חיפוש - פרויקטים , חנויות , חנות , עיצוב חנויות |1| - דף 3
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב חנות קונספט לחברת אהבה
18.01.12בפרוייקט זה ,מעבר לעיצוב ותכנון החנות נעשה תהליך שיווקי ואסטרטגי מקיף. חברת אהבה ים המלח , החליטה לפתוח חנות בקונספט שונה וחדש במקביל להשקת מיתוג חדש למוצרי הקוסמטיקה הטבעית שלה. החנות משתרעת על פני 170 מ"ר ומשלבת מוצרי קוסמטיקה עם מוצרי WELL-BEING ,מושג שמתחיל להיות מקובל יותר ויותר בעולם ובא לתאר מוצרים התורמים לשיפור איכות החיים. בדרך כלל המושג מקושר לחומרים או ערכים טבעיים. המוצרים הקוסמטיים והאחרים משולבים אלה באלה ויוצרים שלם הגדול מסכום... -
תהליך עיצוב חנות רהיטים-סטודיו
23.02.22פרויקט עיצוב חנות רהיטים ואולם תצוגה לחברת Take it יצרנו חלל מסחרי אשר מדבר את רוח המותג צעיר, מינימליסטי, עושה חשק לרכוש וחשוב מכל- מעניק חוויה ללקוחות שתחזיר אותם שוב ושוב. טיפלנו באופן שונה בכל קטגוריית מוצרים והדגשנו איזורים ע״י צבעים וטקסטורות משתנות לכל אזור העיצוב חם ובגובה העיניים, מרווח ומותאם לצרכי המותג -
עיצוב מתחם מסחרי בהר מצדה
17.01.12אתר מצדה, הוכר כאתר מורשת עולמי. לפי נתוני רשות הגנים, הוא האתר המתוייר ביותר בארץ. חלל חנות המזכרות,הוא מתחם המחבר בין מפלס הירידה מהרכבל למפלס המסחרי התחתון. הפרויקט ,משתרע על פני 850 מ"ר וכולל קומת גלריה . מעבר לפן העיצובי, החנות עברה תהליך מיתוגי ובניית אסטרטגיה שיווקית ,שבסופם הוחלט להתחבר למורשת אתר מצדה ובעיקר לתקופת התנך ,כמקור השראה עיקרי לכל הפרויקט. השם והלוגו שעוצב לחנות, MASADA the bible land משקף אסטרטגיה זאת. בעיצוב החנות הי... -
world shop
22.02.17עיצוב חנות למצלמות אבטחה... עיצוב הייטק וחדשני , שמתאים להיום וכמה שנים קדימה המטרה היא לייצר חנות מוכרת ,אבל מסודרת ונקייה שנותנת לכל מוצר את המקום שלו עיצוב נקי , המדבר בצבעי הלוגו הופיעה גם בעיתונים ובטלוויזיה -
ויפו – חנות הדגל בנמל תל-אביב
16.03.10חנות צעצועים המבוססת על סדרת הטלוויזיה הבינלאומית: "ויפו – הרפתקאותיו של הכלב המעופף". בחנות, ניסינו להמחיש סצנה מתוך סדרת האנימציה של ויפו הכלב, ולאפשר לילדים לחוות את עולמו של ויפו, להתקרב, לגעת בדמויות, לראות את הסדרה ולשחק במשחקי המחשב של "ויפו". כשנכנסים לחנות נדמה כאילו נקלענו לתוך אחד הפרקים והילדים הם הכוכבים הראשיים. אלמנט ייחודי בחנות, זו העמדה האינטראקטיבית, אשר נגישה גם לילדים וגם למבוגרים, שם מוקרנים הפרקים בסדרה וניתן לשחק במשחק... -
idigital גראנד קניון חיפה.
14.06.14חנות מוצרי apple בשטח 120 מ"ר. -
i-Gush
28.02.17חנות לממכר טלפונים ניידים -
i-Gush
28.02.17חנות לממכר טלפונים ניידים -
עיצוב מעדניה- אברמנטו
27.07.22בחלל המשתרע על שטח של 180 מ״ר, שכולל בתוכו חנות ומטבח, ונמצא במתחם חונים קונים בראשון לציון. בוצע פרויקט הקונספט שנבנה תוך איזונים, בין חווית קנייה חופשית ומזמינה, לבין חלל מהודק ומקצועי. בין חנות שהיא קצת של פעם, לבין חנות מודרנית ונקייה. הערכים שליוו אותנו באפיון הקונספט היו דינמיות, מקצועיות, חשיבה על הפרטים הקטנים, וחווית אוכל מיוחדת במינה. כל אלו עטופים בחווית שירות יוצאת מן הכלל. בחרנו בחומרים ובאלמנטים שמשדרים טבע, טריות, אדמה, ועם ... -
"הקולה בעיר" אבן יהודה
12.12.18עיצוב חנות במושבה אבן יהודה. חנות טבע, בריאות, פיצוחים ותבלינים. במרכז קרסו, את כל פרויקט התכנון והעיצוב של החנות הקמתי מאפס בהתאם לצורכי הלקוח ליצירת חלל פונקציונאלי לשימוש, בעל נראות ייחודית המתאימה לאופי פעילות החנות. -
עיצוב קצביה בכפר סבא הירוקה
24.01.22MBS עיצוב קצבייה חנות מלאת סטייל ויוקרה, אך עם זאת בגובה העיניים, ממוקמת במרכז מסחרי. הקצבייה מספקת חווית קניה מותאמת אישית, אשר מזמינה את הלקוחות להיכנס, ממקסמת את המכירות, ודואגת לטפח קהל לקוחות נאמן ואוהב. לקוח: MBS גודל: 100 מ״ר מיקום: כפר סבא הירוקה צילום: תמיר רוגובסקי -
FREEZER גלידת שף
8.05.17... זו נבעה ממבט כללי על הגלידריה, שבה דופן אחת מחברת בין פינת הרחובות ביאליק ונורדאו ומדמה צורת טרפזוהובילה באופן טבעי ליצירת שפה עיצובית שלמה של קוויות אלכסונית, הבאה לידי ביטוי גם בפריסת הריצוף וגם בהעמדת הריהוט בחלל. בחלל החנות המקורי מצויים שני עמודי בטון וקורה. עמודים אלו עשויים היו להוות מחסום צורני ותיפקודי בזרימת החלל ובעיצובו. בגישה רעננה, המקבלת את הקיים תוך שילובו בעיצוב מחודש, הוחלט להתייחס אל אלמנטים ארכיטקטוניים אלו כאל גורם השראה. ... -
עיצוב חנות רשת סטאדיום, שפרעם
14.12.11רשת חנויות סטאדיום מקום בשטח של 150 מ"ר וגלריה של כ- 35 מ"ר יש בו מחלקת גברים ומחלקת נשים המייחד את המקום האווירה "היי טק,צבעים ,ריהוט ,תאורה,והסגנון השילוב בין הצבעים "אדום, אפור ושחור נתן את האווירה המתאימה למקום, המשחק בתאורה סמויה ורגילה נתן אפקט של היי טק. משחק הטפט השחור והלבן, עם הבגדים והתכשיטים הצבעוניים, יצר שני קווי עיצוב והשלים את התמונה.