חיפוש - מאמרים , כנס , מיתוג , עיצוב בר-מסעדה |1| - דף 2
לא מצאת? פשוט חפש.
-
הקשר בין עיצוב פנים תדמיתי והצלחת העסק
11.09.11...ים מותגי ותדמיתי צריך להתייחס לפעילות התכנונית כמו שעושים לפני העלאת קמפיין ובניית אסטרטגיה של מותג, יש חברות שלמותג שלהן כבר יש ערכים ברורים, אך מנגד יש כאלה שאין להן ערכים מובנים. במקרים כאלה יש צורך בתהליך מזורז של בחירת המיתוג. השפה החזותית חייבת להיות נעימה ולא בוטה. מה שנכון לפרסום בעיתון, בפרוספקט או בטלויזיה, אינו בהכרח נכון לעיצוב החלל, שבו שוהים העובדים מספר רב של שעות. כמעצבת פנים, בעלת תואר שני במנהל עסקים ונסיון רב בעבודה כמנהלת ... -
עיצוב חנויות יוקרה
9.01.18...לי עזר המשמש לצורך קידום המכירות, לא רק ברמה הטכנית, אלא גם ברמה הפסיכולוגית. העיצוב באמצעות העיניים ולפעמים גם חושים אחרים, מדבר אל הלב ואל תת המודע – הוא יוצר תחושות ורגשות וכאשר משתמשים בו בחכמה ניתן להיעזר בו לצורך מיתוג החנות וקידום המכירות. ההבנה יש לנו היום בתחום העיצוב, מאפשרת לנו להשתמש בו בצורה מתקדמת; בעזרת עיצוב אנו יכולים להבדיל בין חנויות לבין חנויות יוקרה.מילת המפתח בעיצוב חנויות יוקרה היא חוויות המשתמש – זוהי חייבת לה... -
עיצוב תערוכות
31.12.17...הפרטים הללו בחשבון. זהו בהחלט נושא עיצובי, סידור הביתנים משפיע בסופו של דבר על המראה הכללי ועל האווירה במקום. צרכים לוגיסטיים. עיצוב תערוכות חייב לקחת בחשבון גם את הצרכים הלוגיסטיים של המקום ושל העסקים המציגים בו. יש צורך בהכנסה והוצאה של סחורות וציוד ללא הפרעה להתנהלות התקינה של התערוכה. כניסות ויציאות. יקום הכניסות והיציאות הוא בדרך כלל דבר נתון שאינו נמצא בשליטתם של המעצבים ומארגני התערוכה. אך זהו עדייו שיקול חשוב בעיצוב תערוכות וזה משפיע על... -
עיצוב חנויות
31.12.17...כי עיצוב חנויות יוקרה צריך לבטא את הסיפור העסקי שמאחורי, לשמש סוג של כרטיס ביוקר. הסיפור האישי שלכם הוא סיפור של חנות המוכרת מוצרים מיוחדים, עבור קהל מיוחד. מוצרים עבור קהל אשר יודע להעריך איכות ומוכן לשלם עבורה. כאשר לקוח נכנס לחנות יוקרה המעוצבת בהתאם, הוא מקבל רושם רגשי חזק. חנויות יוקרה הן במקרים רבים גם חנויות גדולות יותר, חנויות בהן העיצוב מוביל את הלקוח במסלול שהוא חוויה עיצובית רב חושית. גם אנחנו ברנסנס דיז׳יין אחוזי התרגשת כאשר אנו ניגש... -
בחירת מיקום לחנות קמעונאית
17.01.12... מספיק תאורה מסביב לחנות גם בערב ? כמה רעש ויזואלי קיים כבר מסביבך? זכור כי שלט גדול יותר הוא לא בהכרח ערובה לנראות טובה יותר. אם אתה נמצא בסביבה מאוד רועשת מבחינה ויזואלית,לפעמים הדרךהיעילה לבלוט, היא לייצר אי של שקט- כלומר מיתוג ממוקד ,פשוט וברור מיקום טוב יחסוך חלק גדול מהוצאות השיווקמי השכנים שלך? מי המתחרים?חשוב מאד להתייחס לזירה המסחרית, כמכלול שלם ומורכב.בתי עסקים וחנויות לא פועלים על פי רוב לבדם בווקום .כל בית עסק משפיע על האיזור בו הוא ...







