חיפוש - פרטי בנין , סימבולים / בלוקים , חדשות , שונות , מאמרים , אדריכלות , חלונות , מראה |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
אדן חלון וסף תחתון מאלומיניום
16.10.07חתך אנכי בסף חלון תחתון עם אדן המחופה בלוח אלומיניום. הפרט מראה את חגורת הבטון התחתונה, משקוף עיוור וסף אלומיניון מכופף הנתפס אל לוח פח. האיטום נעשה על ידי הגיאומטריה של הלוחות ומילוי סיליקון. -
אדן חלון עשוי אבן לחלון אלומיניום
15.10.07חתך אנכי בחלון אלומיניום בקיר מחופה אבן מצידו החיצוני. הפרט מראה את הסף העליון, אף המים בטיח, חלון האלומיניום עם המשקוף העיוור וההלבשות הפנימיות. סף החלון החיצוני עשוי אבן אך אינו נכנס אל פנים המבנה אלא נסגר אל יציקת בטון. מגן קיר מעץ אלון נמצא בתחתית החלון בצידו הפנימי. -
חלון מרחב מוגן בקיר מחופה אבן
25.01.11חתך אופקי וחתך אנכי בקיר ממ"ד עשוי בטון ומחופה מצידו החיצוני באבן בתליה. הפרט מראה את החלון הפנימי, את משקוף הפלדה ואת התריס החיצוני הסוגר השן בבטון המקבלת את דופן חיפוי הקיר, החיפוי באבן והתליה והבידוד התרמי. פרטי החלון והמשקוף עצמם על פי דרישות הג"א. -
תכנון בית בגליל העליון עם אדריכל מהאזור
22.07.23אזור הגליל העליון בישראל הוא מקום מושלם לפיתוח ועיצוב פנים מהממים וייחודיים. האדריכלות והעיצוב באזור זה מתמקדים בשילוב ייחודי של אמנות, טבע ותרבות, ויוצרים מרחבים שהם יוצאי דופן ומרהיבים. אחד הדברים החשובים בתכנון אדריכלי בגליל העליון הוא שימוש יעיל ומיומן בחומרים טבעיים המתאימים לסביבה. אני משתמשת בחומרים כמו עץ, אבן ובטון, המשתלבים בצורה מושלמת עם ה נוף הגלילי הטבעי. השימוש בחומרים המקומיים והטבעיים הם אחד מהגורמים המרכזיים ליצירת אווירה אותנטי... -
שילוב עיצובים מזכוכית בבית
25.08.14במשך שנים רבות שימשה הזכוכית בבית בעיקר לצורך התקנת חלונות ובמראות. בעת האחרונה מתרבים כל הסימנים על שינוי גישה של ממש, שהופך את חומר הגלם הייחודי הזה לבעל משמעות מיוחדת בעיצוב הבית וממלא אותו בעיצובים מזכוכית. באמצעות שימוש בטכניקות שונות אפשר להפוך את הזכוכית לבעלת משמעות שחורגת הרבה מעבר ליתרונות פרקטיים ויישומיים. בין השיטות שהופכות אותה לאביזר עיצובי חדשני ומודרני נזכיר את האפשרויות הבאות: · חיסום הזכוכית – תהליך שהופך את... -
עדה כרמי מלמד, סגנון אישי או שכפול?
7.03.12...צבע כמעט לחלוטין ועוד.שפה אישית או חיקוי עצמיהטוקבקים לכתבה מציגים השקפה שאומרת "ראינו כבר": מבחינתי כל המבנים בתכנונה של כרמי נראים אותו דבר!! (...) היכן היצירתיות!? החידוש?! בעיני, ללכת ולשכפל מבנים בווריאציות שונות זה ל-א אדריכלות!! אני אוהב את העבודות של כרמי, ומעריך את תרומתה לעולם האדריכלות, אך עד כאן. עד שימוש כופל בקונספטים. חבל באמת חבל. טביעת ידה של כרמי-מלמד ניכרת כאן היטב: מצודה עם חרכי ירי. משעמם משעמם משעמם ו...צפוי. פעם אמרו שסט... -
זו לא התוצאה, זו הדרך
2.10.11...וגרים שאינם משתמשים ברכב אז על איזו בחירה אתה בכלל מדבר?" טיעון נוסף שעולה בתגובות נסוב על התכנון הסטודנטיאלי שתמונה ממנו מופיעה כאן (מתוך תכניתו של איליה בראון) - אין תכנון תהליך, רק תכנון מצב סופי. אדריכלים, וסטודנטים לאדריכלות אפילו יותר, מתכננים עיר במצב מוגמר, כאילו שאפשר לקפוץ ממצב א' ל ב', מהיום לעוד 20 שנה במכה אחת. זה לא עובד כך. תכנון שלא יכול להראות איך לעזזאל הוא מצליח ליצור תהליך פשוט לא יוקם. תוכנית אמיתית חייבת להציע פיתוח צנוע...







