חיפוש - סימבולים / בלוקים , משאבים , פרויקטים , אור , מחיצה , רנו |1| - דף 2
לא מצאת? פשוט חפש.
-
לחם וחצי עיצוב מאפייה ובית קפה
13.11.16...הקפה עצמו תוכננו בהשראת מקום קסום בו ביקר בעל המאפייה בצרפת במהלך לימודיו את רזי המקצוע. שליכט דמוי בטון בקירות, שילוב תריסי עץ ישנים, ספסלי ישיבה, מנורות עשויות פליז וברזל וןאפילו מטרפות שהוצאות מהמטבח והפכו לגופי תאורה מעל שידת פח. בכניסה למאפייה על גבי קיר הכניסה הראשית אלמנט מערוכים עם לוגו מוטבע המזכירים שנכנסים למקום של לחם. חזית החנות תוכננה מדלתות עץ בגוון כחול מעושן ובצידה מוקמו שולחנות וכסאות בית ספר במראה של פעם בשילוב עץ ברזל ונחושת. -
שיפוץ מעבדה למחשבים
19.10.14...דשים במקביל למסירת ציוד מחשוב לתיקון. המטרה הייתה בעצם לשחרר את המקום מקירות פנימיים ככל האפשר ולייצר חלל פתוח עם מחיצה אחת אשר מאחוריה יעבדו הטכנאים. נשברו מעט מאוד קירות ובמקביל נבנה קיר חדש, הונחה רצפת פרקט חדשה ורעננה, תאורה חדשה, צבע ופריטים בודדים נרכשו מחדש... השינוי המרכזי היה : מיקום מחדש של דלת הכניסה . את הכניסה המקורית ייעדנו לכניסת ספקים בלבד, ואת הגינה של הבניין (בהסכמה כמובן) ייעדנו לכניסה החדשה ללקוחות. בוצעו עבודות גינון אש... -
עיצוב מספרה באזורי חן
25.05.14...יל כבר מבחוץ, חזית המספרה פתוחה ומזמינה אליה על ידי ויטרינת זכוכית שקופה שחושפת החוצה את החלל, בכניסה למספרה תכננתי שער מצופה בפורמייקה יוקרתית עם טקסטורה מוזהבת, דרכו נכנסים הלקוחות, ומיד מולם נמצא אזור הקבלה המרשים - דלפק באורך של 3 מטר עשוי עץ אפריקאי, המטביע את הרושם החזק מהמקום. את הדיספליי שמאחורי הקבלה חיפיתי בזכוכית לקובל שחורה היוצרת רקע מרשים למסך הפלזמה הנמצא תחתיה, וכמו כן יוצרת הילה למדפי המכירה עם מוצרי השיער היוקרתיים. מאחורי הדיס... -
טאיו ביץ-רסטו בר בחוף בת-ים
26.05.14...ה באזור החיצוני, ודקורציה מכובדת יותר עבור החלל הפנימי. לכל אחד מהחללים הותאם תפריט רלוונטי. השטח המטופל כלל שטח נרחב (כ- 400 מ"ר) עבור דק שעליו תוכנן בר ייחודי ואזור ישיבה פחות מכופתר. עבור החוץ נבחר סגנון פשוט וקל עם עץ אורן, במבוק, קש וגוון אדום ורמרליון. יחידת נגרות אוורירית מסתירה את הכניסה לשרותים. היחידה עשויה מסרגלי עץ אגוז ובמרכזה פתח מלבני להנחת זר פרחים. בחלקה התחתון של היחידה אכסון לתפריטים. אזור הבר המרכזי ארוך במיוחד ומאחוריו הכ...







