חיפוש - הום-סטיילינג , חנות , עיצוב חנויות |1| - דף 3
לא מצאת? פשוט חפש.
-
פט פוינט – חנות חיות בתל-אביב
16.03.10חנות חיות ברח' החשמונאים, אשר מתפקדת כ-"סופר-מרקט" לחיות. בפרויקט נדרש היה למתג את קירות החנות כדי ליצור אווירת קנייה, ולחזק את תדמית המותג. הקירות נעטפו בגרפיקות צבעוניות בסגנון STREET אשר מתקשרות עם הלקוח בכל מקום שבו הוא שוהה בחנות. כל אזור בחנות מתאפיין בגרפיקה אחרת, אשר מותאמת למוצרים הנמכרים באותו אזור. -
חנות קונספט מוצרי אודיו וידיאו
13.09.17חנות קונספט, למוצרי אודיו וידיאו החנות תוכננה כחנות קונספט עבור רשת חנויות למוצרי אודיו וידיאו בסינמה סיטי בראשל"צ, מבנה החנות תוכנן ככניסה אל תוך המסך, שני הקירות הצידיים משופעים ובינהם סוגרת תקרה משופעת ומנותקת. רעיון השיפעים איפשר זווית צפייה נוחה לאדם העומד אל מול המסך. החומרים בחנות היו פשוטים ככל שניתן על מנת לעמוד בתקציב לא גבוה פרט לקיר העומד מול הכניסה שהוא למעשה ארון האודיו של החנות. הרצפה הינה רצפת בטון מוחלק בכדי לתת מראה תעשייתי... -
עיצוב חנות הלבשה תחתונה
19.06.11חנות קטנה ומטריפה להלבשה תחתונה בדיזינגוף סנטר. עיצוב, מיתוג וגרפיקה: סטודיו Dreams & Magic הקונספט היה לעצב חנות מדליקה שמוכרת הלבשה תחתונה לנשים מבלי לשבור תוכנית חיסכון. כל אישה יודעת שחזיה טובה עולה בסיבות 300-400 ש"ח. כריסטינה, הלקוחה המקסימה שלנו, החליטה שהיא מיבאת מחו"ל הלבשה תחתונה איכותית ומעוצבת במחירים שפויים. כבר שמחנו על הפרוייקט (: הרעיון העיצובי היה ליצור חנות דרמטית וסקסית, שתמשוך את העין, לא רק לנשים, אלא גם לגברים שרוצים... -
תהליך עיצוב חנות רהיטים-סטודיו
23.02.22פרויקט עיצוב חנות רהיטים ואולם תצוגה לחברת Take it יצרנו חלל מסחרי אשר מדבר את רוח המותג צעיר, מינימליסטי, עושה חשק לרכוש וחשוב מכל- מעניק חוויה ללקוחות שתחזיר אותם שוב ושוב. טיפלנו באופן שונה בכל קטגוריית מוצרים והדגשנו איזורים ע״י צבעים וטקסטורות משתנות לכל אזור העיצוב חם ובגובה העיניים, מרווח ומותאם לצרכי המותג -
אופטיקה מני ירושלים
13.11.17אופטיקה מני היא חנות אופטיקה בוטיקית ברחוב עמק רפאים בירושלים, החנות קיימת במקום מ 1995 ועברה שיפוץ שכולל תצוגה חדשה, ריצוף, תאורה, ריהוט ומיתוג. החנות עוצבה בקווים נקיים ומנימליסטים כשהלבן שולט כדי להדגיש את מסגרות המשקפיים, נגיעות צבע שולבו בגרפיקה בקירות. -
FREEZER גלידת שף
8.05.17... זו נבעה ממבט כללי על הגלידריה, שבה דופן אחת מחברת בין פינת הרחובות ביאליק ונורדאו ומדמה צורת טרפזוהובילה באופן טבעי ליצירת שפה עיצובית שלמה של קוויות אלכסונית, הבאה לידי ביטוי גם בפריסת הריצוף וגם בהעמדת הריהוט בחלל. בחלל החנות המקורי מצויים שני עמודי בטון וקורה. עמודים אלו עשויים היו להוות מחסום צורני ותיפקודי בזרימת החלל ובעיצובו. בגישה רעננה, המקבלת את הקיים תוך שילובו בעיצוב מחודש, הוחלט להתייחס אל אלמנטים ארכיטקטוניים אלו כאל גורם השראה. ... -
DUBKIN עיצוב מעדנייה וקצבייה
24.01.22עיצוב לעסק משפחתי ותיק, פתיחת חלל גדול שמאגד את כל מוצרי העסק. קצבייה, חנות דגים ומעדנייה. העסק מטפח גם שירות אונליין לכן הדגש ששמנו בעיצוב החנות היה על חוויה אנושית וקהילתית. העיצוב חם ומזמין, כפרי ותעשייתי בו זמנית, משולב עם סוגי עץ שונים, ברזל ופח שחור. לקוח: אחים דובקין גודל: 100 מ״ר מיקום: מושב תקומה צילום: מאור מויאל -
חנות קונספט לריהוט וספות
18.06.15תכנון ועיצוב חנות קונספט בת״א (ידידיה פרנקל) אולם תצוגה מרשים המיועד למכירת ספות ורהיטים. המקום משלב מחסן, איזור תפעול, ומתפרה שמציגה שקיפות לעבודה המתרחשת בתוך המקום. בהתחשב לאיזור המאפיין מסחר תחרותי, היה צורך בשימוש באלמנטים גדולים ובחומרים קונטרסטים על מנת לייצר אינטראקציה עם הרחוב. -
ויפו – חנות הדגל בנמל תל-אביב
16.03.10חנות צעצועים המבוססת על סדרת הטלוויזיה הבינלאומית: "ויפו – הרפתקאותיו של הכלב המעופף". בחנות, ניסינו להמחיש סצנה מתוך סדרת האנימציה של ויפו הכלב, ולאפשר לילדים לחוות את עולמו של ויפו, להתקרב, לגעת בדמויות, לראות את הסדרה ולשחק במשחקי המחשב של "ויפו". כשנכנסים לחנות נדמה כאילו נקלענו לתוך אחד הפרקים והילדים הם הכוכבים הראשיים. אלמנט ייחודי בחנות, זו העמדה האינטראקטיבית, אשר נגישה גם לילדים וגם למבוגרים, שם מוקרנים הפרקים בסדרה וניתן לשחק במשחק... -
בחירת מיקום לחנות קמעונאית
17.01.12...ברים:מיקום מיקום ומיקום ההבדל בין בחירת מיקום גרוע לבחירת מיקום טוב, יכול להיות ההבדל .בין כישלון עסקי לבין עסק משגשג ומצליח .גם אם תשקיע בעסק בשירות ובמוצרים איכותיים ,לא תוכל לקטוף את .הפירות ללא קונים שיגיעו בסופו של דבר לחנות.מיקום גרוע יחבל בכל ההשקעה והמאמצים .לכן ,לפני שאתה סוגר חוזה שכירות ,חקור את האזור בצורה מקיפה .ואסוף נתונים שיעזרו לך להגיע להחלטה נבונה.מי קהל המטרה שלך?אל תתבלבל לחשוב שתנועה רבה משמעה קונים רבים .קמעונאים רבים רוצים... -
קוקיס – שרונה מרקט תל אביב - עיצוב חנות
7.02.16עיצוב חנות קונספט בוטיקית לקישוטי סוכר במתחם שרונה מרקט ת"א שטח החנות 75 מ"ר, סגנון תעשייתי. תכנון ועיצוב: מעצבת הפנים דנה שקד קוקיס הינו מותג מוביל ליצור קישוטי עוגות ובצק סוכר. במפעל קטן ביהוד יושבים אנשים המפסלים במו ידיהם יום יום דמויות קסומות, צורות מרהיבות וקישוטים מעולם הפנטזיה. המוצרים רבים וצבעוניים ומיצרים עולם קסום של יצירה. חנות הבוטיק של המותג הוקמה במתחם הקולינרי המוביל בישראל - שרונה מרקט בת"א.עיצוב חנות בשרונה מרקט מת... -
עיצוב חנות רשת סטאדיום, שפרעם
14.12.11רשת חנויות סטאדיום מקום בשטח של 150 מ"ר וגלריה של כ- 35 מ"ר יש בו מחלקת גברים ומחלקת נשים המייחד את המקום האווירה "היי טק,צבעים ,ריהוט ,תאורה,והסגנון השילוב בין הצבעים "אדום, אפור ושחור נתן את האווירה המתאימה למקום, המשחק בתאורה סמויה ורגילה נתן אפקט של היי טק. משחק הטפט השחור והלבן, עם הבגדים והתכשיטים הצבעוניים, יצר שני קווי עיצוב והשלים את התמונה. -
עיצוב חנויות
9.01.18בעבר לא היה מקובל להשקיע הרבה בעיצוב חנויות, העיצוב נועד בעיקר לענות על הצרכים הבסיסיים של החנות. בימינו קשה להאמין שהסטנדרטים של פעם יכולים לעבוד, החנויות צריכות לגרות את הקונים לקנות ולשם כך יש צורך בעיצוב מוקפד וברמה גבוהה. היום בעלי חנויות מבינים שהעיצוב הוא חלק מהחוויה הם מעניקים ללקוח וכאשר הלקוח משלם על מוצר בחנות הוא בעצם גם משלם על החוויה הזו. עיצוב חנויות מושך תשומת לב, כאשר החנות מעוצבת היטב היא מושכת את תשומת הלב של עוברי האורח, חלקם ...