חיפוש - פרטי בנין , חדשות , מאמרים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , #עיצוב #עץ #דקורציה #מיתוד , כביש |1| - דף 4
לא מצאת? פשוט חפש.
-
קווים בנוף - בין אמנות לאדריכלות נוף
27.02.12...נוף מדיסציפלינות שונות: נורית גור-לביא היא ציירת, אשר טיפלה בסוגיות הנוגעות בנוף הישראלי במהלך יצירתה, ודפנה גרינשטיין היא אדריכלית-נוף (משרד גרינשטיין - הר-גיל) המעורבת מזה שנים בפרוייקטים מרכזיים של תכנון נוף ברחבי המדינה (כביש חוצה-ישראל /כביש 6, כביש 4, פארקים בטבע וגנים במירקם העירוני). זיקה לנוף הישראלי והתבוננות מעמיקה בנוף החקלאי מהווים חיבור ארוך שנים בין השתיים. הן מתבוננות בנוף בעיניים שונות אך שתיהן מנסות לפענח ולשמר אותו. לדברי ... -
להגיע לבית החלומות ללא מסע בלהות
17.11.16...סף, נשאלות השאלות, האם ישנן זכויות בניה שטרם נוצלו בנכס? האם ניתן לנצלן? האם ישנה תכנית בנין עיר (תב"ע) המעניקה, לדוגמא, זכויות בניה לבנין רב קומות במגרש השכן שעלול להסתיר לכם בעתיד את הנוף? האם על פי התב"ע מתוכננים לעבור כביש ראשי או מסילת רכבת בסמוך לנכס? כל אלה עשויים להשפיע על שווי הנכס באופן דרמטי". "בדיקה נוספת שיש לבצע" , מזכיר לנו סימינובסקי, "היא בדיקת חבות במיסים והיטלים שונים העשויים לחול על הנכס כגון: היטל השבחה, מס שבח, דמי הס... -
כנס מנהלי פרויקטים 2016
15.09.16...וספים אודות הכנס לחצו כאןהגעה וחניהמרכז הירידים תל אביב ממוקם בנקודה האסטרטגית ביותר במטרופולין, מה שמאפשר גישה מהירה ונוחה אליו מכל נקודה על מפת ישראל. עורקי התנועה המרכזיים (דרך איילון, כביש גהה, כביש החוף, כביש חמש) זורמים ישירות אליו, תחנת הרכבת הצמודה ממוקמת במרחק הליכה מהמתחם, כמו גם תחנות אוטובוס למכביר.זאת ועוד – בסמוך לביתנים השונים יכולים המבקרים להנות ממאות חניות עיליות ותחתיות כשלצידן, במעטפת המתחם, מצויים עוד אלפי מקומות חניה נוספים. -
דשא סינטטי מתאים מאוד לילדים ובעלי חיים
19.07.11..., ניתן להיפטר מהן בקלות באמצעות הרמת הצואה והברשת האזור עם מטאטא כביש או מברשת עם מעט מים. על כל פנים, אם מנקים במהרה, הדשא הסינטטי לא ייפגע בעקבות צרכיו של בעל החיים, ולא יסבול מכתמים כמו שקורה לדשא האורגני. לסיכום, משטח דשא סינטטי הינו גן עדן עבור בעלי חיים וילדים, ובעל יתרונות העוקפים את אחיו - הדשא האורגני. כשבוחרים דשא סינטטי יש שליטה בגוון הרצוי, סוג הסיבים ואורכם. תוכלו להיות בטוחים בכך שהוא ישמור על צורתו לעוד שנים רבות מיום הקנייה. -
תחרות תכנון גשר לפארק אריאל שרון
18.06.12הגשר מעל נחל איילון שהינו ההצעה בתחרות מהווה חלק מתכנון לב הפארק, לפיתוח רצועת השטח הקושרת את הר הפסולת חיריה, לדרך לוד (כביש 461), מתחם המשתרע על פני כ- 71 דונם, המכונה "חוות סעדון". חברת הפארק גאה לפתוח באופן רשמי את תחרות האדריכלים לתכנון הגשר המדובר, ומזמינה אתכם להגיש את מועמדותכם לתכנון פרויקט זה, ובכך לסייע בהפיכתו של הפארק ממפגע סביבתי לנכס לאומי.על פי תכנית האב לפארק, שתוכננה על ידי אדר' הנוף פיטר לאץ', מייעדת בשטח זה כניסה ראשית לפארק ש... -
מתקני משחקים-הוראות בטיחות ודרישות התקן
10.10.11...את המתקן בצורה שלא תאפשר בו שימוש של ילדים. רק לאחר השלמת הגומי ובדיקת מכון התקנים ניתן יהיה לפתוח את המתקן לשימוש. סביבת ההתקנה: * אסור בתכלית האיסור כי יהיה קו חשמל מעל שטח מתקני המשחק.* במגרשי משחקים בהם קיימת קירבה לכביש או למגרש חניה, יש להציב גדר הפרדה וכן מחסומים בגובה 50 ס"מ לפחות בכניסות וביציאות לאזורי המשחק.* יש להקפיד על מרווחי בטיחות שבין המתקנים לגבול אזור המשחק בהתאם לדרישות התקן.* לאחר התקנת המתקנים, חל איסור של הוספת עמודים ... -
חדרה, בת 120 וגוררת רגליים
16.03.11לא מובן הפרדוקס הזה - איך עיר שנמצאת במרכז מישור החוף, עם גישה מעולה לכביש 2, כביש 4, למסילת הרכבת אל תל אביב וחיפה, עם שכונה שיושבת ממש על הים... איך היא לא זזה לשום מקום? לכאורה חדרה הייתה צריכה כבר מזמן להיות עיר מרכזית. העיר יושבת על צומת תחבורתי, קרובה יחסית ונגישה, עם חוף ים משלה ושטחים לפיתוח שערים אחרות יכולות רק לחלום עליהם, ובכל זאת, הכל קורה בה קפוא. ואולי לא? משרד התחבורה אישר תקציב של מליוני שקלים לביצוע פרויקטים תחבורתיים שיכול... -
איך לא להלחם על איכות חיים ותכנון אורבני
30.05.11... הנהלת הרכבת ופקידי האוצר שגרים מן הסתם בתל אביב שמטרתם לבנות את הפרויקט בעלות המינימאלית האפשרית גם במחיר פגיעה בנוף, בעיר, ובסיכויים שלה לצמוח לכיוון הים.המאבק הזה לשיקוע תשתיות הזכיר לי את המאבק של תושבי כפר שמריהו לשיקוע כביש 2 במחלף העובר לידם. כפר שמריהו הוא מקום קטן וזניח. מספר התושבים בו לא עולה על מה שמאכלסת חיפה בשני בניינים לפעמים. הצומת לידו הייתה "הפקק של המדינה" ובכל זאת הם הצליחו לכופף את משרד האוצר ומע"צ ולהביא לשיקוע הכביש. שיקוע... -
משרד יואב מסר זכה בתחרות הגשר בפארק שרון
15.01.13משרד האדריכלים יואב מסר בשיתוף האדריכל יפתח חיינר זכה בתחרות לתכנון הגשר שיחבר מעל לנחל האיילון את הר הפסולת (חירייה לשעבר) עם דרך לוד (כביש 461). נעמה ריבה מציגה ב Xnet את ההצעה הזוכה וההצעות האחרות שצוינו לשבח.אין ספק שההצעה המקורית ראויה ביותר ובמיוחד במקום שהוא פארק מיחזור. הגשר העשוי מקונטיינרים כולל גם שתי מרפסות תצפית ואף מאפשר עלייה על גגו. אתגר גדול עדיין צפוי למתכננים בשמירה על המראה הנקי והעדין של העמודים הנושאים ושל הגשר כולו. הקונטיי... -
הכנס ה 10 לבנייה ולתשתיות
12.11.17...הלו בשפה העברית. הרצאות של מרצים מחו"ל יועברו בשפה האנגלית. דרכי הגעה מרכז הירידים תל אביב ממוקם בנקודה האסטרטגית ביותר במטרופולין, מה שמאפשר גישה מהירה ונוחה אליו מכל נקודה על מפת ישראל. עורקי התנועה המרכזיים (דרך איילון, כביש גהה, כביש החוף, כביש חמש) זורמים ישירות אליו, תחנת הרכבת הצמודה ממוקמת במרחק הליכה מהמתחם, כמו גם תחנות אוטובוס למכביר. זאת ועוד – בסמוך לביתנים השונים יכולים המבקרים להנות ממאות חניות עיליות ותחתיות כשלצידן, במעט... -
שני יישובים חדשים יוקמו בנגב - הפעם זה יעבוד?
15.11.13...דוד בן גוריון, קיימה השבוע ממשלת ישראל ישיבה מיוחד במכון למורשת בן גוריון בשדה בוקר. בהודעת דובר משרד בינוי והשיכון פורסם כי בישיבה אושרה הקמת שני יישובים חדשים בנגב – כסיף וחירן."העיר כסיף מיועדת לקום מערבית לערד בהצטלבות כביש מספר 31 וכביש מספר 80. מדובר ביישוב עירוני שעל פי החלטת ממשלה מאפריל 2007 מיועד להיות עיר חרדית עם כ-60 אלף תושבים (כ-12 אלף יחידות דיור). הממשלה החליטה לזרז את הליכי התכנון של היישוב. בין השאר מתוכנן בסמוך לעיר קו רכב... -
ארכיתור 110 - איצטדיון סמי עופר בחיפה
2.10.13...ולך ונבנה במבואות חיפה (כביש 4). האצטדיון נבנה בסטנדרטים בינלאומיים ובמסגרתו מוקם קומפלקס ספורט, מסחר ובחדור המתקדמים מסוגם בישראל.תכנון האיצטדיון בוצע על ידי משרד האדריכלים הבריטי KSS בשיתוף מנספלד-קהת. האירוע מאורגן על ידי עמותת האדריכליםאין צורך בהרשמה מראש, למידע נוסף - יורם רז, 050-6313246 מחירים:חברי עמותת האדריכלים / גימלאים / סטודנטים: 30 ש"חחברי ארגון הגג / לשכה / ארגון העצמאים: 40 ש"חסטודנטים חברים בעמותה או גמלאים : 20 ש"חאחרים: 50 ש"ח -
ארכיתור 113: חוזרים לשרונה
4.02.14...הבהדרכת ירמי הופמן, מנהל מחלקת השימור של עיריית תל אביב יפו, עורך התוכנית ומיישמה. הסיור יסקור את תהליך התכנון האינטגרלי של הפרויקט: מהחזון של מרכז המטרופולין הלאומי. מטלות, מחלפים חדשים. התוכנית הכוללת בנייה רוויה, מגדלים , כביש ציבורי תת-קרקעי, ועד לרעיון השימור והיישום שלו עד הידית והמשקוף.הסיור ידגים כיצד ניתן בפרויקט מורכב בישראל לשלב את כל קני המידה למכלול אדריכלי העונה לסוגים רבים של צרכים. והפרק ההיסטורי : מהקמת המושבות הטמפלריות ועד הפיכ... -
זכויות בנייה אינן אמצעי תשלום
16.01.13...ת הבניה מוכרות רכוש ציבורי ליזמים.מהפיכה!מהפיכה! לא פחות. העיריות משתמשות בזכויות הבנייה כבר שנים כתחליף כסף. במקום לשקול שיקולי תכנון הן שוקלות שיקולי תקציב. השימור חשוב - פיצוי בזכויות בנייה (ואפילו ניוד זכויות), צריך לפתח כביש או בניין ציבורי - זכויות בניה. לחזק נגד רעידות אדמה - זכויות בנייה.אנחנו כל כך רגילים שזה כבר עד שקשה לנו לקלוט עד כמה זה אבסורדי. התכנון העירוני נועד לקבוע את איכות העיר, כלומר השיקולים לגובה של בניין מסויים, לכמות הדיר... -
עשרת הכללים לעירוניות מוצלחת
26.12.11...שהם ניסחו נראים מצד אחד ברורים וטריוואלים אבל מדהים לגלות כמה פעמים נכשלנו אנו המתכננים לפעול על פיהם. אחד הכללים אותו קשה להפנים הוא "העיר מיועדת לאנשים" ולכן אני מניח הוא נקבע כראשון. כמה פעמים רציתם לחצות את הכביש וגיליתם שלמרות שאתם באמצע העיר, אתם חוצים כביש מהיר של 4 מסלולים? כמה פעמים נאלצתם ללכת דרך ארוכה כדי לעקוף גדר הפרדה? כמה פעמים הסתכנתם בגלל מכוניות שחסמו את המדרכה? כמה פעמים ספרתם עד עשר... (מצטער, לא יכולתי להתאפק)