חיפוש - פרויקטים , אומנות , קירו , רנו |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב מסעדה - פיצריית כרמיז
21.03.16...צק שנפתח במטבח לפני שמתווספות לו התוספות השונות בדלפק ההכנות. דלפק הקופה פונה למסדרון הכניסה ומאפשר תנועת שליחים ולקוחות המעוניינים בשירות מהיר ללא ישיבה במסעדה. הקיר הראשי שמעל חופה במספר סטריפים ארוכים של טפט המהווה אלמנט אומנותי לכשעצמו וכן מציג את התפריט המחולק לסוגי המנות השונים. המעצבת הגרפית איירה בידייה את כל האיורים בתפריט הקיר ובתפריטי השולחן. מעל הדלפק הראשי שילבתי גופי תאורה במראה תעשייתי ובגוון טורקיז. בצד הקיר הגדול הסמוך ומעל שו... -
עיצוב חדר מאפרת, בניימינה
1.06.15...שמש שידת כלים ונשלף רק במידת הצורך. כך מתאפשר שימוש מרבי בשטח החדר ותנועה חופשית בזמן האיפור והטיפולים. כדי להגדיל ויזואלית את החדר החלטנו להשתמש בציור קיר המתפרס על שני קירות סמוכים וליצור אשליה של קיר אחד גדול מאורך. הנושא שנבחר לציור משקף את עולם האיפור וקוסמטיקה ומדגיש את המרכיב האומנותי של המקצוע. פלטת הצבעים הניטרלית שנבחרה לעיצוב החדר מאפשרת להבליט את מוצרי האיפור הצבעוניים מצד אחד ותומכת באווירה מרגיעה הנדרשת לטיפולים קןסמטיים מצד שני. -
גלריה לאומנות בייקר סטרייט
14.06.11Baker Street Workshop, הינו משרד לעיצוב וגלריה לאומנות רוסית בת זמננו השוכן במבנה לשימור בפאתי שוק הפשפשים. המשרד כולל מבואה חלל תצוגה מרכזי חלל תצוגה משני חדר ישיבות ומחסן הממוקמים בקומת הכניסה, אל משרדו של הבעלים ואל משרד האדריכלים עולים בגרם מדרגות עשוי עץ ודרך גשר שחוצה את חלל התצוגה המרכזי ומהווה את הקשר בין הגלריה למשרד. רצינו להפריד בין תפקודי החלל תוך שמירה על זיקה בינם. סגנון העיצוב מבקש ליצור חלל יוקרתי שמנותק מן החוץ ויוצר דיאלו... -
עיצוב חדר עבודה יצירתי
13.12.11חדר עבודה זה נוצר יש מאין. נישה לא מנוצלת בגינה, נסגרה בעזרת דלתות זכוכית והפכה לחדר. על מנת לחסוך את חיפוי הגבס של קירות שהיו פעם קירות חוץ, ביצעתי צביעה אומנותית בצבעים אקריליים על קיר אחד ושיבצתי שיברי זכוכית צבעונית על קיר האבן השני. כריצוף בחרנו בפרקט בגוון אגוז, שולחן זכוכית לבן בצורת כיליה, מנורות מזכוכית חלבית ושידה לבנה השלימו את האוירה. התענוג הגדול בחדר הלא גדול הזה, הוא לשבת מול הגינה ולראות את הגשם מטפטף ממש מול העיניים. חדר שכ... -
הרחבת מוזאון רמת-גן בית כהנא
6.09.10...ובעונה אחת הבחירה בצבע הלבן לקירות הגלריה מרפררת לשני מושגים: אדריכלי ואוצרותי. הצבע הלבן מתקשר לבניה המודרנית בארץ (עיר לבנה וגו\\\') כמו כן, הוא מתייחס לתפיסה האוצרותית של המוזיאון כקופסא לבנה המשמשת רקע ניטרלי ליתרות האומנות וכן מאפשרת למבקר להסתובב במוזיאון ללא הכוונה חללית ולחוות את האומנות בסדר שהוא עצמו קובע. הבחירה בפלגל לחיפוי הקירות החיצוניים של הגלריות נבעה ממספר סיבות כחיבור לאחד מעקרונות המודרניזם שרואה בעיטורים כתובות קעקע של...







