חיפוש - חנויות , חנות , עיצוב חנויות |1| - דף 3
לא מצאת? פשוט חפש.
-
פט פוינט – חנות חיות בתל-אביב
16.03.10חנות חיות ברח' החשמונאים, אשר מתפקדת כ-"סופר-מרקט" לחיות. בפרויקט נדרש היה למתג את קירות החנות כדי ליצור אווירת קנייה, ולחזק את תדמית המותג. הקירות נעטפו בגרפיקות צבעוניות בסגנון STREET אשר מתקשרות עם הלקוח בכל מקום שבו הוא שוהה בחנות. כל אזור בחנות מתאפיין בגרפיקה אחרת, אשר מותאמת למוצרים הנמכרים באותו אזור. -
חנות קונספט לריהוט וספות
18.06.15תכנון ועיצוב חנות קונספט בת״א (ידידיה פרנקל) אולם תצוגה מרשים המיועד למכירת ספות ורהיטים. המקום משלב מחסן, איזור תפעול, ומתפרה שמציגה שקיפות לעבודה המתרחשת בתוך המקום. בהתחשב לאיזור המאפיין מסחר תחרותי, היה צורך בשימוש באלמנטים גדולים ובחומרים קונטרסטים על מנת לייצר אינטראקציה עם הרחוב. -
עיצוב בוטיק בגדים
16.09.13עם הלקוחה נפגשנו בבית קפה... היא חלמה על חנות בגדים משלה.... "בוטיק בגדים" היא קראה לו.... משהו מיוחד, חוויה ויחס אישי ללקוחות... באותו יום ראינו את המקום - מקום קטן, כ-25 מ"ר, ששימש כחנות למתנות ודברים לבית. את עבודתינו בתיכנון ועיצוב התחלנו כמובן מהחקירה... בוטיק - (מצרפתית Boutique) - היא חנות מציאות קטנה, המתמחה בפריטים ייחודיים ואופנתיים, כגון בגדים ותכשיטים. השימוש במילה מעביר את הרעיון שהמקום ביתי, מתמחה בעיסוקו, ובעל ייחודי... -
אופטיקה מני ירושלים
13.11.17אופטיקה מני היא חנות אופטיקה בוטיקית ברחוב עמק רפאים בירושלים, החנות קיימת במקום מ 1995 ועברה שיפוץ שכולל תצוגה חדשה, ריצוף, תאורה, ריהוט ומיתוג. החנות עוצבה בקווים נקיים ומנימליסטים כשהלבן שולט כדי להדגיש את מסגרות המשקפיים, נגיעות צבע שולבו בגרפיקה בקירות. -
עיצוב חנות הלבשה תחתונה
19.06.11חנות קטנה ומטריפה להלבשה תחתונה בדיזינגוף סנטר. עיצוב, מיתוג וגרפיקה: סטודיו Dreams & Magic הקונספט היה לעצב חנות מדליקה שמוכרת הלבשה תחתונה לנשים מבלי לשבור תוכנית חיסכון. כל אישה יודעת שחזיה טובה עולה בסיבות 300-400 ש"ח. כריסטינה, הלקוחה המקסימה שלנו, החליטה שהיא מיבאת מחו"ל הלבשה תחתונה איכותית ומעוצבת במחירים שפויים. כבר שמחנו על הפרוייקט (: הרעיון העיצובי היה ליצור חנות דרמטית וסקסית, שתמשוך את העין, לא רק לנשים, אלא גם לגברים שרוצים... -
עיצוב חנות מזון - גוטה גוטה
2.03.23פרויקט עיצוב של חנות מזון לגוטה גוטה - קצבייה|ירקנייה|מזווה ע"י סטודיו אינטו הרעיון העיקרי היה לתכנן חנות עמוסה, מלאה במוצרים ובמגוון מצד אחד, ומצד שני- לשמור על חוויה נעימה ולא צפופה שמזמינה להישאר. יצרנו שפה עיצובית אחידה לכלל חלקי החנות, שמשתנה מעט בהתאם לסוגי המחלקות, בשימוש בחיפויי קיר וריצוף משתנה, כדי לאפיין כל אזור בחנות. תכננו חנות שמותאמת ללקוחות השונים, ע״י איפיון מאוד מדויק של קהל היעד ושל המחלקות השונות, חשיבה על הפרטים הקטנ... -
פרויקט עיצוב קונדיטוריה
25.01.22L’AMANDE D’OR עיצוב חנות מקרונים כשטעמנו את המקרונים בפעם הראשונה התרגשנו. ידענו שהחוויה בחנות, הנראות, העיצוב והחוויה שהלקוח יקבל חייבת להיות מושלמת, מפתיעה, ומדויקת- בדיוק כמו המקרונים. לפני השיפוץ עוברי אורח בכלל לא ידעו על הקסם שמתרחש בתוך החנות הזו כי היא הייתה מוסתרת. וללא שפה עיצובית, יופיים של המקרונים לא בלט החוצה, לא עשה חשק מיוחד לרכוש. השקענו ביצירת שפה עיצובית שלקוחה מהשראות פריזאיות, הדגש ששמנו היה על יצירת חווית לקוח ש... -
עיצוב חנויות
31.12.17עיצוב חנויות יוקרה כל חנות מבינה שיש צורך בעיצוב פנים עבור החנות; העיצוב הופך את החנות ליפה ונעימה, מבדיל אותה מאחרות ומוסיף לחוויית המשתמש. ישנן חנויות המשקיעות יותר, אחרות משקיעות פחות. רמת ההשקעה בעיצוב החנות היא לא רק מספר הידוע לרואי החשבון, רמת ההשקעה היא דבר שרואים בעין; עיצוב יקר ומרשים הוא דבר הנקלט היטב אצל הלקוח. חנויות העוסקות במכירת סחורה זולה אולי יכולות להסתפק בתקציב עיצוב נמוך, אך חנויות המוכרות סחורות איכותיות ברמה גבוהה נדרשות ... -
עיצוב חנות קונספט לחברת אהבה
18.01.12בפרוייקט זה ,מעבר לעיצוב ותכנון החנות נעשה תהליך שיווקי ואסטרטגי מקיף. חברת אהבה ים המלח , החליטה לפתוח חנות בקונספט שונה וחדש במקביל להשקת מיתוג חדש למוצרי הקוסמטיקה הטבעית שלה. החנות משתרעת על פני 170 מ"ר ומשלבת מוצרי קוסמטיקה עם מוצרי WELL-BEING ,מושג שמתחיל להיות מקובל יותר ויותר בעולם ובא לתאר מוצרים התורמים לשיפור איכות החיים. בדרך כלל המושג מקושר לחומרים או ערכים טבעיים. המוצרים הקוסמטיים והאחרים משולבים אלה באלה ויוצרים שלם הגדול מסכום... -
תהליך עיצוב חנות רהיטים-סטודיו
23.02.22פרויקט עיצוב חנות רהיטים ואולם תצוגה לחברת Take it יצרנו חלל מסחרי אשר מדבר את רוח המותג צעיר, מינימליסטי, עושה חשק לרכוש וחשוב מכל- מעניק חוויה ללקוחות שתחזיר אותם שוב ושוב. טיפלנו באופן שונה בכל קטגוריית מוצרים והדגשנו איזורים ע״י צבעים וטקסטורות משתנות לכל אזור העיצוב חם ובגובה העיניים, מרווח ומותאם לצרכי המותג -
עיצוב מתחם מסחרי בהר מצדה
17.01.12אתר מצדה, הוכר כאתר מורשת עולמי. לפי נתוני רשות הגנים, הוא האתר המתוייר ביותר בארץ. חלל חנות המזכרות,הוא מתחם המחבר בין מפלס הירידה מהרכבל למפלס המסחרי התחתון. הפרויקט ,משתרע על פני 850 מ"ר וכולל קומת גלריה . מעבר לפן העיצובי, החנות עברה תהליך מיתוגי ובניית אסטרטגיה שיווקית ,שבסופם הוחלט להתחבר למורשת אתר מצדה ובעיקר לתקופת התנך ,כמקור השראה עיקרי לכל הפרויקט. השם והלוגו שעוצב לחנות, MASADA the bible land משקף אסטרטגיה זאת. בעיצוב החנות הי... -
world shop
22.02.17עיצוב חנות למצלמות אבטחה... עיצוב הייטק וחדשני , שמתאים להיום וכמה שנים קדימה המטרה היא לייצר חנות מוכרת ,אבל מסודרת ונקייה שנותנת לכל מוצר את המקום שלו עיצוב נקי , המדבר בצבעי הלוגו הופיעה גם בעיתונים ובטלוויזיה -
ויפו – חנות הדגל בנמל תל-אביב
16.03.10חנות צעצועים המבוססת על סדרת הטלוויזיה הבינלאומית: "ויפו – הרפתקאותיו של הכלב המעופף". בחנות, ניסינו להמחיש סצנה מתוך סדרת האנימציה של ויפו הכלב, ולאפשר לילדים לחוות את עולמו של ויפו, להתקרב, לגעת בדמויות, לראות את הסדרה ולשחק במשחקי המחשב של "ויפו". כשנכנסים לחנות נדמה כאילו נקלענו לתוך אחד הפרקים והילדים הם הכוכבים הראשיים. אלמנט ייחודי בחנות, זו העמדה האינטראקטיבית, אשר נגישה גם לילדים וגם למבוגרים, שם מוקרנים הפרקים בסדרה וניתן לשחק במשחק...