חיפוש - פרויקטים , עיצוב חנויות , תכנון , תכנון עיצוב חנות |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב חנות SHOP2SHOP
14.03.18סטודיו A.L Design House מלווה במשך שנים רבות את חברת דיור אינטריורס המתמחה ביבוא ריהוט יוקרה מאיטליה, הסטודיו דואג לעיצוב חנויות הלקוח, אחראי הנראות של הלקוח בעיתונות ובמדיה החברתית. בחודשים האחרונות החבר החליטה להתרחב ולהגדיל את כמות החנויות שלה בפרויקט מדהים של shop2shop. סטודיו A.L Design House בצע עבור דיור אינטריורס את תכנון החללים החדשים בחנויות השונות, תוך כדי ביצוע רענון כללי לנראות המותג, הפיכתו למותג חדשני יותר ומודרני. מעצבי סטוד... -
חנות קונספט לריהוט וספות
18.06.15תכנון ועיצוב חנות קונספט בת״א (ידידיה פרנקל) אולם תצוגה מרשים המיועד למכירת ספות ורהיטים. המקום משלב מחסן, איזור תפעול, ומתפרה שמציגה שקיפות לעבודה המתרחשת בתוך המקום. בהתחשב לאיזור המאפיין מסחר תחרותי, היה צורך בשימוש באלמנטים גדולים ובחומרים קונטרסטים על מנת לייצר אינטראקציה עם הרחוב. -
בוטיק קטן ומדליק במתחם שרונה.
31.07.14...יותר. בין שני האזורים חוצץ רהיט דו-כיווני בגובה 1.5 המשמש מצידו האחד כדוכן מכירה ותצוגה המכיל כ-300 גווני-לק שונים ברצף אחד ארוך ומרשים, ומצידו השני הוא מהווה חלק אינטגרלי מעמדות הטיפול. תכנון זה יצר הפרדה ברורה בין מתחם הטיפול לבין אזורי המכירה , בצורה המנצלת ככל הניתן את שטח החדר וגם אפשר מידה של פרטיות הנדרשת בעמדות הטיפול. עמדות הטיפול הנמצאות על גבי במה מול הכניסה ,בעצם מהוות קיר-כח מעניין ופעיל, הנשקף אל הלקוחות הנכנסים לבוטיק. -
עיצוב חנות קונספט לחברת אהבה
18.01.12בפרוייקט זה ,מעבר לעיצוב ותכנון החנות נעשה תהליך שיווקי ואסטרטגי מקיף. חברת אהבה ים המלח , החליטה לפתוח חנות בקונספט שונה וחדש במקביל להשקת מיתוג חדש למוצרי הקוסמטיקה הטבעית שלה. החנות משתרעת על פני 170 מ"ר ומשלבת מוצרי קוסמטיקה עם מוצרי WELL-BEING ,מושג שמתחיל להיות מקובל יותר ויותר בעולם ובא לתאר מוצרים התורמים לשיפור איכות החיים. בדרך כלל המושג מקושר לחומרים או ערכים טבעיים. המוצרים הקוסמטיים והאחרים משולבים אלה באלה ויוצרים שלם הגדול מסכום... -
עיצוב חנות קונספט לקישוטי סוכר
3.06.15...בישראל - שרונה מרקט בת"א. מתחם שרונה מרקט מאופיין בסגנון תעשייתי וחומריות מובהקת. שימוש רב במתכת, רצפות רחוב, קירות בטון ובעיקר הרבה צבע שחור. בתכנון החלל ובלוחות זמנים כמעט בלתי אפשריים, האתגר הגדול בעיצוב חנות, כמו בעיצוב חנויות מיוחדות אחרות שביצע הסטודיו לעיצוב פנים של דנה שקד, היה לשלב בין השפה הילדותית של המותג לבין השפה התעשייתית הבוגרת ומלאת הסטייל של המתחם. לאחר מחשבה רבה הוחלט לפתח קונספט מנצח בכל פן - הקרקס. כחלק ממחקר מעמיק ב...