חיפוש - חדשות , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , תחבורה , תחנת דלק |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
תחבורה היום ומחר-מקדמים תחבורה בת קיימא
13.06.16... לנציגי הרשויות להכיר במרכזיות של תחנות הרכבת, לפעול להסדרה ולשיפורים תכנוניים בסביבות התחנה ולחזק את העבודה בין הרשויות המקומיות לבין שאר בעלי העניין.כל זאת כדי לשפר את הנגישות לתחנות הרכבת, ולעודד תושבים להגיע לתחנה באמצעי תחבורה חלופיים לרכב פרטי.ביום העיון ישתתפו נציגי רשויות מקומיות, מתכננים ויועצים.לחברי/עמיתי המועצה הכניסה היא ללא תשלום, אך מותנית בהרשמה מראש – לחץ כאן לבירורים ניתן לפנות למרגרט בטל' 03-7365498 או במייל [email protected]ה... -
סיור בתחנות רכבת ישראל - ללא תשלום
3.04.16ארגון תחבורה היום ומחר והמועצה הישראלית לבנייה ירוקה מזמינים לסיור בנושא תחנת הרכבת כצומת ליוממות בת קיימא.הסיור ייערך בתחנות בנימינה, קיסריה-פרדס חנה ותחנת הרכבת החדשה בנתניה, "ספיר".הסיור יעסוק בנושא תכנון סביב תחנות הרכבת וקישוריות לאמצעי התחבורה המזינים.מטרת הסיור היא לעורר דיון בנוגע להנחיות לתכנון תחבורה ציבורית.בסיור ישתתפו נציגי רשויות מקומיות, מתכננים ויועצים.ההרשמה לסיור ללא תשלום אך נדרשת הרשמה מראש באתר תחבורה היום ומחר.סדר יום לסיור ... -
התחנה האחרונה בקו
17.02.13...על תחנת אוטובוס בתוך העיר הוא מהלך משמעותי", כותב יעקובסון. "האם ראשי הערים מבינים מה הם עושים? (...) את התושבים שאינם מחזיקים ברכב פרטי וייאלצו לשלם יותר בזמן ובכסף כדי להגיע לתחנה המרכזית, זה בוודאי לא משרת".האם העתיד של התחבורה הציבורית בארץ באמת נמצא באוטובוסים? כיום בכדי לעבור מהפריפריה למרכז רק לרכבת יש עדיפות כתחבורה ציבורית. האם לא הגיוני אם כך להצמיד את תחנות האוטובוס לתחנות הרכבת ולהשתמש בהם רק לצורך איסוף ופיזור עירוני?יתכן שאם התחנות... -
הגשות גמר בויצו חיפה
3.07.11...ים שיח טבע וארכיטקטורה מרכז מבקרים בים המלח ובתמנע; תחנת רכבת בגבול ישראל-ירדן התערבות ברקמה עירונית קיימת תל-אביב: מרחבים נטושים וצמיחה; ככרות ורובדים עירוניים חדשים; רקמות עירוניות אלטרנטיביות; איחוי רקמות במוקדי תחבורה חיפה: זכרון והתחדשות; טופוגרפיה אורבנית ירושלים: צמתים רבות. ממשק עיר-ים נהריה: שדרת נחל וים חיפה: הנמל כחזית עירונית; השער הדרומי לעיר תל-אביב: ככרות ים ראיה אלטרנטיבית של המרחב הציבורי הפתוח רחובות: בית... -
תחנה לא מרכזית
4.08.11כתבות שונות עוסקות השבוע בגלגוליהן של תחנות. תחנות רכבת, תחנות אוטובוס, תחנות שיהרסו ותחנות שישוקמו. מלבד עשן דיזל וריח של כישלון, שתי שאלות עולות לדיון: האחת, האם באמת תחנות תחבורה צריכות להיות ממוקמות במרכז העיר? והשניה, איך צריך לשקם את המקומות שהוזנחו? האם שימור הוא הדרך? הכתבה המעניינת היא כתבתו של נועם דביר בגלובס. הכתבה מקוננת על שתי תחנות אוטובוס מרכזיות שהולכות להמחק בזמן הקרוב - התחנה באילת וזו שבטבריה. נועם מספר על ההסטוריה של כל א... -
היכלי הספורט של חיפה
18.10.12...השקיע בקיים, ובכך ליצור פוטנציאל לפיתוח הרחובות והשכונות הקיימים.(...) כאן, בניגוד לאצטדיון עופר, לא מעודדים שימוש ברכב פרטי. למשל, אין מגרש חניה ומי שינסה להחנות את רכבו ליד היכל הספורט צפוי לקנס בסך 5,000 שקלים. תוכנן מסוף תחבורה לאוטובוסים של "אגד", שיביאו את האוהדים מתחנות האוטובוס ב'גרנד קניון', תחנת חוף הכרמל ותחנת מרכזית המפרץ, כשהכרטיס למשחק כולל את הנסיעה באוטובוס הלוך ושוב".הנחת היסוד של נעמה היא כי אצטדיונים יכולים לשמש מוקד לפעילות עי... -
נושאים בתכנון עירוני. #1 העיר והרכבת
1.01.17...תהַקַּטָּר כְּבָר מְצַפְצֵףלֹא יִסַּע מִי לֹא יֵשֵׁבממשלת ישראל משקיעה בשנים האחרונות סכומי כסף משמעותיים בהרחבתה של מערכת הרכבות בישראל - רכבת העמק, הרכבת המהירה לירושלים, חשמול הרכבת, ועוד. הרכבת נתפסת כמרכיב מרכזי במערכת התחבורה הציבורית בישראל, ככלי לפיזור אוכלוסין, להפחתת מחירי הנדל"ן, ל-'ביטול הפריפריה', ושאר נושאים פוליטיים. אולם ברמה העירונית, הרכבת נתפסת לא אחת כגורם חיצוני - תחנות הרכבת החדשות אינן משולבות במרקם העירוני אלא ממוקמות לרוב...