חיפוש - עיצוב חנות , עיצוב עסקים , עסק |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב שפה לחנויות KEDS
6.08.15כמה תמונות מחנות KEDS החדשה , שניפתחה השבוע בקניון עזריאלי. חברת לירם, זכיינית המותג Keds בישראל, החזירה לישראל את המותג האמריקאי הוותיק ופותחת רשת חנויות עצמאית תחת המותג Keds אשר ישווקו נעלי סניקרס וקולקציית ביגוד בייסיק אופנתית לצעירות. המותג KEDS מזוהה עם נעלי הסניקרס המיתולוגיות, הראשונות שיוצרו בעולם בשנת 1916. למרות המורשת שהמותג מביא איתו,התברר לנו שחסרה למותג שפה ברורה ואחידה ,בארץ ובעולם. היה צורך לייצר שפה קמעונאית שתפנה לקהל היעד, ... -
סליוס תכשיטים
10.09.13סליוס תכשיטים הינה חנות תכשיטים ותיקה ייחודית ויוקרתית הנמצאת במרכז שוסטר שברמת אביב. החנות קיימת למעלה מ-20 שנה ובעליה החליטו להתחדש תוך שמירה על הייחודיות, האלגנטיות והיוקרתיות המאפיינת את החנות ולקוחותיה. המעצבת התמודדה על חלל קטן, צר ומאורך שעתיד היה להכיל מקומות תצוגה מגוונים, מקומות אחסון ואזורי ישיבה לקבלת הלקוחות. החזית גם כן עברה שינוי מקיף. מבנה בטון המוקף הזכוכית ובו חלון תצוגה אלגנטי, מאפשר ללקוחות פרטיות אך גם כניסת אור יום לחלל. א... -
סניף פאות יפה בירושלים
6.09.15פאות יפה זה שם מותג במגזר הדתי. לפאות יפה סניפים בברוקלין, מיאמי ובני ברק. יום אחד קיבלתי מיפה טלפון - בונים סניף בירושלים . הפרוייקט היה בשלט רחוק , בעלי העסק חיים בחו"ל . נסיעות כמעט יומיומיות לירושלים , מלווה בצוות מדהים וקשוב . המקום היה חנות הרוסה ומוזנחת של 30 מ"ר עם גלריה שממנה הפקנו את המקסימום , עם שמירה על המוטיב הירושלמי שכולל טפטים שלא מאפשרים הסתכלות פנימה מהרחוב, תוך שמירה על צניעות . היה פרוייקט מאתגר ונפלא. -
תערוכות למתחילים
14.03.18תערוכות הן בהחלט פלטפורמה חשובה ביותר לחשיפת עסקים לקהל הידע, גידול מכירות והגברת מודעות למותג בעולם רווי מתחרים ותחרות עסקית. בעת השתתפות בתערוכה ישנם המון פרמטרים שיש לחשוב עליהם מראש בכדי לתעל את ההשתתפות ולמקסם את הרווח המידי והעתידי, אנו ננסה למנות את פרמטרים אלו כאן. תחילה אנו ממליצים לקבוע תקציב מראש לבינוי הביתן והתצוגה. בהתאם לתקציב הנבחר יש להחליט על קונספט הביתן ואופן הבינוי. ישנן מספר אפשרויות בינוי שאת חלקם נמנה בפוסט זה. בינוי טרא... -
בחירת מיקום לחנות קמעונאית
17.01.12רשימת שיקולים שחייבים לקחת בחשבון לפני שסוגרים חוזה שכירותפתגם ידוע אומר שעסק קם ונופל על שלושה דברים:מיקום מיקום ומיקום ההבדל בין בחירת מיקום גרוע לבחירת מיקום טוב, יכול להיות ההבדל .בין כישלון עסקי לבין עסק משגשג ומצליח .גם אם תשקיע בעסק בשירות ובמוצרים איכותיים ,לא תוכל לקטוף את .הפירות ללא קונים שיגיעו בסופו של דבר לחנות.מיקום גרוע יחבל בכל ההשקעה והמאמצים .לכן ,לפני שאתה סוגר חוזה שכירות ,חקור את האזור בצורה מקיפה .ואסוף נתונים שיעזרו לך להג... -
"הקולה בעיר" אבן יהודה
12.12.18עיצוב חנות במושבה אבן יהודה. חנות טבע, בריאות, פיצוחים ותבלינים. במרכז קרסו, את כל פרויקט התכנון והעיצוב של החנות הקמתי מאפס בהתאם לצורכי הלקוח ליצירת חלל פונקציונאלי לשימוש, בעל נראות ייחודית המתאימה לאופי פעילות החנות. -
BeautiFeel - נעלי נוחות
25.07.10חברת ביוטיפייל מייצרת נעלי נוחות מזה כ 20 שנה, בשנים האחרונות החלו למתג את עצמם, ופתחו מספר חנויות מותג בארץ. חנות ביוטיפייל - גרנד קניון - חיפה הכנת תוכניות אדריכליות שילוב כל בעלי המקצוע פיקוח בשטח הפתיחה בקרוב -
עיצוב למעצבת - סטודיו גלית לוי
18.05.14סטודיו גלית לוי- בניין פנורמה, דרך בן צבי, תל אביב. בבניין פנורמה התעשייתי והרועש שבדרום תל אביב, נבנתה קומת פנטהאוזים גדולה הכוללת עסקים קטנים ביניהם אמנים, יוצרים, ומעצבים מתחומים שונים. את הסטודיו של גלית לוי המתפרס על שטח של כ 350 מ"ר כולל גג/מרפסת בשטח של כ80 מ"ר ריכזנו את כל הפונקציות אשר היוו כחלק בלתי נפרד מהחברה ואשר היו פזורים ברחבי גוש דן. הסטודיו כולל חנות שמלות כלה ושמלות ערב אשר היו ממוקמים שנים ברחוב דיזינגוף, משרדים ומחסן שמ... -
כל יום מחדש אתה מתחיל הכי מהר שלך, ולאט לאט מגביר
10.03.14...חפפו" - אמנם הוא פונה אל קהילת מעצבי הפנים, אך בתור אדריכל אני מוכרח להזדהות עם כל הכתוב ואף לשתף עמכם. "החיפוף, אם כל חטאת. הרצון לסגור פינה חברמנית והחלקות על חשבון החלטות חשובות. ... ההיצע הגדול והשפע מביא לכך שיהיו תריסר עסקים מכל סוג ובאותו רחוב וכך למשל נפתח קניון חדש ש"כמוהו עוד לא נראה" ובאותו רחוב עוד חמישה קניונים אחרים שנראים בדיוק כמוהו. מה שבסופו של דבר קורה פעמים רבות הוא, לצערי, פזילה לשכן שפתח חנות חדשה והצליח ומיד העתקה ושכפול בר... -
איים islands – שבוע העיצוב ירושלים 2017
1.06.17...מיות שייצרו חלל אירועים מרכזי ומפתיע. השנה בין השאר, יופק בזירת העיצוב הגרפי עיתון יומי שיתבסס על תכני השבוע ויחולק למבקרים; פרויקט ׳היסטוריה מקומית׳ שישים דגש על יוצר או יוצרת משמעותיים מהיסטוריית העיצוב הישראלי; ותכנית העסקים הקטנים, שבמסגרתה יצוותו מעצבים לשורת עסקים קטנים בסביבת לב האירועים. ״התכניות כולן מגיבות לנושא השנתי של שבוע העיצוב, איים, מזוויות שונות של תרבות, חומר וטכניקה. בשעה שהעשור השני של שנות האלפיים מאתגר את המושג האוטופ...