חיפוש - פרויקטים , אור , ממד |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב דירת קבלן בתל אביב
16.06.21... המטרה הושגה בהצלחה. יחידה גדולה של ארונות הכוללים מקרר ויחידת 'בילט אין' לתנור ולמיקרוגל תוכננה מאחורי האי הארוך, המשטח העליון מעל הארונות הנמוכים הינו משטח קוריאן לבן ומעל אזור הכיריים תוכננה קלפה ארוכה מקצה לקצה בשילוב תאורה נסתרת המאירה את משטח העבודה שמתחת. למטבח מראה מודרני נקי ומוקפד ולכן הקיר הסמוך נצבע בצבע לוח שחור ומשמש לכתיבה וציור של בני הבית בגירים צבעוניים. בסלון הגדול תוכננה ספת שזלונג רכה שמנה ומפנקת ובצידה כורסא, מנורת קרי... -
יחידת דיור 38 מ"ר
18.02.18...מאתגר... זה צריך להיות חכם זה צריך להיות יותר מדוייק ממדוייק, זה לצאת מהכופסא. בפרוייקט שלפניכם היו מגבלות רבות של חזית חלונות אחת, עמוד מרכזי באמצע החלל, תקציב נמוך וזמן קצר לביצוע ויחד עם זאת פתיחות מחשבתית של הלקוחות. יצרתי חלל שהוא OPENSPACE על מנת לא לחסום את מקור האור ולא לחנוק את החלל עם קירות נוספים, ניצלנו את ריצפת הבטון שהייתה קיימת ליצירת דירה באווירה אורבנית וצעירה. הוספנו מראה גדולה שנותנת תחושת גודל ומכניסה את החוץ פנימה. היה תענוג. -
דירה ביבנה הירוקה
19.07.16... לשדות ומרחבים, בחרתי ללוות את החלל מהכניסה לבית ועד ליציאה למרפסת בחיפוי קיר העשוי טפט עם תבליט הניתן לצביעה. המזנון והטפט נצבעו לגוון זהה על מנת לתת לשניהם שייכות והתמזגות, תחושה שהמזנון יוצא מן הקיר. את המזנון עיצבתי לכל אורכו של הקיר חלקו בנוי כמגרות וכלאפות הנכנסות לתוך גוך המזנון וחלקו כמדפים צפים הספה מרופדת בעור כחול גינס המכניסה צבעוניות וצעירות לחלל פינת האוכל – יוצרה בהתאמה אישית מעץ אגוז אמריקאי בעל גווני ערמונים ופקאן בגמר לכה 10... -
עיצוב מכון קוסמטיקה בירושלים
20.05.16...ת מבט ויוצרת הצללות רכות ע"ג הקיר. במעבר בין החללים תכננתי מעץ צץ מעץ אלון ומעליו מונח כיור אוניקס המתאים לאופי המקום ונוח למשתמשים בו, כמו כן מראה ארוכה וצרה מחפה את הקיר הנגדי ליצירת מרחב ו..... חדר הרחצה מרווח ומפנק את האור הטבעי הטמון בו העברתי לחלל המעבר ע"י פתחים התחומים בשרביות שנצבעו בגוון הקיר. החלל משתנה בממדיו בקיצוניות בין מבואת הכניסה לחדרי הטיפולים, שני חללים בעלי מרחב הקושר ביניהם מעבר צר , גובה התקרה 320 מטר. מה שייצר חלל מ... -
דופלקס גג בירושלים
9.05.16דופלקס גג בירושלים נתונים הבניין קיים משנות החמישים שטח הדירה כ170 מ"ר בשני קומותיו. צרכים משפחה בת 5 נפשות, הצרכים הם 3 חדרי שינה, שני חדרי רחצה (הורים וילדים), שירותי אורחים עם מבואה חיצונית לשטיפת ידיים, מטבח מרווח, פתרון לקיבולת ספרים גדולה, מקומות אחסון וברכה עקרונות רצון הלקוחות היה להשתמש בחומרים טבעיים במרב האחוזים. אתגר מעניין עמד בפני, החלל היה ריק ובעל קירות חיצוניים בלבד, בחלק מהחלל ישנם קירות קשתיים. החלל בעל שני מפלסים ... -
Masterfont / Studio Rosenberg
9.03.11... ממוקמים אל הסטודיו החדש, בקשה אשר השפיעה על קו העיצוב של הסטודיו החדש והנחתה אותו. כמו בסטודיו הישן, גם כאן גובש קונספט עיצובי של תנועה וזרימה חופשיות אל החזית המוארת והאתגר היה לארגן מחדש את הריהוט ואת מחיצות הזכוכית באופן אורגני ונינוח. בכדי להשיג זאת מוקמו רהיטי האחסון בצמוד לקירות הארוכים של החלל ושולחנות העובדים ניצבים אליהם. תוכננו הנמכות תקרה בקו נתיב התנועה המרכזי המחלק בין האגף המקצועי (העיצוב הגראפי) לאגף העסקי (ניהול ומרקטינג) אשר מגי... -
בית פרטי 02
14.11.12... מגיעים הביתה מיום עבודה ארוך במרחב ציבורי, ולא רוצים "לנחות" לתוך הבית, אלא להיכנס אליו בהדרגה. הבית כולל שלוש קומות: הקומה הראשונה מכילה הול, חדר עבודה, בר, שירותים, סלון, מטבח ופינת אוכל; הקומה השנייה מכילה אמבטיה, חדר אורחים, חדר לילדה ויחידת הורים, והקומה השלישית כוללת יחידת דיור קטנה. עם תחילת התכנון, הביעו הלקוחות מספר דרישות. הראשונה: כאספני אמנות הם ביקשו להציג את פריטי האמנות השונים שאספו. כך נוצרו נישות לתצוגה בסלון, בשירותים ובג... -
שילוט בחברת פרמייר ים המלח
4.12.12בפרויקט מקיף שבוצע על ידי חברת פולקובסקי שלטים בחברת הקוסמטיקה פרמייר המייצרת מגוון מוצרי טיפוח של ים המלח, ניתן לראות שילוב של תאורת לדים בשלט החיצוני של לוגו החברה, ממדבקות קיר ענקיות אשר הודפסו על ידי חברתנו, נישות גבס מעוצבות ומוארות בעזרת תאורת לד, כמו כן גופים בולטים ומודגשים של לוגו החברה. הפרויקט בוצע בסניף בים המלח ובסניף בשוהם. תמונות ופרטים נוספים ניתן למצוא באתר -
פרויקט תמא 38 -רמת גן
6.09.10... קומות אושרה תוספת קומה ע"פ זכיות התמ"א, והוצעה ע"י היזם קומת חנייה שלמה הנחפרת תחת עומסי הבניין הקיים. בניין זה המאופיין ב אדריכלות בראי התקופה שנות ה-60 בישראל: האפיון של סגנון אדריכלי זה הינו המשך אידיאולוגי של הבסיס התיאורטי של שנות ה-30, אך בקני מידה שונים לחלוטין, וכאן הייתה הבעיה. השפה האדריכלית של שנות ה-30 הייתה במהותה שפה של קנה מידה קטן יחסית, וראיית המבנה הייתה כאל אובייקט אינדיבידואלי העומד בפני עצמו. קנה מידה: קנה המידה העצום ...







