורה מלאכו... -
עיצוב חנות קמפינג -CASE STUDY
13.02.12עיצוב חנות ככאש למוצרי קמפינג/מטיילים/האתגר העיקרי בפרוייקט, היה לנסות להרים חנות מרשימה שעונה על דרישות הקונספט שקיבלנו, בתקציב זעום. כשניגשנו לעבודה, ראינו שאי אפשר לטפל בכל חלקי החנות בתקציב המוגבל שבידינו והבנו שצריך להתמקד רק בדברים שיעשו שינוי מהותי בחלל. החלטנו להתמקד בשני אלמנטים מרשימים מעץ שהשפיעו על כל החלל. שני האלמנטים חילקו את החלל הסתמי לשלושה איזורים מובחנים והכניסו חיים לחנות ולתיקרה השטוחה. האלמנטים שהותקנו בגובה נמוך יחסית, ... -
הדברים הקטנים , הם שעושים את ההבדל הגדול.
11.04.16החג בפתח ואיתו מגיע האביב , שמביא איתו את הרצון לריענון והתחדשות.כל אדם חווה חלל קיים באופן הייחודי רק לו. לפיכך אין פתרון או נוסחה אחת לתכנון, לסגנון, ולקו עיצובי אחידמכלול הפרטים כולם יוצרים תמונה בעלת אופי ייחודי.כולנו חולמים על בית ,מקום שלא רק שיהיה שלנו, אלא גם ייראה כמו שאנחנו רוצים ותהיה בו אווירה שתהפוך אותו ממקום שסתם גרים בו לבית במלוא מובן המילה.איך נישמור את סביבתנו מעוצבת ומעודכנת מבלי לעשות מהפכות יקרות ומיותרות בביתנו?ניקיון וסדר ... -
valentines day
14.02.16יום האהבה הוא יום שאפשר בנגיעות קלות בבית לשנות , לסדר ולהוסיף ...בעצם כל יום הוא יום של אהבה .אנחנו אוהבים את המשפחה שלנו ואת הבית שלנו בכל יום.המטרה היא שבכל מקום שבו נגור נרגיש את האהבה בבית, נרגיש בית.לפעמים כל מה שצריך זה קצת להזיז רהיטים, להחליף שטיחים, תאורה ותמונות בין החדרים ... להוציא מהבית ריהוט או בגדים וכלים שכבר לא בשימוש ( למסור באהבה, לשחרר באהבה )לאוורר את הבית, לאהוב את המקום בו אנו חיים .לצבעים יש כוח רב ומשמעותכל צבע שייך לאלמ... -
ממחשבה למציאות
28.02.16יצירתיות יכולה להתבטא גם בדברים קטנים והיום-יומיים שכל אחד מאיתנו יכול לעשות.חדוות היצירה היא כל דבר שאני יוזמת ועושה.זו פעולה יצירתית שיש בה תוצאה- לכן היא נקראת חדוות היצירה- אני מתמלאה סיפוק ושמחה מעשייתי.אפשר להתעסק ביצירה גם עם דברים גדולים וגם עם דברים קטנים, העיקר שאנחנו יוצרים ומעלים את רמת החיות שלנו.ההרגשה הנפלאה בעולם של סיפוק והנאה ממעשה ידינו.כאשר היצירה שחלמנו עליה נהפכת למוחשית , הרגשת העצמה והתחושה של ניצול הזמן נפלאה .כשאני צופה... -
מי צריך שטיח כשיש מרצפות מעוטרות?
23.12.16ריצוף הוא אינו רק משטח לדריכה. יצירת אריחי בטון היא אמנות ואומנות של ממש. אחת המגמות היפות ביותר בעיצוב הבית בשנים האחרונות היא ריצוף הבית עם אריחי בטון מעוטרים, שמעניקים לא רק צבע ואווירה ייחודית לכל חדר, אלא גם הופכים אותו לחלל מיוחד במינו, כזה שנראה כאילו נשאב מהבתים העתיקים שפיארו את ישראל בתחילת המאה הקודמת. הריצוף מעניק אווירה וייחודיות לבית, ע"י שימוש נכון בגווני האריח, ניתן להעביר בדיוק את התחושות שאתם מעוניינים לייצר בחללים השונים בבית.... -
הרצון להתחדשות
1.04.16האביב שמגיע מעורר רצון להתאים את עצמנו להתחדשות ולהתרעננות סביבנו והרצון לנער מהבית את אפרוריות החורף שחלף, לפתוח חלונות ולהכניס אווירה חדשה לחלל.הרצון להתחדשות מגיע כמו עונות השנה , פתאום מתעורר החשק לשינוי .זה הזמן להוציא מהבית פריטים היוצרים עומס בחלל, לרענן את הבית , לשנות ולהכניס גוונים חדשים.גם בתקציב צנוע יחסית, מבלי לשבור ולהזיז קירות, לפרק ריצוף ואריחים קיימים ושאר הליכים דרמטיים, ניתן ליצור בחזות החלל הביתי שינוי מרענן. בשינויי של מיקומ... -
עיצוב מתחם מסחרי בהר מצדה
17.01.12אתר מצדה, הוכר כאתר מורשת עולמי. לפי נתוני רשות הגנים, הוא האתר המתוייר ביותר בארץ. חלל חנות המזכרות,הוא מתחם המחבר בין מפלס הירידה מהרכבל למפלס המסחרי התחתון. הפרויקט ,משתרע על פני 850 מ"ר וכולל קומת גלריה . מעבר לפן העיצובי, החנות עברה תהליך מיתוגי ובניית אסטרטגיה שיווקית ,שבסופם הוחלט להתחבר למורשת אתר מצדה ובעיקר לתקופת התנך ,כמקור השראה עיקרי לכל הפרויקט. השם והלוגו שעוצב לחנות, MASADA the bible land משקף אסטרטגיה זאת. בעיצוב החנות הי... -
עיצוב חנות קונספט לחברת אהבה
18.01.12בפרוייקט זה ,מעבר לעיצוב ותכנון החנות נעשה תהליך שיווקי ואסטרטגי מקיף. חברת אהבה ים המלח , החליטה לפתוח חנות בקונספט שונה וחדש במקביל להשקת מיתוג חדש למוצרי הקוסמטיקה הטבעית שלה. החנות משתרעת על פני 170 מ"ר ומשלבת מוצרי קוסמטיקה עם מוצרי WELL-BEING ,מושג שמתחיל להיות מקובל יותר ויותר בעולם ובא לתאר מוצרים התורמים לשיפור איכות החיים. בדרך כלל המושג מקושר לחומרים או ערכים טבעיים. המוצרים הקוסמטיים והאחרים משולבים אלה באלה ויוצרים שלם הגדול מסכום...







