חיפוש - פרטי בנין , חדשות , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , קומות |1| - דף 1
לא מצאת? פשוט חפש.
-
פרט אקוסטי בין קומות
15.08.22מוצר אקוסטי בד יותר יעיל אחרים כי אין חשיבות לעובי המילוי, מותר לעבוד גם עם מדה מתפלסת -
מסגרת אבן לחלון צר בגובה שתי קומות
8.08.07חזית וחתך במסגרת אבן המסמנת חלון בגובה שתי קומות. במפגש החלון עם פודסט הקומה אותו הוא חוצה ישנו סף חלון מדומה. חלקה העליון של המסגרת מעוצב כקשת. החלון צר וגבוה (רוחב 60 גובה 600 ס"מ). -
קומות בנסיגה, אור וצל
22.01.12כתבה של יונתן קנטי במעריב מציגה את תופעת הקומות הנסוגות, סגנון אדריכלי בלתי מתוכנן שבו הקומות הגבוהות הן תוספות שאינן מתיישרות עם חזית הבניין. התופעה הולכת וגדלה עם המחסור בדירות באזורים יקרים ומתגברת בעזרת תכניות כמו תמ"א 38 - חיזוק מבנים תמורת זכויות בניה.בכתבה מסביר אבנר אקרמן, אדריכל העיר ראשון לציון, את ההיגיון ביצירת קומות עליונות בנסיגה: "ברוב הערים בארץ הבנייה המרקמית היא של בניינים בני ארבע קומות. כאשר החזית לרחוב של קומות התוספת נמצאת ב... -
חיבןר ספיידרים
18.05.22חיבןר ספיידרים לבניין שלוש קומות -
פרויקט גמר של מבנה WEWORK
27.07.25פרויקט גמר של מבנה WEWORK מבנה מ2 קומות חלל פתוח צריך פרטים לפרויקט הזה זה חשוב מאוד ואין הרבה זמן -
תריס רפפה חיצוני בין קורות פלדה
28.08.07פרט חתך אנכי בין שתי קומות בהן יש סגירה חיצונית של פרופילי פלדה וויטרינת זכוכית קבועה. הפרופיל העליון יוצר גם כיס לתריס רפפה חשמלי חיצוני. בפרט נראות גם הרצפות של הקומות והנמכות התקרה. -
שילוב לוח פח במעברי הקומות
20.05.07חתך אנכי וחתך אופקי באלמנט עשוי פח בקיר מסך. אלמנט הפח משולב בקיר המסך במפגש עם קומות הבנין. מתחתיו מגיע הזיגוג מהקומה הקודמת ומעליו יחידה אטומה. הפרט כולל מחסום עשן בין הקומות ופרט ריצוף ותקרה. -
מגדלים בירושלים
29.10.12"תוכנית-אב ומהלכי פיתוח מואצים מנסים לשפר את איכות החיים במרחב החרדי המצטופף: עוד בניינים ועוד קומות, במחשבה על התושבים שזקוקים לשטחים ירוקים ומדרכות נוחות יותר". כך פותחת נעמה ריבה את כתבתה ב Xnet וסוקרת את השינויים העוברים על ירושלים בעת האחרונה.פרופ' דוד גוגנהיים שניסח את תוכנית-האב לאזור, מספר בכתבה על המחסור בגנים בשכונות החרדיות, "זה בלתי הגיוני מה שמתרחש כאן, פעמים רבות מעלים את הילדים למיניבוסים ומסיעים אותם לגן סאקר, כי אין כאן שטחים ירו... -
סיור בפרויקט קניון עזריאלי ראשונים- ראשון לציון
10.05.16...קניון עזריאלי ראשונים המוקם בימים אלו בסמוך לתחנת רכבת ראשונים על ידי קבוצת עזריאלי, ממוקם בגבולה הדרומי של ראשון לציון ובגבולה הצפוני של נס ציונה ומשתרע על פני שטח כולל של כ- 143,000 מ"ר.הפרויקט כולל:• חניון תת-קרקעי בן 4.5 קומות בשטח כולל של 78,000 מ"ר (כל קומת חניון בשטח של כ-17,000 מ"ר)• קניון מסחרי בן 3 קומות בשטח של כ-30,000 מ"ר• מערכת קורות טרנספר דרוכות באתר ותומכות באגף המזרחי של הקניון • בניין משרדים בן 16 קומות בשטח של כ- 35,000 מ"ר• ח... -
אדריכל המגדלים של ישראל
8.05.14...דרך עבודתו את איכות הסביבה ואיכות החיים של אנשים (...) בניית המגדלים החדשים זו מגמה של העשור האחרון. עכשיו, אני מתכנן מגדל על גבול גבעתיים - תל אביב, קרוב ל-60 קומות עם דירות במחיר סביר ביותר. דירת 5-5.5 חדרים תעלה 2.5 מיליון שקלים. זה הרבה כסף אבל יחסית לתל אביב זה מחיר סביר. בתור אדריכל הפרויקט אני בהחלט רואה בזה אתגר לתכנן בניין לא רק למיליונרים."ועונה לו אחד הטוקבקיסטים: "מחירים ממש סבירים...2.5 מיליון ש"ח במגדל 60 קומות. האיש מנותק לחלוטין." -
האם הזוועה התכנונית של תמ"א 38 תחריף?
22.10.12...רמת גן. בצורה זו התוכנית תהפוך ליותר שוויונית ותאפשר לממשלה לפעול על פי סדרי עדיפויות לחיזוק בהתאם למבנים ולערים אותם יש לחזק (...) הרשויות גם מעמיסות על הפרויקטים דרישות תכנוניות ורגולטוריות רבות שאינן ברות ביצוע כמו יצירת מקומות חניה באזור בנוי שמונעות את קידומם של חלק גדול מהפרויקטים".אוי אוי אוי, מה אתם אומרים? לעיריות יש דרישה לעמידה בתקני חנייה? להתאמה לתכנית בניין העיר המתוכננת? חוצפנים!הבעיה בתמ"א 38 ובניוד זכויותניוד זכויות היא צרה רציני... -
קולקר, קולקר אפשטיין יתכננו את מתחם סומייל
22.02.12...יפים את עצמם בבניין גבוה".מיכאל יעקובסון מתאר בשתי כתבות את התחרות הסגורה שהתקיימה לתכנון מתחם סומייל שבין הרחובות ארלוזורוב, אבן גבירול וז'בוטינסקי בתל אביב. בשטח זה יוקמו ארבעה מגדלי מגורים ומשרדים, שעתידים להתנשא לגובה 45 קומות, וסביבם מבני מסחר נמוכים. על חלק השטח שבבעלות העירייה (כיום מגרש חניה) מתוכנן לקום המגדל החדש שלה, לצד בית הכנסת "היכל יהודה" ו"מגדל המאה" הקיימים.הצעת קולקר-קולקר-אפשטיין מציגה מבנה מלבני בן חמש קומות, שממנו עולה מגדל ... -
העיר השמחה
13.02.14...אילך כל המודלים שמתוכננים בישראל הם תלויי רכב פרטי. זה נכון שבשכונות שנבנו פה בשנות החמישים והשישים יש ערכים שאין לנו היום. הן אמנם מוזנחות מאוד, אבל היו בהן איכויות פיזיות ומרחביות שאין לנו בשום שכונה אחרת: קומפקטיות, שטחים משותפים בין הבניינים, מערכת שבילים שמקשרת בין כל חלקי השכונה, מרכזים מסחריים קטנים ובניינים בני שלוש־ארבע קומות - צפוף במידה, אבל בלי האנונימיות שמייצרים מגדלים רבי־קומות". להמשך קריאה של הכתבה המעניינת והחשובה הזו ב'כלכליסט'