חיפוש - מאמרים , מיתוג , עיצוב בר-מסעדה |1| - דף 2
לא מצאת? פשוט חפש.
-
הקשר בין עיצוב פנים תדמיתי והצלחת העסק
11.09.11...ים מותגי ותדמיתי צריך להתייחס לפעילות התכנונית כמו שעושים לפני העלאת קמפיין ובניית אסטרטגיה של מותג, יש חברות שלמותג שלהן כבר יש ערכים ברורים, אך מנגד יש כאלה שאין להן ערכים מובנים. במקרים כאלה יש צורך בתהליך מזורז של בחירת המיתוג. השפה החזותית חייבת להיות נעימה ולא בוטה. מה שנכון לפרסום בעיתון, בפרוספקט או בטלויזיה, אינו בהכרח נכון לעיצוב החלל, שבו שוהים העובדים מספר רב של שעות. כמעצבת פנים, בעלת תואר שני במנהל עסקים ונסיון רב בעבודה כמנהלת ... -
עיצוב חנויות יוקרה
9.01.18...לי עזר המשמש לצורך קידום המכירות, לא רק ברמה הטכנית, אלא גם ברמה הפסיכולוגית. העיצוב באמצעות העיניים ולפעמים גם חושים אחרים, מדבר אל הלב ואל תת המודע – הוא יוצר תחושות ורגשות וכאשר משתמשים בו בחכמה ניתן להיעזר בו לצורך מיתוג החנות וקידום המכירות. ההבנה יש לנו היום בתחום העיצוב, מאפשרת לנו להשתמש בו בצורה מתקדמת; בעזרת עיצוב אנו יכולים להבדיל בין חנויות לבין חנויות יוקרה.מילת המפתח בעיצוב חנויות יוקרה היא חוויות המשתמש – זוהי חייבת לה... -
עיצוב תערוכות
31.12.17... תערוכות מתרחשות בדרך כלל בחלל גדול המאפשר לכל משתתפי התערוכה להציג את מרכולתם. המציגים השונים בדרך כלל מטפלים בנושא העיצוב באופן עצמאי (עיצוב ביתני תערוכה) אך על מארגני התערוכה לחשוב על התמונה הגדולה. גם לתערוכה עצמה יש מיתוג משל עצמה ויש לקחת בחשבון מספר דברים אופי הקהל המבקר בתערוכה. יש לקחת בחשבון מי הם האנשים המבקרים בתערוכה ולהעניק למקום עיצוב כללי המתאים לסוג הקהל. לצורך הדוגמה, ברור לכולנו שישנו הבדל גדול בין עיצוב תערוכות המציג... -
עיצוב חנויות
31.12.17... הוא כלי עזר המשמש לצורך קידום המכירות, לא רק ברמה הטכנית, אלא גם ברמה הפסיכולוגית. העיצוב באמצעות העיניים ולפעמים גם חושים אחרים, מדבר אל הלב ואל תת המודע - הוא יוצר תחושות ורגשות וכאשר משתמשים בו בחכמה ניתן להיעזר בו לצורך מיתוג החנות וקידום המכירות. ההבנה יש לנו היום בתחום העיצוב, מאפשרת לנו להשתמש בו בצורה מתקדמת; בעזרת עיצוב אנו יכולים להבדיל בין חנויות לבין חנויות יוקרה. מילת המפתח בעיצוב חנויות יוקרה היא חוויות המשתמש - זוהי חייבת להיות ... -
בחירת מיקום לחנות קמעונאית
17.01.12... מספיק תאורה מסביב לחנות גם בערב ? כמה רעש ויזואלי קיים כבר מסביבך? זכור כי שלט גדול יותר הוא לא בהכרח ערובה לנראות טובה יותר. אם אתה נמצא בסביבה מאוד רועשת מבחינה ויזואלית,לפעמים הדרךהיעילה לבלוט, היא לייצר אי של שקט- כלומר מיתוג ממוקד ,פשוט וברור מיקום טוב יחסוך חלק גדול מהוצאות השיווקמי השכנים שלך? מי המתחרים?חשוב מאד להתייחס לזירה המסחרית, כמכלול שלם ומורכב.בתי עסקים וחנויות לא פועלים על פי רוב לבדם בווקום .כל בית עסק משפיע על האיזור בו הוא ...