חיפוש - חדשות , חנות , מסחר , תחבורה |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
מועד אחרון להגשות - תחרות תכנון הכניסה לנתיבות
16.01.19...שלים הינה הכניסה ההיסטורית של העיר וסימן הזיהויהמרכזי שלה הינו מגדל המים הנראה למרחוק. כפי שניתן להבחין הכניסה לעיר הינה מידיתוכוללת - שטחי מסחר ומשרדים, מבני ציבור עירוניים- מתנ"ס ובנין העיריה, שטחים פתוחיםורחבות עירוניות, תחנות דלק, מבנה השוק ההיסטורי משנות ה 50- שבימים אלו מתוכנןלעבור שיפוץ חזיתות מאסיבי וקירוי, הירידה לרחוב סמילו ושטחי חניה.רחוב שדרות ירושלים מהווה את השלד ההיסטורי בהתפתחות הפיזית של העיר ומתחברישירות לכביש 25 . מרבית הבינוי ... -
הכנס החמישי למבנים וגשרים
16.04.17...ומות מוגבל! נושאי הכנסהשנה הכנס יכלול את הנושאים הבאים:תכנון וביצוע של מבנים גבוהיםתכנון וביצוע של פרויקטים ומתקנים מורכביםתכנון וביצוע של פרויקטים בטחונייםתכנון וביצוע של גשרי דרך, מסילת ברזל והלכי רגלתכן מבני דרך, תחבורה ותחנות רכבתתכנון, חיזוק ועמידות מבנים לרעידות אדמהחידושים בתכן מבנים לעומסי רוחתקנות, תקני תכן, רישוי מהנדסים, מכוני רישויהכשרת מהנדסיםהכנס יאפשר כניסה לעולמות תוכן אשר נמצאים בקדמת העשייה בחיבור לענף הבנייה בישראל, אשר מתאים ע... -
הכנס החמישי לתחבורה ותשתיות
20.05.16...ים בתכנייה. ארוחת צהריים תוגש באזור התערוכה ( אולם תמרה) , עפ"י לוחות הזמנים בתכנייה. תערוכהבמהלך הכנס תתקיים תערוכה מסחרית באולם תמרה – המשתתפים מוזמנים לבקר בביתנים.חניהלבאי הכנס ישנה אפשרות לחנות בחניון המלון ללא תשלום (על בסיס מקום פנוי).המעוניינים להציג בתערוכה מוזמנים לפנות לאורית המר, מנהלת השיווק של איגוד המהנדסים בטלפוןמס' 03-7524075 או במייל לכתובת: [email protected]לפרטים נוספיםבאדיבות איגוד המהנדסים לבנייה ולתשתיות בישראל -
עיר המתוכננת למכוניות
22.05.14...כנית לאזור התעשייה התנהל מאבק ציבורי ומשפטי ממושך מול הזרוע הנדל"נית של איקאה, חברת "אירוס הגלבוע" שחכרה מהמנהל שטח כולל של כ100 דונם ופעלה למען אישור חורג בתב"ע של אזור התעשייה במטרה לבנות עוד שטחי מסחר. בסופו של דבר נבנתה החנות, אך לא כפר הקניות שתוכנן – ושאר המגרשים שווקו מחדש כשטחי תעשייה למרכזים לוגיסטיים גרידא. התכנון לסביבת כלי רכב מכיל אלמנטים עיצוביים שייחודיים רק לצרכים אלה כמו רמפות, קוטר מוגדר לסיבובים, מעליות ייעודיות ויחידות מידה קב... -
למי שייך הרחוב?
13.06.11...יגה יפה מאד את הבעיה: רחבה נעימה עם קשתות שנועדו למסחר ובתי קפה ולבטח הייתה שוקקת אם הייתה זוכה לטיפול נכון יותר ולהרחקת המכוניות. ההעדפה האוטומטית שלנו לתנועת המכוניות על פני הולכי רגל ורחוב שוקק וחי ברורה. כולנו רוצים לחנות ממש מתחת לבית, אם היה אפשר - היינו רוצים להחנות את הרכב כך שתא המטען יהיה צמוד למקרר במטבח. אבל כמתכננים אנחנו צריכים להיות מודעים ואחראים גם לשטח הציבורי שהחזיתות שלנו יוצרות. קחו למשל קיבוץ, בצורת הישוב הזו המכוניות הו... -
מלכת העיר, אופניים ושדרות רחבות
11.12.11...יום בגלובס. קייזר היה מהנדס העיר תל אביב ומנקודת מבטו ברור שהאשמה במרבית הבעיות בעיר היא המכונית. "אני מעדיף שלמכוניות יהיה לא נוח לנסוע בעיר. כשלמכוניות נוח לנסוע ברחוב, זה סימן שחציית הכבישים פחות בטוחה. כשלמכונית יש איפה לחנות, זה סימן שלמי שהולך על המדרכה יהיה פחות נוח. המכונית אינה מלכת העיר, מלך העיר הוא הולך הרגל - והתכנון צריך להתכוון אליו". קייזר מספר על ראשי הערים המעוניינים לבנות שדרות רחבות עם איי תנועה. על משרד התחבורה שמנחה אותם...







