חיפוש - חדשות , אדריכלות נוף , פיסול |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
איך פסלים הופכים את עיצוב הפנים ליוצא דופן.
15.11.16...סנו אותו פנימה. הרגשנו שהפסל היה דינמי מספיק כדי להיות ממוקם קרוב לקיר מעוקל ובתנועתיות שלו לאזן את המראה של חלונות הפלדה הממוסגרים." משלים את הארכיטקטורה. "מדובר בבית של אוהבי אמנות. לכן, תכננו חללים גמישים בהם הפיסול והתמונות ישתלבו בארכיטקטורה, כאשר אנחנו נותנים להם מרחב נשימה מספק. השתמשו בפסלים הוורטיקליים עם תאורה נסתרת על מנת ליצור רקע ייחודי." ערוב מדיומים אמנותיים. "אני מאמין שהדבר החשוב ביותר בכל חדר הוא האנשים,... -
אור, חלל, אדריכלות - ערב עיון
29.03.17...כנן את מוזיאון דה-מניל ביוסטון, טקסס, 1986. דוד בהר-פרחיה מבקש להקנות לצופה את חוויית השהות בחלל תצוגה נקי, ללא עבודות אמנות המוצגות על הקירות. הערכים המושמים בחזית התערוכה מושתתים על איכויות האור ועל קנה המידה של החלל כחומר פיסולי ויוצרים חוויה חושנית, תחושתית וחזותית הפועלת על כל החושים. כלומר, חלל התצוגה הוא המרחב הפיסולי שאותו הצופים מוזמנים לחוות בצורה רב-חושית.אולם לא די בכך. כדי להעצים את החוויה מקנה בהר פרחיה לכל אלה פרשנות משלו, באמצעות ... -
להשתחרר מהמבט..
23.03.14...ייצגים מידע גאומטרי. כמו טופוגרפיה, הגוף ממופה באמצעות נקודות מרחביות שונות, שיחד מרכיבות קוים ומשטחים. הקוד מחליף את המבט." "ניסיונות עבר של אמנים "לסרוק" גופים מגלים טכנולוגיות נשכחות ללכידה אוטומטית של גופים מורכבים, ללא תיווך של התבוננות. כך, ה"שיטה האחרת" של פיירו דלה-פרנצ'סקה, ה"פוטו-פיסול" של פרסואה וילם, ושיטת המידול של פרנק גרי, הם כולם ניסיונות להתנערות מההגמוניה של הפרספקטיבה כטכניקה להבניית מציאות."להמשך קריאה בכתבה של אדריכל איתן מן. -
מה זה משאיר בעיר?
6.02.12...ם תיאטרון ברחוב. קרייג ,שחקן, במאי ומוסיקאי, יוצר מלהקת הפרימיטיבס מבלגיה.הסדנה מיועדת ליוצרים בתחומי אמנויות הבמה, אמנות פלאסטית וארכיטקטורה. הכנס מיועד ליוצרים מתחומי ארכיטקטורה, תיאטרון, מחול, מוסיקה, עיצוב, ציור, פיסול ושירה. המטרה בקיום הכנס והסדנאות, היא להנגיש, לחקור, להתעמק ולחוות את תחום היצירה במרחב הציבורי, לכלל היוצרים בתחומי ארכיטקטורה, אמנויות הבמה, אמנות פלאסטית, צילום, שירה וכדומה, כולל חוקרים, כותבים ומבקרים ו... -
הרצאה של פרופ' מיכה לוין בבצלאל
8.04.14...עברית, אוניברסיטת פרינסטון ואוניברסיטת לונדון. כתב וערך שנים עשר ספרים בינהם: המוזיאון המודרני, עיר לבנה, אדריכלות הסגנון הבינלאומי בישראל, פיסול בירשלים וסנטיאגו קלטרווה.בעבר לימד באוניברסיטה העברית, בבצלאל, במכון האקדמי בחולון ובטכניון. שימש יועץ לעניני אמנות לראשי הערים בירושלים ותל אביב, הציב למעלה ממאה ועשרים יצירות אמנות ברחבי הערים. אצר תערוכות בארץ ובחו"ל. שימש אוצר ראשי ומנהל מוזיאון תל אביב לאמנות ויו"ר מיסד של סדנאות האמנים בתל אביב.