חיפוש - חדשות , שונות , מאמרים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , אות , פיתוח |1| - דף 9
לא מצאת? פשוט חפש.
-
תמרורים כחלק בלתי נפרד מתכנון סביבתי ותשתיתי
19.08.25...כירה, חשוב להבין שלא מדובר במוצר אחיד או בסיסי בלבד. ישנם הבדלים עצומים באיכות החומרים, ברמת הציפוי, בעמידות בצבעים ובטכנולוגיות ההדפסה. תמרור המיוצר על פי תקן אירופי או אמריקאי עשוי לכלול שכבות רפלקטיביות מתקדמות המבטיחות נראות גבוהה גם בתנאי לילה וגשם. לעומת זאת, תמרור פשוט יותר עשוי לדהות במהירות ולהפוך לבלתי קריא תוך זמן קצר. לכן, בבחירת ספק נכון לא מסתפקים במחיר הזול ביותר. מהנדסים מנוסים יודעים לבדוק את רמת האחריות, מקור היבוא או הייצור, ז... -
פתרונות מגוונים לסגירת מפתחים בח.ג.סחר
6.11.16...ארכיטקטוני מושלם מבחינת מקום - במצב פרוס נוצרת מחיצה המפרידה בין החללים הרצויים בקו ישר ללא מרווחים בין הכנפיים וכאשר איסוף הכנפיים מתבצע מאחורי נישה מיוחדת או דלת פיווט, שהיא חלק מהמערכת. המערכת פשוטה להרכבה ואפשר להתקין אותה גם ללא מסילה תחתונה. המערכת מתאימה לשימוש עם או בלי מסילה תחתונה. ניתן לאחסן עד 9 פנלים באזור האיסוף, וניתן לאסוף את הכנפיים בזווית של 90 מעלות או במקביל לכיוון הנסיעה. במידת הצורך ניתן לשדרג את המערכת כך שתתאים למשק... -
כנס האדריכלים הבינלאומי השני בחיפה
3.12.14...ארכיטקטורה בת ימינו יכולה להשתלב עם ארכיטקטורה מקומית ישנה יותר, יצירת מתחם אחד שמאגד תחתיו בתי מלון, קמעונות, מסעדות, משרדים, בתי דירות מתקני חניה, יחד עם זאת פארקים וכיכרות מרכזיים.הנמל גם יגביר את הפעילות באזור הזה ויהפוך אותו לנמל החשוב ביותר, כגשר היסטורי המקשר בין אירופה, אפריקה ואסיה.כפי שתאודור הרצל צפה בספרו (אלטנוילנד, 1902) : (בחיפה יש) שמים כחולים וים כחול ואת הצבעים שמזכירים את הריביירה”, ההתחדשות הזאת תהפוך את חיפה למרכז לתיירים, כ... -
שיקום ופיתוח נהר הירדן הדרומי
25.08.14...עסוק הכנס:· הצגת פרויקט שיקום נהר הירדן משני צידי הנהרהצגת תוכנית אב שהיא פרי שיתוף פעולה של מספר רב של ראשויות ומשרדים ממשלתיים והיא כוללת המלצות לשימור, שיקום, טיפוח ופיתוח של ערכי הטבע והנוף תוך איזון בין צרכי החקלאות, התיירות והטבע.· חיים עם הטבע - על פיתוח ושימור הטבע, תכנון אזורי ומה שביניהםהמושב יתמקד בהצגת הדילמות המרכזיות בתכנון אזורי תוך שמירה וטיפוח הטבע, והצגת הפתרונות האפשריים.· שיקום נחלים ונהרות בתנאי מחסור ... -
סיור מקצועי בנמל הדרום - אשדוד
31.08.17... תכנון נמל הדרום-צרכים לאומיים, אתגרים תכנוניים ופתרונם במרחב צפוף תשתיות15:00- נעה אורן, ראש מנהלת פיתוח הנמלים החדשים, חברת נמלי ישראל: הקמת נמל הדרום ואתגרים הנדסיים בים פתוח15:45- סיור באתר ההקמה של נמל הדרום- בליווי בני שירזי, ראש אגף ביצוע במנהלת ומיכל טוכלר אהרוני, ראש אגף תכנון סטטוטורי.16:45- סיום משוער מספר המקומות מוגבל! טופס הרשמההמידע באדיבות אתר האינטרנט של איגוד המהנדסים לבנייה ולתשתיות בישראל -
והיום מציגים - אדריכלות משעממת
21.01.14הינה שוב עושה יעקובסון שמות, והפעם אף לא היה צריך לצאת את גבולותיה של תל-אביב הקטנה: "תל אביב השתנתה, ישראל השתנתה אבל המחלקה לאדריכלות ועיצוב במוזיאון תל אביב מעדיפה לעסוק בנושאים מגה-איזוטרים, להגיש אותם לצופה באופן הכי משעמם ולעטוף הכל בשפה מיושנת שלא מבינים." מהביקור המאכזב במוזיאון הוא עובר לדון במתחם שרונה הסמוך:"אמנם כל המרפסות עדיין עומדות במקום ונראות יציבות מלמטה, אבל המרכז המסחרי שמופיע בסרטון השיווק של 'שרונה מרקט' כמקום שוקק חיים, הו... -
משיכון לבית - ערב עיון
28.03.12...אישי" באמצעות הארכיטקטורה, הספרות והקולנוע. הציבור מוזמן. הכניסה חינם למנויים ולמוזמנים לדברי אדריכלית ד"ר הדס שדר: "המדינה בנתה את "הבית הגדול": היא תכננה את פריסת האוכלוסייה ואת הערים החדשות (שכונו מאוחר יותר "ערי פיתוח"); היא תכננה את השכונות; היא תכננה את הבתים. התכנון אופיין באחידות וביטא את אמונת המתכננים באשר לדפוס המגורים ה"נכון". ב"בית הגדול" יושבו אנשים שבנו את ה"בית האישי" שלהם: את המקום האינטימי בין קירות הדירה, או בתוך שכונת... -
תערוכה - שיכונים מבפנים
13.12.11...ונות תכנוניים אלו, הנראים לנו טריוויאליים כיום - הומצאו רק בתחילת המאה העשרים. עם קום המדינה נבנו דירות שיכון לרבבות. הן נבנו לאור תפיסת המגורים החדשה, אולם הפעם, בניגוד לעבר, האוכלוסייה שאוכלסה בדירות לא חלקה, בהכרח, את אותה תרבות מגורים. שילוב סימביוטי בין חללי פנים וחוץ, האופייני לארצות החמות – לא תוכנן בדירות השיכון שפותחו בגרמניה הקרה. גם חללים רב-תכליתיים ורב-טריטוריאליים, בהם המשפחה מבלה וישנה בצוותא – לא תוכננו. כך, נוצר סכסוך מובנה ב... -
מועד אחרון להגשות - תחרות תכנון הכניסה לנתיבות
16.01.19המועד אחרון להגשת תחרות נתיבות הוא 24.01.2019 תחרות פומבית לתכנון הכניסה לעיר נתיבות בין אדריכלים ואו אדריכלי נוף בישראל, הרשומים בפנקס המהנדסים והאדריכלים ומזמינים אותם להגיש הצעותיהם חבר השופטים: מר יחיאל זהר - ראש העיר – שופט אדר' אריה קוץ – יו"ר חבר השופטים אדר' יצחק כהן - מהנדס העיר – שופט אדר' פזית שאולי - שופטת אדר' שלום דוידוביץ – שופט אדר' נוף דפנה גרינשטיין – שופטת אדר' אריה גונן – מזכיר חבר השופטים... -
המשולש הירושלמי וטליתא קומי
4.10.11נועם דביר לוקח אותנו בכתבה ב"הארץ" לסיור בירושלים עם דוד קרויאנקר לרגל יציאת ספרו. דוד קרויאנקר מכנה את עצמו "ביוגרף עירוני". כשעבד בצוות לתכנון אורבני בעיריית ירושלים, התחיל לערוך סקרים היסטוריים וב-40 השנים האחרונות הספיק לפרסם כ-25 ספרים על תולדות האדריכלות והתכנון של ירושלים. בימים אלה יצא לאור ספרו החדש, "המשולש הירושלמי - ביוגרפיה אורבנית" (בהוצאת כתר ומכון ירושלים). לקרויאנקר יש מבט הפרוש לאורך זמן. הוא מציג תופעות שאנו לפעמים לא שמים... -
תחרות תכנון גשר לפארק אריאל שרון
18.06.12הגשר מעל נחל איילון שהינו ההצעה בתחרות מהווה חלק מתכנון לב הפארק, לפיתוח רצועת השטח הקושרת את הר הפסולת חיריה, לדרך לוד (כביש 461), מתחם המשתרע על פני כ- 71 דונם, המכונה "חוות סעדון". חברת הפארק גאה לפתוח באופן רשמי את תחרות האדריכלים לתכנון הגשר המדובר, ומזמינה אתכם להגיש את מועמדותכם לתכנון פרויקט זה, ובכך לסייע בהפיכתו של הפארק ממפגע סביבתי לנכס לאומי.על פי תכנית האב לפארק, שתוכננה על ידי אדר' הנוף פיטר לאץ', מייעדת בשטח זה כניסה ראשית לפארק ש... -
תחרות אדריכלות מתקדמת: City Sense
28.06.11... ומחקר ודרכם להפיק תובנות ודרכי הסתכלות, רעיונות והצעות שיסייעו לנו לחזות איך יראו העיר והמגורים של המאה ה -21. התחרות פתוחה לאדריכלים, מהנדסים, מתכננים, מעצבים ואמנים הרוצים לתרום להתקדמות ביצירת עולם המיושב יותר על ידי פיתוח הצעה המסוגלת לעמוד באתגרים החדשים בתחומים כגון אקולוגיה, טכנולוגיית המידע, אדריכלות ותכנון ערים , במטרה לבחון את ההשפעה האפשרית של איסוף נתוני זמן-אמת (real-time data) על ערים מונעות חישה (sensor-driven cities). חבר... -
רכבת הפרברים
26.12.13...פחות (אם לא יותר), הוא ההופך לאבן דרך המדברת בעד עצמה בלוח המשחק העירוני. אם כפי שבבאר שבע השכילו לחבר את תחנת הרכבת בגשר לאוניברסיטה, לעתים קרובות זה מה שעושה את כל ההבדל בין תחנת רכבת נטושה, לאזור שלם שוקק חיים עם פוטנציאל פיתוח עתידי. תכנון נכון, ידיר את גלגלי המכוניות ובו-זמנית ימשוך לתוכו שימוש בקנה מידה של שתי רגליים או שני גלגלים בלבד. מה שיביא לסביבה נעימה, רגועה, שקטה עם אויר נקי. וכמובן יעודד שימוש בתחבורה ציבורית. יש לשים את האצבע המור... -
יום עיון - שימור המורשת התרבותית של יפו
3.05.11מוזיאון יפו לעתיקות, מפרץ שלמה 10 יפו (מפה) 12 מאי 2011 רשות העתיקות, החברה לפיתוח יפו העתיקה, המישלמה ליפו, המועצה לשימור אתרי מורשת בישראל ועמותת אדריכלים בישראל מזמינים אתכם ליום עיון בנושא "שימור המורשת התרבותית של יפו לדורות הבאים". על סדר היום: 08:30-09:00 - התכנסות וכיבוד קל 9:00 – דברי פתיחה - מר כמיל סארי, מנהל המחלקה לפיקוח, מחקר ומדיניות שימור, מינהל שימור - רשות העתיקות 09:00 - דברי ברכה מר ירון קליין - מנכ"ל החברה לפיתוח... -
פרס פריצקר הוענק לפריי אוטו יום לאחר מותו
29.03.15...שרד אדריכלים בעיר. באותן שנים ניהל מחקר מקיף על בנייה של מבנים קלי משקל באמצעות טכנולוגיה חדשה ובין היתר עסק בפיתוח האוהל כצורה אדריכלית עכשווית.בשנת 1968 החל לנתח תופעות ביולוגיות לטובת פיתוח מבנים אדריכליים. ב–1972 הוא היה בין האדריכלים הראשונים שנעזרו במחשב לתכנון מבנים. אחד המבנים הידועים שתכנן הוא ההיכל האולימפי במינכן, לקראת משחקי 1972. במהלך שנות ה–80 יצר אוטו כמה מבנים במדינות ערב, ששילבו את מראה האוהל הערבי המסורתי עם טכנולוגיות חדשניות.