חיפוש - #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , אדום , עיצוב משרדים |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
5 פרמטרים לעצוב משרד שמשפיע על מעורבות העובדים
29.04.18...; הדומה לטבע, מאפשר יעילות וטוב לאלו שעובדים שעות ארוכות לבן – למרות שנראה כמו צבע נקי, יכול גם להיראות סטרילי, קליני ומבודד ולכן מומלץ לעשות בו שימוש מינימלי צהוב – הוא טרי, אנרגטי, מגרה יצירתיות ומקדם אופטימיות אדום – מעורר, תשוקה, רגש ונראה כצבע פעיל שמגביר את קצב הלב ואת זרימת הדם חדשנות – Innovation כיום יש מגוון פרטי רהוט יצירתי ואינסופי לסביבות עבודה. מגוון תאי ישיבה (ביתנים) למפגש בסביבות העבודה שמרוהטות בתפיסות ... -
עיצוב פנים לביה"ס Dalloway
31.12.15...דירה מרווחת בבניין מגורים ולא כיתות גנריות בבניין משרדים. כדי לתמוך בקונספט, נעזרנו דווקא במעצבת המוצר שלנו, דילה, שנתנה חיים חדשים לרהיטים וחפצים ישנים. שייפנו, צבענו וריפדנו באהבה, וכך זכינו לכורסאות מדהימות משנות ה70, ספה זוגית משובצת, שידות, שולחנות, ושידת טלוויזיה. מעבר לתמיכה בקוסנפט, הצלחנו להשלים עיצוב מלא בתקציב מוגבל. השלמנו את העיצוב בקיר אדום, פוסטרים, שטיח ירוק, וזה כל מה שהמקום היה צריך כדי שאנשים יבואו לבלות וללמוד אנגלית. -
המשרד הוא הבית המגניב החדש!
16.11.16... במשרד שלי לקחתי את האהבה שלי לחומר הכי חם היום בשוק – הבטון, ויצרתי שפה עיצובית של קירות מבטון ורצפה מבטון מסוג אחר, אפילו העציצים והכוסות במשרד מבטון. אבל על מנת לשבור את המראה האפור והברוטאלי של הבטון הכנסתי ריהוט מעץ אדום, גס ובלתי מעובד וספות עור חומות ששוברים את המראה הקר ויוצרים משרד מאוד גברי, כיפי, מודרני אבל מזמין, מרשים ומדויק בעיצוב שלו. אתה, העובד – אתה הדבר הכי חשוב! בסופו של תהליך...בשורה התחתונה של כל עולם העבוד... -
גלריה לאומנות בייקר סטרייט
14.06.11...ופה שבסמוך לו הוצבה כוננית ספרים מעוגלת שמשלימה את הצורניות של הקשת. הגשר שמקשר בין משרד האדריכלים למשרד הבעלים מהווה אלמנט דומיננטי בחלל. הוא קושר בין הגלריה לשאר החללים. קורת הברזל חופתה באריחי קרמיקה בצבע אדום שמדגישים את כיוון התנועה בחלל. המעקה המינימאלי מונע מהגשר להפוך לאלמנט דומיננטי מדי ומוסיף לתחושת הריחוף והקלילות בחלל. ללא ספק, האיכות הגבוהה של הביצוע והגימור, של הריהוט ושל עיצוב הפנים, הם חלק בלתי נפרד מההצלחה של הפרויקט כולו. -
עיצוב רפאלו-בר מסעדה
6.01.13...נסנו אותם אל העולם העכשווי. השתמשנו במוזאיקות בעבודת יד עצמאית של בעל המקום. יחד עם האווירה הצבעונית הפרדנו את המקום לשני אזורים נפרדים העובדים כמקשה אחת. האחד אזור מוגבה ומתוחם ונתנו בו זריקה של צבעים חזקים ובולטים לעין כמו אדום וירוק והכנסנו אלמנטים של עץ. במתחם השני עברנו לסגנון נוסף בו השתמשנו בצבעים חמים -חומים למיניהם ועליהם בנינו את הבר של המקום וכן את מקומות הישיבה. חיברנו את האזורים ע"י שימוש בנגיעות עדינות מאד של צבע מכל סגנון כדי לת...