חיפוש - #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , לקוח , עיצוב מסחרי |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב קצביה בכפר סבא הירוקה
24.01.22MBS עיצוב קצבייה חנות מלאת סטייל ויוקרה, אך עם זאת בגובה העיניים, ממוקמת במרכז מסחרי. הקצבייה מספקת חווית קניה מותאמת אישית, אשר מזמינה את הלקוחות להיכנס, ממקסמת את המכירות, ודואגת לטפח קהל לקוחות נאמן ואוהב. לקוח: MBS גודל: 100 מ״ר מיקום: כפר סבא הירוקה צילום: תמיר רוגובסקי -
breadberry עיצוב מאפייה
24.01.22עיצוב פנים למאפייה באור יהודה נותנת מענה למאפים ללא גלוטן בעיצוב שמנו דגש על חווית לקוח נעימה תוך שימוש בצבעוניות עדינה אך בולטת בחיפויים וחומרים אשר עושים חשק לקנות הבלטנו את ערכי המותג בשימוש בשפה עיצובית בהתאמה אישית ומיקסמנו את שטח החנות -
עיצוב חנות ירקות ארץ ערבה ונגב
24.01.22עיצוב דוכן ירקות בוטיק הדוכן הכי בריא בשוק הנמל בתל אביב התחדש בתכנון ועיצוב חדשים, שעושים חשק לקנות. החומריות שנבחרה מותאמת לקונספט השוק הכפרי, אך עם זאת חדשנית ומפתיעה. הכפלנו את שטחי התצוגה, שיפרנו את חווית הלקוח כך שיהיה גם פרקטי וגם נוח למשתמש. ההזמנות גדלו, הלקוחות מרוצים, והדוכן תופס את מירב תשומת הלב בשוק. לקוח: ארץ ערבה ונגב גודל: 15 מ״ר מיקום: שוק הנמל, ת״א צילום: תמיר רוגובסקי -
עיצוב חנות מזון - גוטה גוטה
2.03.23... שני- לשמור על חוויה נעימה ולא צפופה שמזמינה להישאר. יצרנו שפה עיצובית אחידה לכלל חלקי החנות, שמשתנה מעט בהתאם לסוגי המחלקות, בשימוש בחיפויי קיר וריצוף משתנה, כדי לאפיין כל אזור בחנות. תכננו חנות שמותאמת ללקוחות השונים, ע״י איפיון מאוד מדויק של קהל היעד ושל המחלקות השונות, חשיבה על הפרטים הקטנים ביותר, על אופן ההעמדה האופטימלי ועל חשיבה עמוקה של איך הלקוחות יחוו את החלל. לקוח: גוטה גוטה גודל: 100 מ״ר מיקום: כפר יונה צילום: תמיר רוגובסקי -
DUBKIN עיצוב מעדנייה וקצבייה
24.01.22עיצוב לעסק משפחתי ותיק, פתיחת חלל גדול שמאגד את כל מוצרי העסק. קצבייה, חנות דגים ומעדנייה. העסק מטפח גם שירות אונליין לכן הדגש ששמנו בעיצוב החנות היה על חוויה אנושית וקהילתית. העיצוב חם ומזמין, כפרי ותעשייתי בו זמנית, משולב עם סוגי עץ שונים, ברזל ופח שחור. לקוח: אחים דובקין גודל: 100 מ״ר מיקום: מושב תקומה צילום: מאור מויאל -
פרויקט עיצוב קונדיטוריה
25.01.22L’AMANDE D’OR עיצוב חנות מקרונים כשטעמנו את המקרונים בפעם הראשונה התרגשנו. ידענו שהחוויה בחנות, הנראות, העיצוב והחוויה שהלקוח יקבל חייבת להיות מושלמת, מפתיעה, ומדויקת- בדיוק כמו המקרונים. לפני השיפוץ עוברי אורח בכלל לא ידעו על הקסם שמתרחש בתוך החנות הזו כי היא הייתה מוסתרת. וללא שפה עיצובית, יופיים של המקרונים לא בלט החוצה, לא עשה חשק מיוחד לרכוש. השקענו ביצירת שפה עיצובית שלקוחה מהשראות פריזאיות, הדגש ששמנו היה על יצירת חווית לקוח ש... -
איטליז ביקנעם
22.04.18מעדני בשר הינו איטליז ותיק באיזור התעשיה ביקנעם, המנוהל על ידי משפחת מזרחי מזה שנים. גם העובדים וגם המשפחה המנהלת את המקום מעניקים יחס אישי וחם אל כל לקוח והאיטליז מרגיש, מיד בכניסה אליו, כמו בית. האיטליז שינה מיקום לחלל גדול יותר בשל מעבר למקום גדול יותר ופתיחת מפעל בשר גדול. הקונספט של האיטליז נולד מהבעלים שלו, עובד מזרחי, ומדרך ניהולו את המקום: ניקיון בלתי מתפשר ומשפחתיות! וכך נוצר קונספט ה"שוק"! כשאנשים באים לשוק, כך זכור לי מילדותי... -
המדריך לבחירת אדריכל
20.01.11משרד האדריכלות אלפא מתכננים הוקם על בסיס שלוש אבני יסוד- הקשבה וסבלנות ללקוח, מקצועיות ללא פשרות וניסיון מוכח. האמת, עד לאחרונה לא חשבנו בכלל שיש צורך לפרסם את אבני היסוד שלנו, לא האמנו שזה משהו שיכול לבדל אותנו ממשרדי אדריכלות אחרים בצפון. לאט לאט גילינו שלא כך הדבר, אנשים רבים הגיע למשרדינו לאחר חוויות לא נעימות, עם אדריכלים חסרי סבלנות ולא מקצועיים, לכן החלטנו לכתוב את המדריך הקצר לאיך למצוא אדריכל. רבים האנשים אשר רוצים לבנות בית אך לא יו... -
אחד על אחד עם המעצבת אסנת בר-נוי
7.02.17...דה, בתי קפה ועוד.מה הביא אותך לעסוק בתחום?בילדותי ועד גיל מאוחר והיום מצירת אך הבנתי שמציור לא ניתן להרוויח כסף אז לקחתי את הכישרון שלי לעולם היצירתי של עיצוב פנים ועיצוב חללים מסחרים ותערוכותתתארי לנו את תהליך העבודה שלך עם לקוחותתהליך העבודה הוא פגישה עם הלקוח , הבנת הצרכים של הלקוח לאחר מיכן הצעת מחיר ומשם יוצאים לעיצוב הפרויקט העיצוב כולל בתוכו כמה שלבים : 1. בריף מסודר אשר כלל את האינפוטים שיש ללקוח אל המעצב. המעצב יונחה ע"י כל בקשות אלו במד... -
הפקולטה לנפיחות עצמית ותכנון בלתי ישים
9.09.12...מושפעים בעיקר מסטארקיטקטים וחוברות עיצוב. התוצאה אינה רק שאקדמיה מועלת בתפקידה ומוציאה בוגרים פחות מקצועיים. האקדמיה מוציאה בוגרים פחות יצירתיים!סטודנטים ובוגרים יוצאים אל העולם לאחר שתכננו מבנים מדהימים (נניח) בלי מגבלות של לקוח. כשמגיע הלקוח והתקציב והאילוצים אין להם את הכלים להיות יצירתיים. כמה פעמים ראיתם הגשות בהן כל סטודנט בחר לעצמו את המיקום והלקוח והפרויקט? כמה פעמים ראיתם הגשות בהם חרגו הסטודנטים מתכניות תב"ע או תקציב הגיוני? המסר שמתקבל...