חיפוש - משרדים , קיר |1| - דף 2
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב משרדים משפיע על הצלחת העסק
28.02.18...כנון של חלוקת חלל ונתייחס לתרבות הארגונית במבנה. לדברים יש גם השפעה על הבחירות בגוונים, מסרים חומרים אופי רהוט ותאורה. נדגיש את נושא המיתוג וגווני הלוגו. נתקשר את המסרים באופן יצירתי על הקירות, נבחר את המשפטים בעלי המשמעות המתאימה למותג ולחברה. לעיתים נציג את מוצרי החברה כדי לייצר חוויה לאורחים מבקרים וגאוות יחידה לעובדים. הכל במטרה לחזק את המותג והעסק, לסייע למשוך ולשמר כח אדם איכותי, שגם יתרום וישקיע מזמנו וממרצו בחזרה לארגון.www.trstudio.co.il -
מיתוג משרדים
28.11.16בואנו לסגנן מחדש חלל משרדים, אנו עושים שימוש בניסיון שלנו כמעצבי פנים, וברקע המוכח של הסטודיו עיצוב משרדים בתכנון סביבות עבודה מתקדמות, שונות ומורכבות. ננתח אתכם את הצרכים המיוחדים של החלל העסקי שלכם, ונגיע ביחד לתובנות ולפתרונות העיצוביים שיתנו את המענה היעיל ביותר לחלל המשרדי שלכם. בין לקוחותינו נמנים משרדי עו"ד, משרדי פרסום, סביבות עבודה בטכנולוגיה מתקדמת ומשרדי הייטק. הסטודיו מטפל במיתוג משרדים וסביבות של מותגי על, תכנון ועיצוב קליניקו... -
TeamUp משרדים
28.02.171300מ"ר, משרדים. כולל חדרי ישיבות פורמלים וחדרי ישיבות לא פורמלים. חדרי אוכל ואזור "בוטים" לפגישות בארבע עיניים או לשיחות פרטיות בנייד. -
מבנה משרדים משותף
29.10.18שלום, מצורף לכם מבנה משרדים לכל יעוד ,אדריכלות /עריכת דין וכו'.. כולל מטבחון משותף, יהודה. -
הובלות משרדים
13.12.18הובלות משרדים בכל קנה מידה ובכל מקום בארץ. האחים יששכר מתמחים בהובלות מורכבות של משרדים ענקיים והינם בעלי הניסיון והכלים לבצע הובלה מורכבת מבלי לפגוע בפעילות השוטפת של העסק. עם כוח אדם מיומן, משאיות חדישות ועשרות שיטות עבודה שרק אצל האחים יששכר תמצאו - ההובלה יכולה להיות חוויה קלה ומהנה. -
עיצוב משרד וניהול האקוסטיקה בחלל
14.02.18בעיצוב משרדים מודרניים יש להתייחס לצורך ההולך ועולה, בניהול נכון של האקוסטיקה בחלל. כשאנו באים לעצב משרדים, מדובר בפרויקט עם אתגר מורכב, ולכן יש לנהל נכון את נושא האקוסטיקה כבר בתחילתו. יש להיעזר בליווי אנשי המקצוע, המתמחים בפתרונות אקוסטיקה למשרדים. ניבחר נכון ממגוון המוצרים החדישים ביותר שקיימים בשוק, פתרונות שיהיו יעילים אך גם אסתטיים, כל זאת כדי למזער את הסאונד. הטכנולוגיה המתקדמת כיום מציעה לסביבת העבודה המודרנית, מגוון אדיר של פתרונות יצירת... -
עיצוב לובי כניסה - בעיצוב משרד חדש או קיים
10.01.17...לפק קבלה מרשים, שילוט בולט בתלת ממד עם לוגו ברור ומכובד, מסך טלוויזיה שמשדר את החדשות ברצף, רהוט מזמין ורך למבקרים ולצוות העובדים, כל אלו הם דברים שיוצרים רושם ראשוני חזק וטוב, שנחקק בזיכרונו של המבקר. בחוויית קבלת הפנים במשרדים שלכם יש לאזור הקבלה אמירה חזקה חשובה ונחרצת לגבי מי שאתם. המנעו מעומס – לבטח ביקרתם בחלל משרדי עמוס בניירת, קלסרים ודפים בכל עבר, תיקיות ארגזים וחפצים מיותרים על השולחן לעתים גם על הרצפה. עומס של כבלים חשמליים "... -
בניין משרדים אדריכלות ועיצוב
21.04.10בניין משרדים בשטח של כ - 4,000 מ"ר, בעל 4 קומות, תכנון ועיצוב פנים. -
עיצוב משרדים
25.10.17עיצוב משרדים תכנון פונקציונלי תוך הכרות עם כל הצרכים המעשיים של סביבת העבודה, כולל חלוקת חלל אופטימלית, תאורה, ארגונומיה, אקוסטיקה ותכנון בר קיימא תוך שימת לב על רווחת העובד. אווירה נעימה שמשרה מקום חם ואוהב .עם אלמנטים מגניבים אפילו כמו כדורסל בתוך המשרד שישדרג לנו אווירה כייפת ,סביבת עבודה שגם מידי פעם אם נחים אפשר גם לשחק -
משרדים במגדל המוזאון
16.02.16משרדים של חברת אדמה ולוגיסטיק גרופ החברה מצד שמאל וחברת האחזקות בצד ימין לקבוצה חברות נוספות בבניין והיה עליי למזג את החברה העיקרית הפעילה עם הנהלת הקבוצה באותה הקומה, לכן יש שוני בחומרי חיפויי הקיר, בחברת האחזקות זה עשויי מוונגה כהה ובחברת אדמה בלבן מט בין יחידות העץ שילבתי מראה מעושנת בגוון ברונזה שמייצרת עומק ושני חלקי המשרד התמזגו נהדר. -
צילום משרדים
20.05.13בצילום בכלל וצילום משרדים בפרט יש להתחשב במטרות הצילום - כיצד הצילום אמור לשרת את האינטרסים המסחריים של הלקוח בצורה הטובה ביותר, יש הבדל בין צילום האדריכלי של המבנה לבין צילום שרותים כמו משרדים להשכרה או משרדי חברה. -
מנהלת החוג לעיצוב פנים
2.10.11תכנון ועיצוב מנהלת החוג לעיצוב פנים של המסלול האקדמי המכללה למנהל. פרויקט שנעשה בלחץ של זמן. הםרויקט כלל תכנון וחלוקה מחודשת של כ- 300 מ"ר הכולל כיתות ואת מנהלת החוג. הביצוע החל בתחילת ספטמבר ותחילת שנת הלימודים נפתחה ב- 15 לאוקטובר. -
שיפוץ משרדים
29.01.17תכנון ועיצוב חדר ישיבות. בקשת לקוח לתכנן חדר ישיבות מרווח ונוח עם אופציה להזיז את השולחנות לעמדות נפרדות לפי הצורך. -
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16עבור כל חברה ועסק מגיע שלב של שינוי או צמיחה, הדורשים ארגון מחדש. בשלב זה בדרך כלל עולה השאלה האם עדיף לעבור לחלל חדש, המתוכנן ספציפית לצרכים המשתנים של הארגון, או לשפץ ולשדרג את חלל המשרדים הקיים. לעיתים ניתן להפיח משב רוח רענן וחדשני במשרד קיים ולעיתים נכון יותר לעבור לחלל חדש, שיאפשר לעסק לגדול ולהתפתח. התשובה לשאלה תלויה במספר גורמים כלכליים, אסטרטגיים, עסקיים ותכנוניים ויש לנקוט בגישה הוליסטית ומולטי דיסציפלינראית על מנת להחליט בין שתי החלופ... -
משרדי שגרירות צ'ילה בישראל
29.01.17אדריכלות ועיצוב פנים של משרדי שגרירות צ'ילה בישראל. המשרדים בשטח כ500 מ"ר בבניין חדש ומפואר בצפון תל אביב. מבואת כניסה וקבלה מרווחות ומזמינות, לשכת השגריר עם מזכירות, משרדים לבכירי השגרירות ונספחויות, קונסוליה צמודה עם כניסה נפרדת. המשרדים עוצבו בסגנון מודרני, נקי ומנימליסטי בצבעוניות נעימה, עם אלמנטים ופריטים אותנטיים מצ'ילה.