חיפוש - מים , משרדים |1| - דף 2
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב משרדים משפיע על הצלחת העסק
28.02.18עיצוב פנים של סביבת העבודה בעסק הוא שלב בלתי ניפרד, והכרחי בהתפתחות העסקית של הארגון. חברי הנהלה ומנכ"לים מבינים זאת היטב. לדבריהם עובדים מייחסים לסגנון סביבת העבודה חשיבות מכרעת בהחלטה האם להצטרף לארגון. עוד עולה מהמחקר כי גם אחרי שהעובד מגויס לארגון יש לסביבה השפעה רבה על מידת הנאמנות שלו, על שביעות הרצון ומידת ההשקעה שלו לאורך זמן בארגון. סביבה מעוצבת בסגנון עם אמירה, ובאווירה מושקעת וייחודית יוצרת תחושת השתייכות ומחזקת את נאמנות העובדים. הנ... -
מיתוג משרדים
28.11.16...ה לפרטים וטיפול בנושא המיצוב התדמיתי בהתאם לערכי המותג של הפירמה. הדגש על מיתוג ודקורציה ניקרא "ביזנס סטילינג", ובא לידי ביטוי במסרים שהעסק רוצה לשדר לעובדים, ללקוחות ולאורחים. ביזנס סטיילינג מתאים לשיקום ושדרוג משרדים קיימים, ללא שבירת קירות, ואפילו תוך כדי עבודה. מדובר בטיפול קוסמטי שעושה את הקסם ובא במקום לשפץ או לעבור למשרדים חדשים. מנכ"לים והנהלות של ארגונים שאינם רוצים לעזוב לוקשיין מסוים, אך חפצים לרענן את המראה ולחדש את השפה והנ... -
TeamUp משרדים
28.02.171300מ"ר, משרדים. כולל חדרי ישיבות פורמלים וחדרי ישיבות לא פורמלים. חדרי אוכל ואזור "בוטים" לפגישות בארבע עיניים או לשיחות פרטיות בנייד. -
מבנה משרדים משותף
29.10.18שלום, מצורף לכם מבנה משרדים לכל יעוד ,אדריכלות /עריכת דין וכו'.. כולל מטבחון משותף, יהודה. -
הובלות משרדים
13.12.18הובלות משרדים בכל קנה מידה ובכל מקום בארץ. האחים יששכר מתמחים בהובלות מורכבות של משרדים ענקיים והינם בעלי הניסיון והכלים לבצע הובלה מורכבת מבלי לפגוע בפעילות השוטפת של העסק. עם כוח אדם מיומן, משאיות חדישות ועשרות שיטות עבודה שרק אצל האחים יששכר תמצאו - ההובלה יכולה להיות חוויה קלה ומהנה. -
עיצוב משרד וניהול האקוסטיקה בחלל
14.02.18...קוסטיקה בחלל. כשאנו באים לעצב משרדים, מדובר בפרויקט עם אתגר מורכב, ולכן יש לנהל נכון את נושא האקוסטיקה כבר בתחילתו. יש להיעזר בליווי אנשי המקצוע, המתמחים בפתרונות אקוסטיקה למשרדים. ניבחר נכון ממגוון המוצרים החדישים ביותר שקיימים בשוק, פתרונות שיהיו יעילים אך גם אסתטיים, כל זאת כדי למזער את הסאונד. הטכנולוגיה המתקדמת כיום מציעה לסביבת העבודה המודרנית, מגוון אדיר של פתרונות יצירתיים, פשוטים לשימוש ונעימים למראה, אשר בכוחם למזער למינימום את התהודה ה... -
עיצוב לובי כניסה - בעיצוב משרד חדש או קיים
10.01.17..., ולעשות בו כמה שינויים, כדי שהמשרד "יעבוד", יותר טוב בשבילכם חשוב להפיח חיים בקבלה – זה הדבר הראשון אליו נחשפים המבקרים במשרד. איזו הקבלה הוא אחד המוקדים החשובים ביותר במשרד. זה המקום בו קורים הרבה מפגשים עסקיים, ונרקמים להם יחסי עבודה. שאלו את עצמכם האם האזור של קבלת הפנים באמת משקף את מי שאתם, את ערכי הארגון, תדמית העסק ומי שאתם שואפים להיות, והאופן בו אתם רוצים להיתפש בעיני המבקר, כבר בשנייה הראשונה שניכנס לחלל שלכם. דלפק קבל... -
בניין משרדים אדריכלות ועיצוב
21.04.10בניין משרדים בשטח של כ - 4,000 מ"ר, בעל 4 קומות, תכנון ועיצוב פנים. -
עיצוב משרדים
25.10.17עיצוב משרדים תכנון פונקציונלי תוך הכרות עם כל הצרכים המעשיים של סביבת העבודה, כולל חלוקת חלל אופטימלית, תאורה, ארגונומיה, אקוסטיקה ותכנון בר קיימא תוך שימת לב על רווחת העובד. אווירה נעימה שמשרה מקום חם ואוהב .עם אלמנטים מגניבים אפילו כמו כדורסל בתוך המשרד שישדרג לנו אווירה כייפת ,סביבת עבודה שגם מידי פעם אם נחים אפשר גם לשחק -
משרדים במגדל המוזאון
16.02.16משרדים של חברת אדמה ולוגיסטיק גרופ החברה מצד שמאל וחברת האחזקות בצד ימין לקבוצה חברות נוספות בבניין והיה עליי למזג את החברה העיקרית הפעילה עם הנהלת הקבוצה באותה הקומה, לכן יש שוני בחומרי חיפויי הקיר, בחברת האחזקות זה עשויי מוונגה כהה ובחברת אדמה בלבן מט בין יחידות העץ שילבתי מראה מעושנת בגוון ברונזה שמייצרת עומק ושני חלקי המשרד התמזגו נהדר. -
צילום משרדים
20.05.13בצילום בכלל וצילום משרדים בפרט יש להתחשב במטרות הצילום - כיצד הצילום אמור לשרת את האינטרסים המסחריים של הלקוח בצורה הטובה ביותר, יש הבדל בין צילום האדריכלי של המבנה לבין צילום שרותים כמו משרדים להשכרה או משרדי חברה. -
מנהלת החוג לעיצוב פנים
2.10.11תכנון ועיצוב מנהלת החוג לעיצוב פנים של המסלול האקדמי המכללה למנהל. פרויקט שנעשה בלחץ של זמן. הםרויקט כלל תכנון וחלוקה מחודשת של כ- 300 מ"ר הכולל כיתות ואת מנהלת החוג. הביצוע החל בתחילת ספטמבר ותחילת שנת הלימודים נפתחה ב- 15 לאוקטובר. -
שיפוץ משרדים
29.01.17תכנון ועיצוב חדר ישיבות. בקשת לקוח לתכנן חדר ישיבות מרווח ונוח עם אופציה להזיז את השולחנות לעמדות נפרדות לפי הצורך. -
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16...לל חדש, המתוכנן ספציפית לצרכים המשתנים של הארגון, או לשפץ ולשדרג את חלל המשרדים הקיים. לעיתים ניתן להפיח משב רוח רענן וחדשני במשרד קיים ולעיתים נכון יותר לעבור לחלל חדש, שיאפשר לעסק לגדול ולהתפתח. התשובה לשאלה תלויה במספר גורמים כלכליים, אסטרטגיים, עסקיים ותכנוניים ויש לנקוט בגישה הוליסטית ומולטי דיסציפלינראית על מנת להחליט בין שתי החלופות:שיפוץ, וההשקעה בהתאמה של משרד חדש לצרכים שלכם, ובמיוחד אם המשרד החדש הוא ברמת המעטפת, שקול לשכר דירה של כ 3 ... -
משרדי שגרירות צ'ילה בישראל
29.01.17אדריכלות ועיצוב פנים של משרדי שגרירות צ'ילה בישראל. המשרדים בשטח כ500 מ"ר בבניין חדש ומפואר בצפון תל אביב. מבואת כניסה וקבלה מרווחות ומזמינות, לשכת השגריר עם מזכירות, משרדים לבכירי השגרירות ונספחויות, קונסוליה צמודה עם כניסה נפרדת. המשרדים עוצבו בסגנון מודרני, נקי ומנימליסטי בצבעוניות נעימה, עם אלמנטים ופריטים אותנטיים מצ'ילה.