חיפוש - אור , חנויות , עיצוב חנות |1| - דף 3
לא מצאת? פשוט חפש.
-
פט פוינט – חנות חיות בתל-אביב
16.03.10חנות חיות ברח' החשמונאים, אשר מתפקדת כ-"סופר-מרקט" לחיות. בפרויקט נדרש היה למתג את קירות החנות כדי ליצור אווירת קנייה, ולחזק את תדמית המותג. הקירות נעטפו בגרפיקות צבעוניות בסגנון STREET אשר מתקשרות עם הלקוח בכל מקום שבו הוא שוהה בחנות. כל אזור בחנות מתאפיין בגרפיקה אחרת, אשר מותאמת למוצרים הנמכרים באותו אזור. -
חנות קונספט מוצרי אודיו וידיאו
13.09.17...למוצרי אודיו וידיאו בסינמה סיטי בראשל"צ, מבנה החנות תוכנן ככניסה אל תוך המסך, שני הקירות הצידיים משופעים ובינהם סוגרת תקרה משופעת ומנותקת. רעיון השיפעים איפשר זווית צפייה נוחה לאדם העומד אל מול המסך. החומרים בחנות היו פשוטים ככל שניתן על מנת לעמוד בתקציב לא גבוה פרט לקיר העומד מול הכניסה שהוא למעשה ארון האודיו של החנות. הרצפה הינה רצפת בטון מוחלק בכדי לתת מראה תעשייתי, ותאורת התקרה נוצרה למעשה מפנדלים פשוטים הנסתרים מעל נישה מעוגלת מכוסה בבד. -
עיצוב חנות הלבשה תחתונה
19.06.11חנות קטנה ומטריפה להלבשה תחתונה בדיזינגוף סנטר. עיצוב, מיתוג וגרפיקה: סטודיו Dreams & Magic הקונספט היה לעצב חנות מדליקה שמוכרת הלבשה תחתונה לנשים מבלי לשבור תוכנית חיסכון. כל אישה יודעת שחזיה טובה עולה בסיבות 300-400 ש"ח. כריסטינה, הלקוחה המקסימה שלנו, החליטה שהיא מיבאת מחו"ל הלבשה תחתונה איכותית ומעוצבת במחירים שפויים. כבר שמחנו על הפרוייקט (: הרעיון העיצובי היה ליצור חנות דרמטית וסקסית, שתמשוך את העין, לא רק לנשים, אלא גם לגברים שרוצים... -
תהליך עיצוב חנות רהיטים-סטודיו
23.02.22פרויקט עיצוב חנות רהיטים ואולם תצוגה לחברת Take it יצרנו חלל מסחרי אשר מדבר את רוח המותג צעיר, מינימליסטי, עושה חשק לרכוש וחשוב מכל- מעניק חוויה ללקוחות שתחזיר אותם שוב ושוב. טיפלנו באופן שונה בכל קטגוריית מוצרים והדגשנו איזורים ע״י צבעים וטקסטורות משתנות לכל אזור העיצוב חם ובגובה העיניים, מרווח ומותאם לצרכי המותג -
אופטיקה מני ירושלים
13.11.17אופטיקה מני היא חנות אופטיקה בוטיקית ברחוב עמק רפאים בירושלים, החנות קיימת במקום מ 1995 ועברה שיפוץ שכולל תצוגה חדשה, ריצוף, תאורה, ריהוט ומיתוג. החנות עוצבה בקווים נקיים ומנימליסטים כשהלבן שולט כדי להדגיש את מסגרות המשקפיים, נגיעות צבע שולבו בגרפיקה בקירות. -
DUBKIN עיצוב מעדנייה וקצבייה
24.01.22עיצוב לעסק משפחתי ותיק, פתיחת חלל גדול שמאגד את כל מוצרי העסק. קצבייה, חנות דגים ומעדנייה. העסק מטפח גם שירות אונליין לכן הדגש ששמנו בעיצוב החנות היה על חוויה אנושית וקהילתית. העיצוב חם ומזמין, כפרי ותעשייתי בו זמנית, משולב עם סוגי עץ שונים, ברזל ופח שחור. לקוח: אחים דובקין גודל: 100 מ״ר מיקום: מושב תקומה צילום: מאור מויאל -
חנות קונספט לריהוט וספות
18.06.15תכנון ועיצוב חנות קונספט בת״א (ידידיה פרנקל) אולם תצוגה מרשים המיועד למכירת ספות ורהיטים. המקום משלב מחסן, איזור תפעול, ומתפרה שמציגה שקיפות לעבודה המתרחשת בתוך המקום. בהתחשב לאיזור המאפיין מסחר תחרותי, היה צורך בשימוש באלמנטים גדולים ובחומרים קונטרסטים על מנת לייצר אינטראקציה עם הרחוב. -
ויפו – חנות הדגל בנמל תל-אביב
16.03.10חנות צעצועים המבוססת על סדרת הטלוויזיה הבינלאומית: "ויפו – הרפתקאותיו של הכלב המעופף". בחנות, ניסינו להמחיש סצנה מתוך סדרת האנימציה של ויפו הכלב, ולאפשר לילדים לחוות את עולמו של ויפו, להתקרב, לגעת בדמויות, לראות את הסדרה ולשחק במשחקי המחשב של "ויפו". כשנכנסים לחנות נדמה כאילו נקלענו לתוך אחד הפרקים והילדים הם הכוכבים הראשיים. אלמנט ייחודי בחנות, זו העמדה האינטראקטיבית, אשר נגישה גם לילדים וגם למבוגרים, שם מוקרנים הפרקים בסדרה וניתן לשחק במשחק... -
בחירת מיקום לחנות קמעונאית
17.01.12...ון את החנות מנקודת הראייה של הלקוח בהתייחס לצירי התנועה במקום. האם החנות נראית מהכביש או מנקודות אסטרטגיות ברחוב?האם יש שלטי הכוונה לעסק או לחניה ?מהם הנתונים הפיזיים לתליית שילוט ?האם יש חלון תצוגה מספיק גדול?האם יש מספיק תאורה מסביב לחנות גם בערב ? כמה רעש ויזואלי קיים כבר מסביבך? זכור כי שלט גדול יותר הוא לא בהכרח ערובה לנראות טובה יותר. אם אתה נמצא בסביבה מאוד רועשת מבחינה ויזואלית,לפעמים הדרךהיעילה לבלוט, היא לייצר אי של שקט- כלומר מיתוג ממ... -
קוקיס – שרונה מרקט תל אביב - עיצוב חנות
7.02.16...ולבו בחלל עוד מספר אלמנטים עשויים מאותו העץ כגון משטח עמדת הקופות, ארגזי אחסון ומדפי תצוגה. המדפים תוכננו כנדנדות המזכירות את הנדנדות בקרקס בשילוב חבלים גדולים. ארגזי העץ הפתוחים נתלו בין עמודי מתכת של צינורות אינסטלציה לכאורה שיצאו מהקיר, בגימור צבע שחור מט או צבע אדום לבן בצורת פסים. מאחורי דלפק הקופות הותקן גלגל ענק עשוי מתכת בשילוב קרטון דחוס. הגלגל מהווה מוקד משיכה למרכז החנות וכן עמדת תצוגה לפריטים דקורטיביים על מדפי תצוגה. את מקרר... -
עיצוב חנות רשת סטאדיום, שפרעם
14.12.11רשת חנויות סטאדיום מקום בשטח של 150 מ"ר וגלריה של כ- 35 מ"ר יש בו מחלקת גברים ומחלקת נשים המייחד את המקום האווירה "היי טק,צבעים ,ריהוט ,תאורה,והסגנון השילוב בין הצבעים "אדום, אפור ושחור נתן את האווירה המתאימה למקום, המשחק בתאורה סמויה ורגילה נתן אפקט של היי טק. משחק הטפט השחור והלבן, עם הבגדים והתכשיטים הצבעוניים, יצר שני קווי עיצוב והשלים את התמונה. -
עיצוב חנויות
9.01.18...וברמה גבוהה. היום בעלי חנויות מבינים שהעיצוב הוא חלק מהחוויה הם מעניקים ללקוח וכאשר הלקוח משלם על מוצר בחנות הוא בעצם גם משלם על החוויה הזו. עיצוב חנויות מושך תשומת לב, כאשר החנות מעוצבת היטב היא מושכת את תשומת הלב של עוברי האורח, חלקם יכנסו רק מתוך סקרנות ואז כבר יקנו משהו על הדרך. סיבה בפני עצמה מדוע להשקיע בעיצוב החנות. עיצוב חנויות – ספקטרום רחב של סגנונות עיצוב חנויות אולי נשמע לכם כמו נישה בתחום העיצוב. אך מנקודת מבנו זהו תחום רח... -
עיצוב חנויות יוקרה
9.01.18...להבדיל בין חנויות לבין חנויות יוקרה.מילת המפתח בעיצוב חנויות יוקרה היא חוויות המשתמש – זוהי חייבת להיות חוויה טוטלית הפונה אל כל החושים. לשם כך יש למתוח את גבולות הדמיון, לשלב את התאורה הנכונה וליצור את הרושם החזק ביותר.אנו מאמינים כי עיצוב חנויות יוקרה צריך לבטא את הסיפור העסקי שמאחורי, לשמש סוג של כרטיס ביוקר. הסיפור האישי שלכם הוא סיפור של חנות המוכרת מוצרים מיוחדים, עבור קהל מיוחד. מוצרים עבור קהל אשר יודע להעריך איכות ומוכן לשלם עבורה.