חיפוש - חדשות , מאמרים , פרויקטים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , אדריכלים , אקוסטיקה |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
היכל התרבות והסובייט העליון
7.11.11ראיון מרתק עם האדריכלים קולקר - קולקר - אפשטיין מתפרסם היום בגלובס. קולקר - קולקר - אפשטיין הם המשרד האחראי על שיפוץ היכל התרבות בתל אביב ומשכו לעצמם לא מעט אש בתקופה האחרונה מאדריכלי שימור ומבקרים. בכתבה עונה עופר קולקר למבקרים וגם מתייחס לתחרויות בארץ, לקבוצות הרכישה ולתרבות הדיור ה"חזירית". על התכנון המקורי של היכל התרבות אומר קולקר "היכל התרבות של דב כרמי וזאב רכטר (...) הושפע מהסגנון הסובייטי. התפיסה הייתה שהאמנים צריכים להיות מרוחקים מה... -
המשרד הוא הבית המגניב החדש!
16.11.16...סופו של תהליך...בשורה התחתונה של כל עולם העבודה ועולם העסקים - מה שמביא את ההכנסה זה העובד בקצה העכבר. עובד לא צריך "להחזיק מעמד" בעבודה אלא ההיפך! סביבת העבודה צריכה להחזיק את העובד. סביבת עבודה נוחה מבחינת תאורה, אקוסטיקה, פרטיות, ארגונומטריה וחלל עבודה שמתחבר לאופי העובד ייצור עבודה יעילה ומושכת לעובדים. כשמדובר בתכנון משרדים ישנו שילוב בין האלמנט הציבורי של האירוח וקבלת קהל, כאשר לרוב העבודה מתבצעת במתחם פתוח בו עוברים או יושב... -
בטון חשוף וביקורת אדריכלות
2.04.13מיכאל יעקובסון ממשיך בסיוריו בבלוג והפעם מבקר בתיכון ליידי דיוויס שתוכנן על ידי האדריכל רם כרמי. גם הפעם לא חוסך יעקובסון ביקורת, לא מכרמי ולא מאיתנו האדריכלים. כמה נקודת במאמר שוות דיון מיוחד כשמבנה ליידי דיוויס משמש דוגמה מעולה להדגשה.נתחיל בנקודה החשובה ביותר, זו שלדעתי מתעלמים ממנה אדריכלים רבים ולבטח התעלמו ממנה אדריכלי הברוטליזם - משמעותו של הבטון."הבטון האפור" כותב יעקובסון, "הבטון שנעשה בו שימוש מסיבי בכל רחבי הבניין, נחשב בדרך כלל בציבור...