חיפוש - תגובות , חדשות , שונות , פרויקטים , אמנות , העיר , עיצוב פנים |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
פרויקט השלד - שקוף שזה עיצוב
28.07.13...שולב עם חלק סגור, פונה עם חזית ראשית לשדרות ירושלים. התערבות תכנונית שנעשתה היא המינימליסטית ושומרת על חזות המבנה תוך כדי התייחסות לעקרונות תכנון מקוריים. תכנון התבסס על מושג השקיפות בא לידי ביטוי בחזיתות המבנה ושימוש ביצירת אמנות מזכוכית משולבת בחללי הפנים של המבנה. חומר זכוכית כביטוי עיקרי למושג השקיפות, ניתן לראות בחזיתות המבנה, מעקות, פנלים תקרתיים, פריטי עיצוב פנים ומעלון. שימוש בחומר זכוכית מאפשר חשיפה ומעניק שקיפות למבנה, שאודותיה נוצרי... -
תחרות דיור מחר – D3
5.09.11...למושגים בתחום עיצוב הפנים. למרות שאין הגבלות על אתר התכנון, קנה המידה, תוכנית, או טיפולוגיה בניין המגורים, ההצעות צריכות להתייחס ברצינות לסביבה הנבחרת שלהם. פרטים והרשמה D3 הוא ארגון הפועל לקידום עמדות חדשניות בארכיטקטורה, אמנות ועיצוב על ידי מתן סביבה שיתופית לאדריכלים, אמנים, מעצבים וסטודנטים מרחבי העולם. התוכנית בניו-יורק מבוססת על תערוכות, אירועים ופרסומים ומתמקדת ביצירת דיאלוג ושיתוף פעולה חוצה גבולות גיאוגרפיים, אידיאולוגית ותחומים באמנות... -
אחד על אחד עם קרן מזור
9.01.17...לווה תכנון פנים לדירות, תכנון אדריכלי לבתים פרטיים וליווי בנייה של דירות קבלן. צוות המעצבות שעובד בסטודיו מלווה אותי שנים ומורכב מבוגרות בתי ספר מובילים לעיצוב.איך הגעת לעסוק בתחום?מאז ומתמיד ידעתי שאני רוצה לעסוק בעיצוב או באמנות וכבר בגיל 18 נמשכתי במיוחד לעיצוב פנים. לימודי התואר היוו עבורי הארה גדולה וככל שנהנתי מהם כך גם חיכיתי שיסתיימו כדי שאוכל לעסוק בעיצוב ב"עולם האמיתי".נשמח לשמוע על ההכשרה המקצועית שלךאני בעלת תואר ראשון בעיצוב פנים ותו... -
אחד על אחד - איילת שטיין
2.01.17...תי את הסטודיו שלי במודיעין. ניסיוני המקצועי כולל עשרות פרויקטים של שיפוץ ושדרוג דירות, בתים ומשרדים, ליווי דירות קבלן, הנגשת הבית לבעלי מוגבלויות, וכן בכתיבת תכנים מקצועיים, ייעוצים והדרכות.איך הגעת לעסוק בתחום?תחום העיצוב והאמנות עניין אותי כאמור מאז ומתמיד ולמדתי בכיתת אמנות בבית הספר. בשלב מסוים בחיי הבוגרים מצאתי את עצמי עוסקת בלימודים ובמחקר בתחום הגאוגרפיה ואף עבדתי בתחום מערכות מידע גיאוגרפי (G.I.S) במשרד ממשלתי במשך כ-13 שנים. לקראת אמצע ...







