חיפוש - #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , דנה שקד , עיצוב מיתוג |1| - דף 3
לא מצאת? פשוט חפש.
-
תכנון ועיצוב משרדים
11.02.16הסטודיו מלווה תהליכי תכנון ועיצוב משרדים חללים מסחריים כחלק מתהליך מיתוג כולל שמבוצע בסטודיו או בהתאמה למיתוג ואסטרטגיה שיווקית קיימת. -
מיקומם של מתקני תצוגה כחלק מהחשיבה והתכנון הראשוני
9.05.18מתקני תצוגה ואביזרי מסחור חזותי הם המוצרים המשלמים של כל פרויקט אדריכלי עסקי הכולל בתוכו חללים ללקוחות ולמבקרים,. פרויקטים כאלה כוללים עיצוב ותכנון, אולם תצוגה, חדר המתנה, חנות, משרד בו יש קבלת קהל, מרכז שירות, מוזיאון, מוסד ממשלתי או רשות, בית חולים ומרפאה, ולמעשה כמעט כל חלל ציבורי. אדריכל אשר אחראי על פרויקט מסוג זה. מומלץ כי ידע היטב את מגוון מוצרי המסחור החזותי הזמינים ללקוח. בקיאותו של האדריכל במוצרים משלימים אלו של הפרויקט הינה תוספת של ע... -
עיצוב מסעדת בשרים ANGUS חיפה
10.04.13מסעדת אנגוס שממוקמת בחיפה תחתית עברה תהליך מיתוג שינוי ובניית תפריטים חדשים ברמת התוכן והגרפיקה ובמקביל עברה תהליך עיצוב של החלל הפנימי. בתמונות ניתן לראות את נראות המסעדה לפני ההצעות העיצוביות, בהדמיה ממוחשבת, ותמונות לאחר ביצוע הפרויקט. -
כיצד מתחילים לעצב ולתכנן מספרה?
24.01.17טיפים לעיצוב פנים עם המעצבת התל אביבית ליאורה פרידמן. בעלת ניסיון של 14 שנים בתכנון ועיצוב מספרות, מכוני יופי וקוסמטיקה, בתי קפה, דירות וחללים מסחריים.מראה בית העסק שלך הוא כרטיס הביקור שאתו את/ה מציג/ה את אופייך, סגנונך ואמונותיך. המטרות שצריכות להנחות אותך בעיצוב המספרה:· למקסם את החלל שקיים, לחלק אותו נכון לפי אזורים.· לבנות תשתיות נכונות שיאפשרו לך לתפעל את המקום בצורה הפרקטית והנוחה ביותר לעבודה.· להעניק לחלל מראה נכון, מעוצב ומעודכן לאורך ... -
עיצוב קונדיטורית חלום יעקב
26.09.21עיצוב הסניף החדש של קונדיטורית חלום יעקב , הפעם במודיעין. הרשת הותיקה עברה תהליך מיתוג מחדש וגווני המותג המאופיינים בנוכחות רבה של כחול ואפור מתבטאים בעיצוב החלל. החלל הראשי מאופיין בתקרת בטון גבוהה וחשופה, ברצפה דמוי טרצו בגוון אפור וחלון הצצה גדול למטבח בו ממוקמים התנורים והציוד הראשי. בחזית העסק ויטרינה שקופה ענקית ולכן בצידה הוחלט למקם עגלות תצוגה למאפים שיוצרו במיוחד למותג וכוללות רשת אקספנדד שטוחה ושלושה סוגי פרופילים לשימושים שונים. בק... -
קונדטוריה-בית קפה עיני
10.07.13מדובר בתכנון בית קפה -קונדטוריה לרשת קונדטוריות ,מיתוג מחדש ,יצירת חלל בית קפה אינטימי בתוך הקונדטוריה לטובת בית הקפה. התכנון כלל:עבודה מול רשויות ,טיפול ברישוי עסק,משרד הבריאות ,ותכנון אדריכלי המתחם ישפרו סנטר מודיעין בצמוד לרשת שיווק \"רמי לוי\"-השקמה -
עיצוב דוכן גלידה - גלידלה
6.05.14את דוכן גלידל'ה במתכונת הקודמת שלו הכרתי דרך הנהלת קניון ארנה שביקשה ממני להגיע ולבצע מתיחת פנים לדוכן קיים בקניון שממוקם במיקום אסטרטגי אך מראהו לא אסתטי מספיק. לאחר פגישה ראשונית בשטח הבנתי מספר דברים שהיוו את הגרעין הרעיוני לעיצוב הדוכן. דבר ראשון מיקום הדוכן - הדוכן ממוקם במרכז הקניון סביבו נעים המבקרים בקניון. לכן הוחלט לבחור בצורה אליפטית כוללת שתחבוק את הדוכן ותיצור טבעת היקפית בתנועה. השפה התמזגה בשפת המוצר עצמו ולעיתים נראית ככוס גל... -
עיצוב יוגורטיה
25.04.14בחנות קטנה 31 מ"ר, במרכז הבורסה הסואן בתפר בין תל אביב לרמת גן הוקמה יוגורטיה מיוחדת במינה. בין חזיתות האלומיניום, הפיח, המכוניות והרעש תוכננה יוגורטיה המציעה רגע של בריאות. המקום שימש בעבר כחנות מתנות אך בין השוורמה והחומוס, ביקשו הלקוחות מקום שיאפשר לאכול מנות בריאות חפוזות. פאסט פוד מהיר, זול וקליל. היוגורטיה תוכננה בקווים זורמים ובהשראה מהטבע. התקרה הקיימת נמסרה לנו בגבהים משתנים ובעזרת קונסטרוקצית מתכת יצרנו תקרת גבס במספר שכבות ובקוט... -
עיצוב משרדים לחברת מצברים
18.10.15עסק לשיווק מצברים בראשון לציון, ביקש ממני לעצב לו את המשרדים, כחלק מתהליך של מיתוג מחדש. תחום העיסוק- מצברים, הוביל אותי לבחירת קונספט של כביש. דלפקי הגבס עוצבו כמו כביש, התאורה על הקיר כמו רמזור והקיר שמאחורי הבקר, עוצב עם טפט תמונה של ניו יורק. גווני הכביש: שחור, אפור, צהוב שולטים בחלל ונותנים לו אופי. תהליך העבודה כלל הדמייה מדויקת שבוצעה כבר בתחילת הדרך ובזכותה ניתן האישור לפרויקט כולו. -
עיצוב חנות קונספט לחברת אהבה
18.01.12בפרוייקט זה ,מעבר לעיצוב ותכנון החנות נעשה תהליך שיווקי ואסטרטגי מקיף. חברת אהבה ים המלח , החליטה לפתוח חנות בקונספט שונה וחדש במקביל להשקת מיתוג חדש למוצרי הקוסמטיקה הטבעית שלה. החנות משתרעת על פני 170 מ"ר ומשלבת מוצרי קוסמטיקה עם מוצרי WELL-BEING ,מושג שמתחיל להיות מקובל יותר ויותר בעולם ובא לתאר מוצרים התורמים לשיפור איכות החיים. בדרך כלל המושג מקושר לחומרים או ערכים טבעיים. המוצרים הקוסמטיים והאחרים משולבים אלה באלה ויוצרים שלם הגדול מסכום... -
עיצוב חנות הלבשה תחתונה
19.06.11חנות קטנה ומטריפה להלבשה תחתונה בדיזינגוף סנטר. עיצוב, מיתוג וגרפיקה: סטודיו Dreams & Magic הקונספט היה לעצב חנות מדליקה שמוכרת הלבשה תחתונה לנשים מבלי לשבור תוכנית חיסכון. כל אישה יודעת שחזיה טובה עולה בסיבות 300-400 ש"ח. כריסטינה, הלקוחה המקסימה שלנו, החליטה שהיא מיבאת מחו"ל הלבשה תחתונה איכותית ומעוצבת במחירים שפויים. כבר שמחנו על הפרוייקט (: הרעיון העיצובי היה ליצור חנות דרמטית וסקסית, שתמשוך את העין, לא רק לנשים, אלא גם לגברים שרוצים... -
עיצוב ותכנון מלון בנתניה
3.09.14הפרויקט: ממשבר להתחדשות – מלון "פארק", נתניה. מיקום הפרויקט: צוק חוף הים נתניה. ייעודו: תכנון ועיצוב של הכניסה למלון, הלובי והחדרים. הנסיבות : המלון עבר משבר –פיגוע ערב ליל הסדר בשנת 2002, מאז לא חודש. יחודו: מיתוג המלון כמלון משפחתי, צעיר ואינטימי המקיים אינטראקציה עם העיר מחד ועם הים מאידך. הכניסה למלון הינה חלק מהמרחב הציבורי המאפשרת לעוברי האורח ליהנות מאווירת המלון ואף ובעיקר להשתלב ולשבת במדרגות הכניסה ו"דק" העץ. -
טיפים לעיצוב מסעדות
26.11.17טיפים לעיצוב מסעדות בידול מסעדה , זו לא משימה קלה. למעשה, יש כל כך הרבה תחומים לשקול לעיצוב מסעדה כאשר מדובר בהשקת קונספט חדש, מאכל חדש ….מיתוג יהיה הדאגה הגדולה ביותר שלך.התהליך הכולל של עיצוב המסעדה, שיפוץ, תכנון וכו 'הוא המכונה לעתים קרובות המשמעת של "קונספט קונספט פיתוח". אם אתה יוצר אב טיפוס חדש, צריך לחשוב על זה כמו יצירת קונספט מושג חדש פיתוח.מיתוגמותגים, כמו אנשים, אישויות . אדם יכול להיות ידוע על משחק או התנהגות מסוימ... -
עיצוב דוכן בשמים בקניון
11.05.15feel - דוכן בשמים בקניון המעוצב בקונספט בר משקאות אלכוהולי בסגנון מודרני. שטח 16 מ"ר תכנון ועיצוב - דנה שקד עיצוב דוכן מכירה בקניון שונה במהותו מתכנון ועיצוב פנים לחנות בקניון או אפילו ממסעדה בקניון. עיצוב דוכן משלב במהותו עיצוב תעשייתי של מוצר, רק בקנה מידה גדול, עיצוב גרפי בשילוב מיתוג, עיצוב פנים מבחינת תכנון התנועה בעמדה, מיקום פונקציונאלי של המכשירים ופיתוח הקונספט. העבודה על עיצוב הדוכן מתחילה במחקר מעמיק של המוצרים עצמם העתידים להימ... -
הקשר בין עיצוב פנים תדמיתי והצלחת העסק
11.09.11עיצוב סביבת העבודה אינו חייב להיות רק יפה לעין, אלא צריך להיות מחובר למותג, לערכי המותג וניתן להעביר באמצעותו מסרים שיווקיים וליצור תחושת הזדהות של העובדים בחברה. סביבת עבודה מעוצבת, נעימה לעובד, מחזקת את התחושה שכף לבוא לעבודה. כאשר העיצוב הינו גם תדמיתי, מועצמת תחושת ההזדהות של העובד עם החברה וערכיה וכן האמון בהצלחתה. תחושה זאת תורמת להעלאת רצונו ומוכנותו של העובד להיות נאמן לחברה ולהשקיע זמן ומחשבה, ואף לשמש כשגריר עבורה. כאנשים, אנחנו...