חיפוש - אור , כנס , עיצוב חנויות |1| - דף 2
לא מצאת? פשוט חפש.
-
פרויקט עיצוב קונדיטוריה
25.01.22L’AMANDE D’OR עיצוב חנות מקרונים כשטעמנו את המקרונים בפעם הראשונה התרגשנו. ידענו שהחוויה בחנות, הנראות, העיצוב והחוויה שהלקוח יקבל חייבת להיות מושלמת, מפתיעה, ומדויקת- בדיוק כמו המקרונים. לפני השיפוץ עוברי אורח בכלל לא ידעו על הקסם שמתרחש בתוך החנות הזו כי היא הייתה מוסתרת. וללא שפה עיצובית, יופיים של המקרונים לא בלט החוצה, לא עשה חשק מיוחד לרכוש. השקענו ביצירת שפה עיצובית שלקוחה מהשראות פריזאיות, הדגש ששמנו היה על יצירת חווית לקוח ש... -
בוטיק קטן ומדליק במתחם שרונה.
31.07.14לא לעיתים קרובות, מזדמן לי לקחת חלק בפרויקט כה מרשים המשלב היסטוריה ארכיטקטונית עם חוויה עירונית דינמית. פרויקט שיחזור המושבה שרונה, מהווה מרכז של בילוי תרבות, ומסחר. הוא כולל פארק אורבני המשמר את המבנים המקוריים של המושבה הטמפלרית, שנהפכו לבתי קפה, מסעדות, גלריות אמנות וחנויות ייחודיות. כל מבנה שכזה מאכלס מספר בתי עסק המפוזרים בין קומות הבית ובחדרים. בתוך כל היופי הזה בחרו המשווקים של חברת OPI - יצרנית הענק הבין-לאומית למוצרי טיפוח ובניית... -
עיצוב חנויות יוקרה
9.01.18...להבדיל בין חנויות לבין חנויות יוקרה.מילת המפתח בעיצוב חנויות יוקרה היא חוויות המשתמש – זוהי חייבת להיות חוויה טוטלית הפונה אל כל החושים. לשם כך יש למתוח את גבולות הדמיון, לשלב את התאורה הנכונה וליצור את הרושם החזק ביותר.אנו מאמינים כי עיצוב חנויות יוקרה צריך לבטא את הסיפור העסקי שמאחורי, לשמש סוג של כרטיס ביוקר. הסיפור האישי שלכם הוא סיפור של חנות המוכרת מוצרים מיוחדים, עבור קהל מיוחד. מוצרים עבור קהל אשר יודע להעריך איכות ומוכן לשלם עבורה. -
עיצוב חנויות
22.01.18.... זהו הרגע שבו הלקוח אשר רק נכנס לחנות מתחיל לקבל את הרושם לגבי החנות ומוצריה; זהו רגע מאוד שיפוטי מבחינת הלקוח וזהו גם הרגע בו הוא מגבש את דעתו לגבי רמת המחירים של החנות אפילו אם לא בדק אותם. הלקוח בוחן בעיניו את הצבעים, התאורה והמראה הכללי של החנות והוא עיוור לראות מוצרים אשר נמצאים ברחבת הכניסה.תנועת הלקוחותהידעתם שתשעים אחוז מהאנשים הנכנסים לחנות נוטים לפנות ימינה בצורה בלתי מודעת? הקיר הימני או מה שיראו בצד הימני של החנות ישאיר על הלקוחות ר... -
עיצוב חנויות
31.12.17... בו בצורה מתקדמת; בעזרת עיצוב אנו יכולים להבדיל בין חנויות לבין חנויות יוקרה. מילת המפתח בעיצוב חנויות יוקרה היא חוויות המשתמש - זוהי חייבת להיות חוויה טוטלית הפונה אל כל החושים. לשם כך יש למתוח את גבולות הדמיון, לשלב את התאורה הנכונה וליצור את הרושם החזק ביותר. אנו מאמינים כי עיצוב חנויות יוקרה צריך לבטא את הסיפור העסקי שמאחורי, לשמש סוג של כרטיס ביוקר. הסיפור האישי שלכם הוא סיפור של חנות המוכרת מוצרים מיוחדים, עבור קהל מיוחד. מוצרים עבור קהל... -
רשת חנויות DreamSport
9.05.21ברשת DreamSport מקבוצת פוקס, מסכי לדים במגוון סוגים וגדלים ובכמה סניפים, סניף, אילת, ראשון לציון, יהוד, ועוד.. בסניפי הרשת אנו דואגים לאפיין, לספק ולהתקין מסכי לדים שונים: מסכי לדים שקופים לחלונות הראוה מסכי לדים לתצוגה בגדלים שונים טיקר המציג את החברות השונות הקיימות בחנות ועוד בהתאם לסניף -
עיצוב חנות בגדים בלנקו 2
8.12.13חנות רחוב מודרנית צעירה וקלילה.אך דבר אחד מצא חן בעיניי באותו חלל ישן והם החלונות מעץ אותם שימרתי בפרוייקט ושילבתי אותם בטקסטורה של קיר בריקים אפורים שמעצימים את התחושה והקונטרסט בין החומרים ונותנים תחושה אורבנית בחלל. ישנם דגשים של צבעים חזקים הבולטים מבעד לחלון הראווה ומושכים את תשומת הלב של העוברים ושבים ברחוב. ישנם משחקים של טקסטורות מעניינות בתוך החלל, ושילוב של קיר אקוסטי מחורר ליצירת עניין ומראה עכשווי לחנות, בעל צבע דומיננטי שקשה להתעלם מ... -
מכון ובית ספר לבניית ציפורניים
1.01.18הבקשה של הלקוחה היה לעשות משהו יוקרתי אבל עם הרגשה חמה, נוחות עם עיצוב. לתת תחושה שירצו כל הזמן לחזור ולהיות בחלל הזה, להרגיש פתיחות ונגישות -
עיצוב חנות לממכר מאפים
1.03.17חנות לממכר מאפים, New York Style הגשמת חלום של עולה מארצות הברית להקים בארץ מאפיה ורשת חנויות לממכר מאפים בסגנון אמריקאי. בעברי עבדתי שלוש שנים במשרד אדריכלים בארצות הברית. נחשפתי לשפה העיצובית המקובלת במקומות כאלו. לשמחתי, הרעיון הראשון שהצגתי עלה על כל הציפיות של הבעלים וכל התהליך זרם במהירות רבה. שילבתי בין החמימות של עץ האלון עם הצבעוניות השמחה של דגל ארצות הברית בכחול ואדום. המראה שהתקבל ממתג את הרשת ומבדל אותה מרשתות מקומיו... -
i-Gush
28.02.17חנות לממכר טלפונים ניידים -
i-Gush
28.02.17חנות לממכר טלפונים ניידים -
בליסימה - מכון יופי
1.03.17עיצוב מכון יופי, עיצוב מכון קוסמטיקה -
FLORMAR פלורמר ישראל
5.11.17סטודיו קרן מזור אחראי על עיצוב חנויות רשת האיפור הבנלאומית פלורמר בישראל בפריסה ארצית ובמרבית הקניונים המובילים בישראל. העבודה נעשית מול אדריכלית הרשת הראשית בחו"ל ותוך התאמה של העיצוב לסטנדרטים ולדרישות של הקניונים ושל לקוחות הרשת בישראל. החנות המופיעה בצילומים הינה החנות החדשה של הרשת בדיזנגוף סנטר. צילום: דימה שפירא -
עיצוב קצביה בכפר סבא הירוקה
24.01.22MBS עיצוב קצבייה חנות מלאת סטייל ויוקרה, אך עם זאת בגובה העיניים, ממוקמת במרכז מסחרי. הקצבייה מספקת חווית קניה מותאמת אישית, אשר מזמינה את הלקוחות להיכנס, ממקסמת את המכירות, ודואגת לטפח קהל לקוחות נאמן ואוהב. לקוח: MBS גודל: 100 מ״ר מיקום: כפר סבא הירוקה צילום: תמיר רוגובסקי -
עיצוב פנים לחנות
22.02.18החנות שלכם צריכה רענון? אתם מקימים עסק חדש ומבינים שעיצוב החנות הוא קריטי להצלחתה? אנחנו כאן במיוחד בשבילכם, אנו מתמחים בעיצוב פנים לחנויות מגוונות. נשמח להציג לכם את מגוון העבודות שלנו, חנויות שעיצבנו בעבר וכמובן להציע לכם עיצוב שיהפוך את החנות שלכם מעוד חנות לחנות מגניבה שהלקוחות מדברים עליה בכל מקום. פנו אלינו לשיחת ייעוץ לקבלת הצעה ראשונית לא מחייבת בהתאם לתקציב שלכם!