חיפוש - חנות , רנו |1| - דף 6
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב בתערוכת ישראפוד 2017
14.03.18כמדי שנה מיטב חברות המזון מהארץ והעולם משתתפות בתערוכת ישראפוד, תערוכת המזון הגדולה של חברת שטיר. השנה סטודיו A.L Design House לקח חלק בעיצוב הביתנים של 20 מציגים שהגיעו הישר מתורכיה. עבור הסטודיו עיצוב הביתנים היה ללא ספק אתגר חדש ומעניין במיוחד. המטרה הייתה לשלב את המציגים תחת קורת גג אחת ועדיין לתת לכל אחד מהם את היכולת למתג את עצמו באופן ייחודי בעזרת המייצגים שלו. הסטודיו עבד על מתן שירות לכלל המציגים, ובעיקר עטף את הלקוח ב 360 מעלות. ... -
עיצוב חנויות
17.03.19עיצוב חנויות צריך להיות נכון. עיצוב נכון מוכר יותר. מטרת העיצוב היא ליצור חווית קניה, הבלטה ובידול של המותג, וכן מרחב פרקטי ונח לקונים ולמוכרנים. השירות שהמשרד שלי מציע כולל בניית פרוגרמה- שזה הבנת הצרכים הספצייפים של הלקוח. יצירת קונספט/ לוח השראה, לפיו נעצב את החלל, צבעים, חומרים וצורה. אתן לכם כמה אופציות תכנוניות לחלל, תקבלו חוברת תכניות לביצוע עבור הקבלן. אלווה אתכם בבחירת החומרים, עיצוב השילוט, תכנון הרהיטים עד לפרטים האחרונים ולביצוע ... -
חנות תבלינים הוד השרון
25.07.16מיוחד לט"ו בשבט: איך מעצבים חנות של פירות יבשים?פעם קנו פה פירות יבשים, תבלינים ופיצוחים בעמידה בתור על המדרכה ברחוב והיום, בזכות עיצוב מחודש בהשראת הסרט "אדונית התבלינים" חווית הרכישה הפכה קולינארית ואנינה"המטרה ליצור מעיין שוק קטן ונגיש ללקוחות" - מציינת האדריכלית סיגל זכאי (צילומים: איתי סיקולסקי) מסעדה, מועדון או אפילו חנות אופנה שמעוצבים באופן מושקע, יצירתי, עם קונספט מנחה ולפעמים באמצעות מעצב נחשב ומוכר בענף, הפכו לדבר שבשגרה. מיותר ... -
עיצוב גלידריה בסגנון איטלקי
6.05.14בעלי מסעדת אלורה המיתולוגית בשדרות רוטשילד החליטו לפתוח גלידריה בסגנון איטלקי. הם נסעו לאיטליה, למדו כיצד להכין גלידה איכותית טובה במיוחד וחזרו לתל אביב עם בשורה. הטיול היווה גם השראה לסגנון העיצובי ולא רק לטעמים והחלל הקטן והקר הפך תוך חודש וקצת לפינה איטלקית קלילה ומזמינה. בעזרת חיפוי טפט, שליכט עדין, כיור איטלקי עם ברז נחושת, מראה גדולה, רצפה משולבת אריחי רחוב ועבודת נגרות כהה נוצרה תחושה של קפיצה קטנה לאיטליה. הכוונה נכונה ומקצועית, הרבה... -
עיצוב מאפייה וקפה בורקס אמא
1.12.11...רצו לשדרג ולשפץ את המקום, אך במקביל ביקשו להימנע ככל האפשר מפגיעה במוסד הידוע שקיים שנים כה רבות. הקונספט שסטודיו קרן מזור אדריכלות פנים בחר משלב את שני האלמנטים החשובים והייחודיים ביותר שיש למאפיה: הראשון הוא הסמיכות של חנות המאפים למפעל, יתרון המאפשר למכור מאפים טריים בכל רגע נתון. והשני הוא הוותק של המקום, שקיים מעל ל-20 שנה, וחקוק בתודעה של לקוחות רבים לאורך שנים. לפיכך נבחר עיצוב המשלב נוסטלגיה עם אלמנטים תעשייתיים המדגישים כי מדובר במפע... -
תערוכות למתחילים
14.03.18...תן והתצוגה. בהתאם לתקציב הנבחר יש להחליט על קונספט הביתן ואופן הבינוי. ישנן מספר אפשרויות בינוי שאת חלקם נמנה בפוסט זה. בינוי טראס - לבינוי טראס מודולרי ישנם המון יתרונות וחסרונות, היתרנות העיקרי בבינוי הטראס הינו העלויות הזולות שלו, לרוב הטראס מושכר על ידי חברת העיצוב ומכוסה בשמשוניות ממותגות, היתרון העיקרי של הטראס הוא שהוא מודולרי וניתן לתלות עליו מדפים, מוצרים, תאורה עוד אך עדיין הטראס מגביל את יצירתיות המעצב לעומת פתרונות בינוי מתקדמים יותר -
GOLDEN PIZZA
25.11.20בצומת מרכזי בחלון במבנה יחיד, הוקמה פיצרייה שכונתית המציעה מגוון רחב של פיצות וקינוחים מושחתים. הפיצות מוצגות בפני הלקוח על גבי דלפק ארוך ובצידו עמדת קינוחים עם מכלים גדולים תלויים מעל מהם נמזגים הרטבים השונים על גביעי הקינוחים. בשל אופיו הייחודי של המבנה, תוכנן החלל במטרה להכניס את החוץ פנימה ולטשטש את גבולות המבנה. רצפת טרצו בגווני שחור לבן וקונסטרוקציית ברזל לבנה בתקרה ממנה נשפכת צמחיה ירוקה, מעניקים תחושה קלילה ורעננה. הדלפק חופה במשטח פ... -
ג'וסיקה - עיצוב בר בריאות
10.05.15ג'וסיקה הוא שמה של חנות קטנטנה המוכרת שייקים ומיצים טבעיים בגבעתיים. בימים אלו, הופכת ג'וסיקה לדרך חיים. החנות מציעה מלבד שייקים בריאים ומזינים גם תבשילים, מרקים ומוצרים נילווים לטבעונים ולאנשים המעוניינים ליצור אורח חיים בריא, אפילו לרגע. מאחר והיה צורך בתצוגה משמעותית של פירות וירקות, הוחלט לשמור את הצבעוניות לחומרי הגלם הללו ולא להתחרות בהם. מכיוון שכך, ועל מנת לאזן את פלטת הגוונים הצבעונית, הוחלט ליצור חלל תעשייתי בתחושה ובמראה. על כן עיצוב ה... -
כל אחד יכול לעצב את ביתו - Home Styling
1.03.11מה הקשר בין פורים, פסח וחנות יד-שנייה ? הקשר הוא התחדשות, ואם הרחיב אז כמובן עיצוב פנים, סדר ואפילו רווח כספי קטן. כשאומרים לי פורים, באופן טבעי אני חושבת על תחפושות.הקסם שיש בחג הזה הוא היכולת שלנו ביום אחד בשנה, להפוך ולהיות דמות אחרת. לעצב את עצמנו מחדש. כשמדברים איתי על פסח, אני מייד חושבת על סדר.סדר שמביא איתו שינוי, החלפה של ישן בחדש. אביב. עד כאן הכול בסדר, אבל מה הקשר לחנות יד-שנייה ? יש לי תכונה כזאת, מין עקצוץ באצבעו... -
טאטמי ישראל - עיצוב אולם מכירה
10.11.15הטאטמי הינו ריצוף יפני מסורתי המורכב מאריחים מלבניים גדולים, העשויים קש אורז דחוס ועליהם מתוחה מחצלת עדינה. האריחים משמשים כריצוף מסורתי ביפן במשך אלפי שנים, ולהם מראה, תחושה וניחוח יחודיים. בחרנו בעיצוב אולם תצוגה בקווים נקיים בהשראת האסתטיקה היפנית, אשר מהווה רקע שקט ומאוזן לתצוגת המוצר. בחלל הכניסה מוצבים מטבחון, דלפק מכירה ופינה לחליצת נעליים. בחלל התצוגה פרוסות מחצלות הטאטמי באופן מסורתי ומכתיבות מקצב מאופק ואסתטיקה גאומטרית. מחשבה רבה... -
FREEZER גלידת שף
8.05.17... זו נבעה ממבט כללי על הגלידריה, שבה דופן אחת מחברת בין פינת הרחובות ביאליק ונורדאו ומדמה צורת טרפזוהובילה באופן טבעי ליצירת שפה עיצובית שלמה של קוויות אלכסונית, הבאה לידי ביטוי גם בפריסת הריצוף וגם בהעמדת הריהוט בחלל. בחלל החנות המקורי מצויים שני עמודי בטון וקורה. עמודים אלו עשויים היו להוות מחסום צורני ותיפקודי בזרימת החלל ובעיצובו. בגישה רעננה, המקבלת את הקיים תוך שילובו בעיצוב מחודש, הוחלט להתייחס אל אלמנטים ארכיטקטוניים אלו כאל גורם השראה. ... -
עיצוב יוגורטיה
25.04.14בחנות קטנה 31 מ"ר, במרכז הבורסה הסואן בתפר בין תל אביב לרמת גן הוקמה יוגורטיה מיוחדת במינה. בין חזיתות האלומיניום, הפיח, המכוניות והרעש תוכננה יוגורטיה המציעה רגע של בריאות. המקום שימש בעבר כחנות מתנות אך בין השוורמה והחומוס, ביקשו הלקוחות מקום שיאפשר לאכול מנות בריאות חפוזות. פאסט פוד מהיר, זול וקליל. היוגורטיה תוכננה בקווים זורמים ובהשראה מהטבע. התקרה הקיימת נמסרה לנו בגבהים משתנים ובעזרת קונסטרוקצית מתכת יצרנו תקרת גבס במספר שכבות ובקוט... -
"הקולה בעיר" אבן יהודה
12.12.18עיצוב חנות במושבה אבן יהודה. חנות טבע, בריאות, פיצוחים ותבלינים. במרכז קרסו, את כל פרויקט התכנון והעיצוב של החנות הקמתי מאפס בהתאם לצורכי הלקוח ליצירת חלל פונקציונאלי לשימוש, בעל נראות ייחודית המתאימה לאופי פעילות החנות. -
world shop
22.02.17עיצוב חנות למצלמות אבטחה... עיצוב הייטק וחדשני , שמתאים להיום וכמה שנים קדימה המטרה היא לייצר חנות מוכרת ,אבל מסודרת ונקייה שנותנת לכל מוצר את המקום שלו עיצוב נקי , המדבר בצבעי הלוגו הופיעה גם בעיתונים ובטלוויזיה