לפני מספר שנים הבין האדריכל מיקי מנספלד כי חומרים ארכיוניים ובהם כתבי יד מקוריים של אביו הוצאו ממרכז מורשת בטכניון והועברו, באופן לא חוקי, למרכזי מחקר בחו"ל. החומרים שבארכיון הם תוצרי עבודתם המשותפת של מנספלד והאדריכל מוניו גיתאי-ויינרוב שהיו שותפים במשך כעשרים שנה. לאחר שוויינרוב ומנספלד פירקו את השותפות הם ניהלו מספר סכסוכים משפטיים, אולם סיכמו כי הארכיון שלהם יישאר בבעלות משותפת.
ארכיון מנספלד - וינראוב כולל אלפי תוכניות, שרטוטים, ציורים וצילומים של מבני ציבור, תרבות ומגורים - המכון ההידראולי בטכניון, שיכוני מגורים מ"טיפוס T" ברמת הדר (בתמונה. צילום באדיבות מנספלד - קהת), הצעה לתכנון קריית הממשלה (זכתה אך לא בוצעה) ועוד, כל אלה תוכננו בתקופת עבודתם המשותפת והם מהווים חלק משמעותי ממורשת האדריכלות המודרנית בארץ.
ויינרוב מת ב-1970 ובנו, הבמאי עמוס גיתאי, הוציא בכמה הזדמנויות חלקים מהארכיון המשותף של אביו ושל&n

יחסם של הבנים לשני האבות מרתק. האדריכל מיקי מנפלד המשיך בפועל את אביו ומשרד מנספלד - קהת הוא אחד המובילים והמוכרים בארץ. הבמאי עמוס גיתאי למד אדריכלות בטכניון ובהמשך בארצות הברית וסגנונו הקולנועי מושפע מכך. לאחר פירוק השותפות בין האבות המשיך אל מנספלד לתכנן וזכה בפרס ישראל ובהכרה בעולם כולו, וינראוב לעומתו תכנן פחות והלך ונשכח.
גיתאי לקח על עצמו את תיעוד מפעלו של אביו בצורה הנראית אובססיבית כמעט, כאילו בנסיון לתקן עוול ישן, אמיתי או מדומה. למרות הפשרה יש באוויר הרגשה שלא שמענו את המילה האחרונה בסיפור.