חיפוש - חדשות , מיתוג משרדים , עיצוב בר-מסעדה , צבע |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
הכנס הבינלאומי לעיצוב ואדריכלות INNO
7.05.17הכנס יתקיים בתאריך 11/5/17 ביום חמישי, באבניו, קרית שדה התעופה מהשעה 08:30מנחה הכנס: האדריכל מיכי סתר 08:30-09:30 ארוחת בוקר וביקור בתערוכה 09:30-09:40 דברי פתיחה | איריס מושלי מנכ"ל קבוצת בית ונוי | אדריכל מיכי סתר מנחה הכנס 09:40-10:20 קרסטי גרובס | Kursty Groves | אנגליה – מעצבת, סופרת, מגישת טלוויזיה, ומרצה בנושאי קדמה וחדשנות. נושא ההרצאה: מרחבים ליצירתיות חדשנית: מגדירים סביבת עבודה מעוררת השראה. 10:20-10:50 דגן מושלי | ישראל אדריכל, מבעלי ... -
כנס INNO לעיצוב ותכנון המשרד ומרחב העבודה
12.03.17הכנס הבינלאומי ה - 3 לעיצוב ואדריכלות המשרד ומרחב העבודה הכנס יתקיים בתאריך 11.5.2017באבניו, קריית שדה התעופה מנחה הכנס: האדריכל מיכי סתר 08:30-09:30 ארוחת בוקר וביקור בתערוכה 09:30-09:40 דברי פתיחה | איריס מושלי מנכ"ל קבוצת בית ונוי אדריכל מיכי סתר מנחה הכנס 09:40-10:20 קרסטי גרובס | Kursty Groves | אנגליה – מעצבת, סופרת, מגישת טלוויזיה, ומרצה בנושאי קדמה וחד... -
ארכיטקטורה ומיתוג במרחב הטכנו – לוגיסטי
10.06.12פתיחת תערוכה - יום חמישי, 21 יוני 2012, 19:00 זהזהזה גלריה לאדריכלות, האנגר 21 נמל תל אביב ארכיטקטורה ומיתוג במרחב הטכנו – לוגיסטי אורבך הלוי אדריכלים ומהנדסים 21 יוני – 28 יולי 2012 על התערוכה התערוכה ארכיטקטורה ומיתוג במרחב הטכנו-לוגיסטי מציגה מעל עשור של יצירה מאת אורבך הלוי אדריכלים ומהנדסים. המשרד מתמקד בלקוחות עסקיים ומרבית הפרויקטים נמדדים בפרמטרים כלכליים קשיחים. מיתוג אדריכלי פירושו לספר את הסיפור היחודי של הפרויקט, של הלקוח, סיפור... -
אחד על אחד עם אירית הראל
23.02.17...חות, והנדסת אנוש נשקלת בכל שלב התכנון. אחר כך מגיע שלב "הקוסמטיקה". בשלב זה חשוב לי להביא לידי ביטוי את אופיים של בעלי הבית לתוך העיצוב. אני שמה דגש יופי, יצירתיות, ייחודיות והעזה בגבולות היכולת של הלקוח שלי להעז. אני אדם של צבע . אני סבורה שצבע זו אנרגיה ולכן כל העיצובים שלי מתאפיינים בנגיעות של צבעים חמים בתוך מרחביים של צבעים ניטרליים כמו לבן אפור וחום. בית צריך להרגיש "בית" עוטף וחמים ולא קר ומנוכר בתחושת מוזיאון.שתפי אותנו בעצת זהב לסטודנטים... -
אחד על אחד עם המעצבת אסנת בר-נוי
7.02.17...ראה של מיתוג החברה ואמות המידה אך תוך כדי ניסיתי לתת את תחושת התנועה של הרכב והרגשה של נעימות ללקוח המגיע לקנות את הרכב המטרה הייתה מצד אחד לשמור על אמות המידה אך לתת לנו הרגשה של חול , אולם שלא ראיתם בעבר אולם יוקרתי שלמרות צבעיו הקרים של המיתוג (כחול ולבן) הוא עדיין מזמין ומחבק ומוביל אותי בצורה ברורה בחלל ...חווית משתמש נעימה שנותנת לנו דרך חדשה לראות את הרכב ולחוות חוויה שאני קונה רכב.מניין את שואבת השראה לעבודותייך?מקורות ההשראה שלי באים מהי...







