חיפוש - פרטי בנין , חדשות , קטלוגים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , חלון , חלון הדף |1| - דף 9
לא מצאת? פשוט חפש.
-
גוף-מרחב-פעולה #4 -תערוכת מיצבים ומחול המחלקה לארכ
31.01.17...טנציאל תנועת הגוף, נובעים מהאיכויות האדריכליות של המקום: גובה, רוחב, נגישות, פתיחות...אנשים מתנהלים במרחבים פונקציונליים באופן טבעי ומובן מאליו ויודעים לזהות את הפעולה המתבקשת המוכתבת על ידי החלל. אם ישנו כיסא – נשב, אם ישנו חלון – נביט ואם החלל גדול מספיק - נתקהל.המאסה המוכרת לנו בראש ובראשונה היא הגוף הפרטי, האישי, הספציפי. מאסה זו מגדירה את תפיסת עולמנו. הגוף מכתיב את ההתנהלות הפיזית והרגשית בשדות טקטוניים שונים ואת ההקשרים הקונספטואליים/תחושת... -
נתנו לי דדליין אז הנחתי את העיפרון
24.11.11... חוקר מחפש שאלות ע"י שימוש בכלים אדריכליים ואינו מתיימר להיות התכנון הסופי. לקראת ההגשה בטקס חששתי. בעיקר בגלל שאני באה מרקע של אמנות וזה לא מסוג השרטוטים הנהוגים. אבל מסתבר שאפשר לצייר חלל ויבינו אותו גם אם אני לא מפרטת חלון, דלת או דלפק קבלה. ההגשה יכולה להיות גם החוויה וגם המסר. בשנים הראשונות באוניברסיטה מלמדים אותנו לצייר אך אנחנו סטודנטים בתקופה שתוכנות המחשב הן הכלי האדריכלי העיקרי ולקראת סוף הלימודים אתה אשף מחשבים ותלת ממד.בפרוי... -
באר בקיבוץ | האדריכלות של מנחם באר - תערוכה
10.07.16...ון הוא אדריכל וגיאוגרף. אצר את התערוכות "עבודת צוות – האדריכלות של משרד נדלר נדלר ביקסון גיל, 2010-1946" ו"פופ כנעני, עדי סנד – עבודות מ-1999 עד 2015". עובד במשרד אדריכלים בתל אביב. זוכה פרס רכטר לאדריכל צעיר. כותב את הבלוג "חלון אחורי" ועיתונאי באתר האדריכלות Xnet ופרסם ספרים בתחום. הגלריה בבית האדריכל, המגדלור 15, יפו. שעות פתיחה: א', ב', ד', ה' 10:00-16:30, ג' 10:00-19:00טל' לתיאומים: 03-5188234.אירוע פתיחה19/7/16 יום שלישי 19:30· ... -
תערוכה - האדריכלות של מנחם באר
20.09.15...און בית אורי ורמי נחושתן, לאחר התערוכות "עבודת צוות – האדריכלות של משרד נדלר נדלר ביקסון גיל, 2010-1946" ו"פופ כנעני, עדי סנד – עבודות מ-1999 עד 2015". עובד במשרד אדריכלים בתל אביב. זוכה פרס רכטר לאדריכל צעיר. כותב את הבלוג "חלון אחורי" ועיתונאי באתר האדריכלות Xnet. על הצילום של עמרי טלמורסדרת העבודות שמציג עמרי טלמור בולטת בישירותה. הוא אינו מחפש זווית מבט ייחודית, מרהיבה ובלתי צפויה, אלא בוחר לצלם בזוית ישרה לחזית, הקיר או הבמה, בדומה לפורטרטים...