חיפוש - אדריכלות , אופניים , סקצ\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\אפ |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
חדר אופניים במשרדיGoogle ישראל
6.06.16מתקני תלייה ומתקנים רצפתיים לאחסון, תלייה, וחניה של אופניים לכלל עובדי גוגל במשרדי ישראל, עבודה הנעשתה עם טאץ' מיוחד - צבעים המותאמים אישית לעסק! -
חדר אופניים במשרדי AVG תל אביב
6.06.16בAVG הותקני מתקני התלייה חן-שיר, לרווחת כלל העובדים במשרדים. חן שיר הוא מתקן מעוצב, המיועד לאחסון, חנייה ותליית האופניים, כמובך, תוך שמירה על הקיר. -
עשר על עשר - אדריכלות נוף בת קיימא
5.06.1710 מתכננים 10 הרצאות = 100 דקות על אדריכלות נוף בת קיימא22/6/17 יום חמישיבית הספר ללימודי הסביבה ע"ש פורטר, אוניברסיטת תל אביבבשעה 17:30מתגלגלים למעלה | תכנית אב לשבילי אופניים בחיפהאדריכלית נוף ארנה בן ציוני, אב אדריכלות נוף———————————נוף UX אדריכלית נוף טלי וקסלר, נחלת הכלל————————————יחסי אהבה שנאה בין העיר לצומח אדריכל נוף שחר צור———————————–מצאי שטחי ציבור פתוחים – פנינו לאן?אדריכל איל רונן, מתכנן בכיר, עירית תל-אביב————————————שטחים פתוחים ... -
וילה מודרנית עם בריכה
23.06.24...ורי פתוח: מטבח, סלון ופינת אוכל בתור חלל אופן ספייס בפאה אחת, בפאה השניה נמצא אזור פרטי - סויטת הורים. שני האזורים מופרדים באמצעות קיר נגרות שפונה לשני כיוונים ובעל שימושים שונים, מדרגות שמקשרות בין שלושה מפלסי הבית וגם חדר אופניים. ארון דו כיווני מהווה מזנון משולב עם מסך טלויזיה הפונה לסלון, ובצד השני ישנה פינת לימודים ומחשב הפונה למעבר מהמטבח אל אגף הפרטי. פינת לימודים ממוקמת מול גרם מדרגות עם חלון גבוהה להכנסת אור ואוורור טבעי אל האזור. מתוך ... -
למה אין אדריכלות מחוץ לתל אביב?
23.02.11מאז שהפעלתי את המודול של חדשות האדריכלים שמתי לב לתופעה מעניינת - אין אדריכלים מחוץ לתל אביב. בכל אופן ברשת אין כאלה. מספר הבלוגים העוסקים באדריכלות ובבינוי עירוני בתל אביב הוא מדהים, לעומת זאת אין נוכחות לבלוגים כאלה בחיפה, בירושלים או בבאר שבע. אז מה זה אומר? שאין אדריכלים במקומות האלה? אולי פשוט אין בכלל ארכיטקטורה מחוץ לגוש דן? ברור שמה שאני כותב כאן לא נכון אבל מעניין לגלות שהטכניון עם כל הסטודנטים והסגל לא מייצר כותב אדריכלות אחד מוכר ... -
טיילת חוף מגבול בת ים לגבול הרצליה
12.07.11לפעמים כדאי לשוטט בבלוגים שאינם מקצועיים אבל נכתבים על ידי חובבי אדריכלות. מתי עלה והבלוג שלו על תל אביב הם דוגמה טובה. באחד הפוסטים האחרונים לוקח אותנו מתי ועובר בטיול מצולם לאורך החוף מבת ים ועד הרצליה. "עם השלמת ופתיחת גשר רידינג והשביל עד תל ברוך מתקרב לסיומו אחד הפרויקטים הגדולים של עיריית תל אביב יפו" כותב מתי, "הפרויקט מאפשר רצף הליכה ורכיבה מגבול בת ים לגבול הרצליה, כ 14 קילומטרים. בשנה אחרונה נחנכו שלושה קטעים שהפכו את החלום למציאות... -
סיבוב בכיכר בראשון לציון
21.09.12"רחובות משעממים שלא נועדו למעבר בני אדם או לפעילות אנושית, אלא רק למעבר רכבים." כותב מיכאל יעקובסון בסיבוב שהוא עורך הפעם בראשון לציון. "יש בהם אמנם מדרכות רחבות ומסלולי אופניים, אך גם הרבה מאד מכוניות, קירות אטומים שהשכונות מפנות לרחובות הראשיים ואין בכלל צל".במסגרת עבודה שהוא מכין מסייר יעקובסון במערב ראשון לציון ומספר בפוסט על כיכר יצחק רבין המכונה גם "כיכר השלום" - מעגל תנועה ענק של כ-100 מטרים (כגודל כיכר דיזנגוף) הכולל כביש היקפי דו-מסלולי.... -
אקולוגים במקום אדריכלי נוף
12.12.11...זה בגנים הולך ופוחת בשנים האחרונות ובכתבה מעלה האדריכל זאב מרגלית את האפשרות ש"תם עידן עיצוב הנוף בגנים הלאומיים". * בתמונה - גן השלושה. מרגלית מעלה בכתבה טענה נוספת לגבי הניתוק של המתכננים מהצרכים של הציבור. (ציטוט מהכתבה): "לדעתו, חלק מהבעיה טמון בכך שהמתכננים אוהבים לתכנן שבילי אופניים, צירי טיול וכן הלאה, בזמן שרוב הנופשים והמטיילים מחפשים מקום לעשות בו על האש. לכן, המתכננים נתפשים כמנותקים ואליטיסטים, ובדרך מפספסים את ציבור המבקרים". -
בר אוריין זכו בתחרות לגשר בבאר שבע
7.12.11האדריכלים גידי וטל בר אוריין, בשיתוף משרד מהנדסים רוקח-אשכנזי זכו בתחרות סגורה לתכנון גשר להולכי רגל ורוכבי אופניים באורך 180 מטרים בבאר שבע. כתבה ב Xnet מציגה את הגשר וראיון קצר עם המתכננים, ובמגזין ArcHeb מוצגות גם תוכניות וחתכים. הגשר שתוכנן אמור לקשר בין תחנת הרכבת שבאוניברסיטה לפארק הטכנולוגי המוקם כעת בסמוך. "הסכמה ההנדסית והעיצובית של הגשר מושתתת על ארבע קשתות פלדה המתעקלות ומתפתלות, ויוצרות ביניהן שתי 'עיניים' מרחביות", מסביר בר אוריי... -
תכנון סביבתי ירוק
25.01.11...למרחב כמערכת של שטחים שונים אשר יחד מיטיבים את איכות החיים, מפחיתים את רמות הזיהום ויוצרים זהות למקום. במהותו עוסק התכנון הסביבתי הירוק בפיתוח מרחבים ציבוריים, ועל פי רוב, מתייחסים למושג זה בהיבט העירוני או האזורי. משרד אדריכלות בהתאמה אישית, משלב בעבודתו את עקרונות התכנון הסביבתי הירוק. שימת דגש רב על מיקום המבנה במגרש וצורתו, ניצול נכון של כיווני הרוח והאור הטבעי, חיסכון באנרגיה ומתן פתרונות להמשך תכנון עתידי. עקרונות מנחים להפחתת זיה... -
ועידת דיסקונט לעסקים של מרכז הבנייה הישראלי
6.10.11...יועצים, קונסטרוקטורים, מנהלי חברות ותעשיות הענף המובילות בישראל. * אירוח מלא הכל כלול, מלון מרידיאן ים המלח* בר משקאות חופשי ועשיר וטרקלין לפגישות אישיות* אומני קיסריה בים המלח – שלום חנוך, להקת אתניקס* באודיטוריום שבמועדון העסקים יתקיימו הרצאות במגוון רחב של תחומים* אליפות הספורט של מרכז הבנייה הישראלי – ריצה, משחקי כדור, רכיבה על אופניים, ספינינג ועוד...* מתחם LIFE STYLE MARKET* הפתעות נוספות להרשמה ופרטים נוספים הכנסו לאתר הועידה -
לחיות בגן עדן
11.01.16...ת עירוניות מפרות בתבנית מורכבת ומשתנה ולהשתחרר מהתדמית שדבקה בעיר הישראלית כמקום רועש ומפויח.על המשתתפותנעמה ריבהנעמה ריבה, אדריכלית ועיתונאית, בוגרת המרכז האקדמי לעיצוב וחינוך ויצו חיפה (2011). בין 2012 ל-2015, שימשה ככתבת האדריכלות של אתר xnet מבית ידיעות האחרונות. בחצי שנה האחרונה משמשת ככתבת עיתון "הארץ" לענייני אדריכלות. מבין נושאי כתיבה הבולטים: ביקורת על בנייה לגובה, על השכונות החדשות בישראל, כתיבה על מבני ציבור ומעמד האדריכל. פעילה למען ק... -
למי שייך הרחוב?
13.06.11...ננים אנחנו צריכים להיות מודעים ואחראים גם לשטח הציבורי שהחזיתות שלנו יוצרות. קחו למשל קיבוץ, בצורת הישוב הזו המכוניות הורחקו מהבתים אל מגרש חנייה חיצוני. נכון, היית צריך ללכת מאתיים מטר עד לבית אבל אם תשוו את המרחב הציבורי של חלקים אלה לעומת הרחובות השוממים של ההרחבות באותו הקיבוץ... למרבה הצער אין פתרון אמיתי לבעיה ללא הפחתה משמעותית של כמות המכוניות בעיר. אופניים, תחבורה ציבורית, אגרה בכניסה לעיר - כולם פתרונות חלקיים שיכולים להטיב את המצב. -
חזון המחר או תרגיל יחסי ציבור?
12.06.11... חונים (שהם בדרך כלל הגבול האמיתי בין נתיב ההליכה ונתיב הנסיעה), אבל העיקר - למחשב מכוניות זה קל, למחשב הולכי רגל, ילדים, חתולים, רוכבי אופניים - זה החלק הבלתי ישים. המערכת יכולה לעבוד רק אם כל רכיבי התנועה מצייתים לה ונעים על פי הוראותיה. כל עוד יש הולכי רגל שמחליטים פתאום לרדת לכביש - התכנון הזה אינו יותר מאשר הדמייה יפה של סרט עתידני. אבל המחשבה מקורית והנסיון מעניין - הכנסו לכתבה כאן. התמונה מתוך הכתבה - הדמיה של Bjarke Ingels Group . -
רחוב שינקין הגוסס על שולחן הניתוחים
23.09.12בחול המועד סוכות יושק באופן רשמי רחוב שינקין המשופץ. את ההשקה יזם ועד בעלי העסקים ברחוב על מנת לנסות להפיח בו רוח חיים. אבל האם יחסי ציבור יכולים להחזיר לחיים את הרחוב המיתולוגי? שני מבקרי אדריכלות מספידים אותו כבר עכשיו על שולחן הניתוחים.בכתבה ב Xnet מוצגים מאמצי ההחייאה של איש יחסי הציבור רון גרנות, הדובר של ועד סוחרי הרחוב. "הקהל של הרחוב השתנה", אומר גרנות. "אם שינקין של שנות ה-90 הורכב מצעירים שעברו לשינקין כי היה זול לגור בו ומהגרים מחוץ לת...