חיפוש - #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , משרד , שולחן ישיבות |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
שולחן מנהל +ישיבות
15.02.21שולחן מנכ"ל כולל שולחן ישיבות לצוות בכיר -
שולחן עגול + 8 כסאות משרדיים
21.05.15בלוק של שולחן עגול + 8 כסאות משרדיים. מתאים לתכנון משרד או חדר ישיבות -
ריהוט ישיבה למשרד
1.03.08שולחנות וכסאות במערכים שונים, פינת עבודה, שולחן חדר ישיבות שולחן עגול, אליפטי וכדומה. דו ממד לתוכניות -
עיצוב משרד בתל אביב
30.11.20עיצוב משרד להשכרה במגדל המשרדים אלון בתל אביב המשרד כולל חללים מרווחים מאוד המשקיפים אל העיר מהקומה ה 39 והאחרונה של הבניין חלל האופן ספייס הכולל עד 50 עמדות עבודה תוכנן בצורה ורסטילית כך שבעתיד יהיה ניתן לסגור אותו למשרדים עצמאיים ז"א מערכות המיזוג, התאורה והתקרה תוכננו בהתאם לחלוקה עתידית אופציונלית וזאת במטרה לקלוע לטעמם וצרכיהם של כלל השוכרים בהווה ובעתיד באופן ספייס תוכננה תקרה אקוסטית עשויה אריחי לבד בגוונים שונים ובחירוצים בצורות שונות... -
עיצוב משרדי יד 2
15.11.16עיצוב משרד גדול ומיוחד המשתרע על כ -900 מ"ר. תכנון המשרד נעשה בקפידה תוך כדי חלוקה למשרדים ולאזורי אופן ספייס. סגנון עיצוב המשרד הוא אקלקטי ומשלב המון אלמנטים מעוצבים ומיוחדים הקשורים לעולם אותו מייצגת חברת יד 2 כמו עולם הנדל"ן, הרכב, יד שניה וכו'. עיצוב חדר הישיבות הגדול כלל בתוכו שולחן שנבנה במיוחד מעצי ביניין, חדרי ישיבות נוספים מוקמו בתוך מכולה שמוקמה במרכז החלל, כיורי צמידים בשרותים, צינורות ואלמנטים של יד שניה כמו ריהוט וינטג' ואביזרים מ... -
ביה"ס אליאנס בחיפה -עיצוב משרד
14.07.14...ת השונות ובעלי התפקידים היושבים בו .כך, למשל הוקצע חלל open space לשתי מזכירות ביה"ס ,חדר להנהלת חשבונות ,אחראית הבגרויות ושני חדרי מנהלים במסגרת השיפוץ נעשה שימוש במחיצות זכוכית ע"מ לשמור על מראה "פתוח" בחלל ,הוחלפו החלונות והדלתות,תוכננה הנמכת תקרה למערות המיזוג , ע"ג הרצפה הונח פרקט וכן נבחר והותאם ריהוט חדש ,בחדר המנהלת המשמש גם כחדר דיונים תוכננה מערכת מנהל בעיצוב שונה וכן גם שולחן ישיבות מזכוכית וכסאות אדומים , למראה "אוורירי" ומודרני . -
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16עבור כל חברה ועסק מגיע שלב של שינוי או צמיחה, הדורשים ארגון מחדש. בשלב זה בדרך כלל עולה השאלה האם עדיף לעבור לחלל חדש, המתוכנן ספציפית לצרכים המשתנים של הארגון, או לשפץ ולשדרג את חלל המשרדים הקיים. לעיתים ניתן להפיח משב רוח רענן וחדשני במשרד קיים ולעיתים נכון יותר לעבור לחלל חדש, שיאפשר לעסק לגדול ולהתפתח. התשובה לשאלה תלויה במספר גורמים כלכליים, אסטרטגיים, עסקיים ותכנוניים ויש לנקוט בגישה הוליסטית ומולטי דיסציפלינראית על מנת להחליט בין שתי החלופ... -
סטיילינג למשרד ב-48 שעות
21.11.18... בחללים ציבוריים. סטיילינג הוא בעצם סיגנוּן. לסגנַן את החלל: להעניק לו אוירה מדויקת במינונים מתאימים מבחינת: צבעים, חומרים, תאורה, ריהוט ואלמנטים משלימים. סיגנון החלל משפיע באופן ישיר על הגוף והנפש: עובד שנעים לו לשהות במשרד יעבוד יותר טוב ולאורך זמן, יהיה מאושר (WELL BEING) וחיובי. מאחר ואנחנו שוהים במקום העבודה כ-8 עד 10 שעות ביום, חשוב שמקום העבודה יתן לנו הרגשה נעימה וחשק לחזור ביום למחרת. לסטיילינג ניגשים כמו לכל פרויקט של תכנון ו/או... -
המשרד הוא הבית המגניב החדש!
16.11.16... וקירות ירוקים עצומים של עשבי תיבול.. איפה אנחנו כן יכולים??? בעבודה !!! לקום בבוקר, להכנס לאוטו.. פקק בחסות המדינה ...ולהגיע למקום המייגע הזה שנקרא עבודה. מכירים???? אז זהו שעידן הניכור ממקום העבודה נגמר ובמשרדים של החברות הכי מובילות היום במשק הבינו שאם מקום העבודה הוא הכי מגניב, כייפי, פאנקי והכי דומה לבית שאפשר, העובדים יהיו בו הכי מרוצים ונגזרת ישירה מכך –הכי פרודוקטיביים. עד לפני כמה שנים, שטרנד המראה הלבן והנקי היה ...







