חיפוש - עיצוב מוצר |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
הדמיית מוצר
17.08.11הדמיית מוצר- חברת Gawdafa .מבט תאורת סטודיו. זהו פריים אחד כחלק מאנימציה של סרטון פרסומת. -
בוטיק המעצבים - דיזנגוף סנטר
20.12.16עיצוב בוטיק למעצבים מקומיים בדיזנגוף סנטר. עיצוב חלל מסחרי הכולל תכנון ואדריכלות פנים של קומה התחתונה בסנטר. תכנון עמדות ועיצוב מוצר בהתאם לכל מעצב והתצוגות השונות והמשתנות. תכנון חלל מסחרי בהתאם לאופי והפרוגרמה של צוות הסנטר, תוך בניית קונספט עיצובי ,הוצאות תכניות מפורטות, ליווי צמוד בכל שלבי התכנון והבניה. -
דף מוצר מסילת קליק
13.11.22דף מוצר הכולל הסבר על המוצר, פירוט מידות וצבעים, סקיצת חתך מוצר כולל מידות. פירוט יכולת נשיאת משקל. -
Nocturno
20.12.16Live show Bar בר הופעות במרכז ירושלים. אדריכלות, תכנון ועיצוב פנים של בר הופעות הממוקם בקומה התחתונה של בית הקפה המפורסם במרכז ירושלים בית קפה "נוקטורנו". בניית קונספט עיצובי ,תכנון, הוצאת תכניות מפורטות הדמיה להמחשה תלת ממדית. -
המתנה לרכבת
2.09.12פרויקט המתנה לרכבת הוא פרויקט הצעת עיצוב לתחנת רכבת הקלה של תל אביב פרויקט אשר הוצג בכנס "עיצוב בתנועה". הפרויקט מציג תחנת רכבת תחתית אשר נמצאת במבנה של מרכז קניות. תחנת הרכבת מעוצבת בצורה טלסקופית,גליל בתוך גליל. בתחנת הרכבת מובלטים אלמנטים העוזרים לנוסעים בהמתנתם לרכבת: שעון ענק הנראה מכל נקודה בתחנה. עמדות עמידה לנוסעים,עמדות נוחות ומתכווננות לגב הנוסע,עשויות ממשטח מלא בכדוריות סיליקון ועמדות שקועות העשויות מחומר אקרילי קשיח.עמדות אשר ח... -
עיצוב גופי תאורה
8.12.16עיצוב גופי תאורה בהתאמה אישית כחלק מקונספט העיצוב של הפרויקט -
עיצוב אולם תצוגה שערי ברכה
17.05.16במסגרת התרחבות הרשת והלבשת אולם התצוגה יצרה המעצבת והיוצרת גלית דיין רביב גם דלת חדשה בחיתוכי לייזר.במקום מוצגות יצירות פופ ארט של המעצבת הניתנות להתאמה אישית . -
תכנון ועיצוב מנורת בטון
24.08.14מידות: 100X100X300 מ"מ עיצוב ותכנון מנורה העשויה מבטון. הגוף עשוי מפח, ציפוי - מריחת בטון. עיצוב מוצר תוך שימוש באלמנטים מעולם הבניה. באמצעות המנורה ניסיתי להדגיש את הניגוד בין בטון שהוא חומר כבד לבין עיצוב קליל ודק. צורת המנורה מזכירה בנין גבוה. ניתן לייצר מנורות נוספות בקולקציה: מנורת קיר, מנורה עומדת, מנורה תלויה. -
בית מגורים באשקלון משפחת בראל
1.12.14קיבלנו מגרש עם בית קיים אותו הוחלט להרוס ולתכנן בית מהיסוד. קומת קרקע מכילה חלל ציבורי של 120 מ"ר שבו קיימים הפונקציות הבאות: סלון, פ.אוכל ומטבח. בין היתר שילבנו חדר עבודה גדול ומרווח שפונה לגינה. ממ"ד שמשמש כ מזווה ושירותי אורחים. כל החלל של קומת הקרקע פתוח לחוץ בעזרת חלונות גדולים ומרווחים. קומה א' מכילה את חדרי השינה הדגש היה שלכל חדר יהיה מרפסת קטנה על מנת שנוכל לייצור חלון גדול שניתן לפתיחה מלאה. הפיתרון היה מרפסות "הרצל" קטנות שלא... -
עצים דקורטיביים בעיצוב אישי
24.10.11עיצוב ותכנון עצים דקורטיביים-מלאכותיים בעיצוב אישי ללקוח בתואם למידות המבנה וקו בעיצוב שקיים או מתוכנן. העצים מהווים פיסול סביבתי אומנתי דקורטיבי או לחילופין מוצר אוטנטי המאפשר להכניס "צמחייה" פנימה למבנה ללא תנאים. העצים מעוצבים בגוונים וצורות שונות ויוצרים חדשנות ואטרקטיביות במבנים. -
world shop
22.02.17עיצוב חנות למצלמות אבטחה... עיצוב הייטק וחדשני , שמתאים להיום וכמה שנים קדימה המטרה היא לייצר חנות מוכרת ,אבל מסודרת ונקייה שנותנת לכל מוצר את המקום שלו עיצוב נקי , המדבר בצבעי הלוגו הופיעה גם בעיתונים ובטלוויזיה -
עיצוב יוגורטיה - יוגיק
8.03.11...חנויות, ביתני תערוכות, דוכני מכירה ובתי קפה וכן בעיצוב פרוייקטים מסחריים כגון שיפוץ דירות, עיצוב בתי מגורים, עיצוב דירות מקבלן בפרוייקטים גדולים ועד סטיילינג. בין היתר חוטא הסטודיו בעיצוב תפאורות לתיאטרון, עיצוב גרפי, עיצוב מוצר ופרטי ריהוט ותאורה שונים. אלמנט מכונן ומאפיין את הגישה העיצובית בסטודיו הינו השימוש בחומרים חדשים בכל פרוייקט באופן ייחודי ללקוח ולפונקציה הנדרשת כולל שימוש לא קונבנציונאלי בתאורה והפיכתה לאלמנט מרכזי בשפה העיצובית. -
הקשר בין שיווק מספרה לאופי מעצב השיער
8.12.15הקשר בין שיווק מספרה לאופי מעצב השיער הינו הדוק ביותר. מספרה מעוצבת ויפה מעידה בד"כ על הטעם האסטטי והמקצועיות של הספר. כשהמספרה שלך מדברת בעד עצמה ופונה לקהל היעד שלך, אתה מפעיל את חושי הלקוח ללא מילים, שכנוע או המלצה. כשאשה נכנסת למוסך, בדרך כלל היא לא מרגישה בנוח – וברור שהיא אינה נמצאת במקומה הטבעי. כך גם גבר שנכנס לחנות הלבשה תחתונה של נשים - הסיבה לכך היא שהמקום אינו תואם את צרכיהם ! עקב ריבוי המספרות ישנה עליה בדרישות הלקוחות. הלקוח ר... -
תחרות Perspective Awards 2011
1.06.11מטרת התחרות להכיר ולתגמל אדריכלות, עיצוב פנים ועיצוב מוצר יוצאי דופן, ולעודד רעיונות חדשים בתחום. מי מוזמן להשתתף? תחרות זו פתוחה לכל מקצועות העיצוב -אדריכלים, מעצבי פנים וסטודנטים , עבור פרויקטים שנוצרו, נבנו או יוצרו במיוחד באזור אסיה. פרויקטים שהושלמו או יושלמו בין תאריך 1 ביולי 2009 לתאריך 30 יוני 2011. מועד אחרון להגשה – 31 יולי 2011 קטגוריות הגשה לאדריכלים 1. מסחרי, קמעונאי ומשרדים. 2. מבנה "ירוק" 3. מבנה לשימור 4. מבנה מוסדי...