חיפוש - נגר , עיצוב , עיצוב פנים חנויות |1| - דף 4
לא מצאת? פשוט חפש.
-
קרניז דקורטיבי
23.09.16קרניזים דקורטיביים הם דרך נהדרת להוסיף לכל בית אווירה ויוקרה.בעבר, קרניזים דקורטיביים היו בשימוש במבנים ציבוריים, בבתי מלון ובבתי קפה, היום אפשר לראות קרניזים גם בבתים פרטיים.פרופילם דקורטיבים מוסיפים אופי וצורת גימור מיוחדת יותר ,הם דרך נהדרת להוסיף לכל בית אווירה ויוקרה.נוסף על היופי של הקרניז הדקורטיבי, הקרניזים מהווים גם פתרון להסתרת כתמים ופגמים בדרך מקורית ואסתטית לשיפוץ יוקרתי אך לא יקר.הפרופילים הדקורטיביים מגיעים היום בכל צורה ובכל סוג:... -
עיצוב פנים מספרה- tomer amir
21.03.11הפרויקט הראשון שלי בעיצוב פנים בתור עצמאי אחרי תקופה של עבודה בתור שכיר במשרד לעיצוב פנים . 3 דברים מרכזים מובילים את הפרויקט הזה : 1.פרויקט ראשון בתור עצמאי. 2.תקציב מוגבל בלי אפשרות חריגה . 3.תכנון מלא כולל הריהוט וכל פרטי הנגרות . התגובות על הפרויקט היו חיוביות מאוד וזה נתן לי את הכח להמשיך וליצור , ולבצע פרויקטים נוספים . אין ספק שכל פרויקט שהמשרד עושה יש ירידה לפרטים ולשביעות רצון הלקוח פשוט זה הראשון והכי קרוב ללב . -
עיצוב חנות קמפינג -CASE STUDY
13.02.12עיצוב חנות ככאש למוצרי קמפינג/מטיילים/האתגר העיקרי בפרוייקט, היה לנסות להרים חנות מרשימה שעונה על דרישות הקונספט שקיבלנו, בתקציב זעום. כשניגשנו לעבודה, ראינו שאי אפשר לטפל בכל חלקי החנות בתקציב המוגבל שבידינו והבנו שצריך להתמקד רק בדברים שיעשו שינוי מהותי בחלל. החלטנו להתמקד בשני אלמנטים מרשימים מעץ שהשפיעו על כל החלל. שני האלמנטים חילקו את החלל הסתמי לשלושה איזורים מובחנים והכניסו חיים לחנות ולתיקרה השטוחה. האלמנטים שהותקנו בגובה נמוך יחסית, ... -
עיצוב חנויות
31.12.17עיצוב חנויות יוקרה כל חנות מבינה שיש צורך בעיצוב פנים עבור החנות; העיצוב הופך את החנות ליפה ונעימה, מבדיל אותה מאחרות ומוסיף לחוויית המשתמש. ישנן חנויות המשקיעות יותר, אחרות משקיעות פחות. רמת ההשקעה בעיצוב החנות היא לא רק מספר הידוע לרואי החשבון, רמת ההשקעה היא דבר שרואים בעין; עיצוב יקר ומרשים הוא דבר הנקלט היטב אצל הלקוח. חנויות העוסקות במכירת סחורה זולה אולי יכולות להסתפק בתקציב עיצוב נמוך, אך חנויות המוכרות סחורות איכותיות ברמה גבוהה נדרשות ... -
פרט מעקה
3.05.16פרט מעקה לדירה תל אביבית למרפסת ח.ילדים -
שרטוט פחי אשפה
18.02.16פחי אשפה בשלושה סגנונות מבט צד -
קוקיס – שרונה מרקט תל אביב - עיצוב חנות
7.02.16...ח קונספט מנצח בכל פן - הקרקס. כחלק ממחקר מעמיק בנושא, הוחלט לפצל את הקונספט למספר אופנים - צורני, חומרי וצבעוני. נבחרו צורות מובהקות של הקרקס כגון אוהל הקרקס, משולשים, מעויינים, פסים ואפילו גלגל ענק כל אלו שולבו בפרטי נגרות ונצבעו בשחור מט. הצבע השחור שולט בחלל כולו ולכן צבעו כל הקירות והתקרה בגוון שחור. בחלקו הפנימי של החלל נאלצנו לבנות תקרה מונמכת להעברת תשתיות חשמל, מיזוג וספרינקלרים וזו חופתה בקורות עץ אלון מעושן ומגוון במראה מיוש... -
רושם ראשוני
15.04.16...אווירה נעימה ונינוחה. עיצוב הבית הפך להיות כלי משמעותי ליצירת סביבת חיים כזו, שתהיה גם פונקציונאלית וגם נוחה עבורנו.ההשראה מגיעה מעולמכם הפנימי ומתחומי העניין שלכם, ממקומות שהייתם בהם בעולם, מבתים שביקרתם בהם , ממגזינים שראיתם...כדאי לסמוך על עולמכם הפנימי ועל מה שמעניין אתכם ועם סיוע מבעלי מקצוע, תוכלו ליצור את הבית עליו אפילו לא ידעתם שאתם חולמים. האסתטיקה בוחנת מהו תפקידו של היופי ואת הדרכים ליצירתו,אופן העיצוב של ביתכם פותח עולם חדש של השראה. -
עיצוב חנות הלבשה תחתונה
19.06.11חנות קטנה ומטריפה להלבשה תחתונה בדיזינגוף סנטר. עיצוב, מיתוג וגרפיקה: סטודיו Dreams & Magic הקונספט היה לעצב חנות מדליקה שמוכרת הלבשה תחתונה לנשים מבלי לשבור תוכנית חיסכון. כל אישה יודעת שחזיה טובה עולה בסיבות 300-400 ש"ח. כריסטינה, הלקוחה המקסימה שלנו, החליטה שהיא מיבאת מחו"ל הלבשה תחתונה איכותית ומעוצבת במחירים שפויים. כבר שמחנו על הפרוייקט (: הרעיון העיצובי היה ליצור חנות דרמטית וסקסית, שתמשוך את העין, לא רק לנשים, אלא גם לגברים שרוצים... -
עיצוב מתחם מסחרי בהר מצדה
17.01.12...ורי למתחם המסחרי. דגש רב הושם על יצירת תאורה רכה ואוירה רגועה שיאפשרו מעבר זה בצורה הדרגתית וטבעית, בכדי ליצור המשכיות ורצף בין החוויה התיירותית בהר ,לבין הביטוי המסחרי שלה במתחם ההר התחתון. העיצוב ,האביזרים חומרי הגמר והנגרות מתכתבים עם הנושא התנ"כי ועדיין משמרים חווית קניה של מתחם קניות מודרני. בחנות נעשה שימוש רב בעץ אורן לא מהוקצע ,בדי פשתן (מפרשי בד בתקרה ,שיורדים ומובילים את המבקרים מהגלריה לחלל המרכזי ) וצבעוניות שלקוחה מקשת הצבעים באת... -
לבידו נהלל
19.12.15מרכז מבקרים רשת חנויות קוסמטיקה אורגנית לבידו. המרכז נבנה ע"ג תשתית רפת ולול ישנים ומורכב מחנות, כיתת לימוד, חצר קידמית ואזור הסבה מקורה בחצר אחורית הפונה לגן בוטני. ההשראה לעיצוב הגיעה מהמוצרים מרכיביהם וחיבורם לאדמה בתהליך התכנון ביקשנו לשלב בין חדש וישן לשמר וליצור התפתחות. מבנה הרשת הישן שומר והוסב לכיתת לימוד. הלול הישן הוסב לחנות ונבנה בבניה קלה, שלד ברזל ומעטפת חוץ עץ. המרכז תוכנן ועוצב בשיתוף אדריכלית גנים ואדריכל רישוי. משרדנו טי... -
עיצוב חנות קונספט לחברת אהבה
18.01.12...מטיות ונותן רקע וצבע לכל החנות, הצבע הירוק התברר כאלמנט שמושך אנשים פנימה. החלטה חשובה נוספת היתה לשלב צבע ירוק ברהיטי העץ. הצבע הירוק שהשתמשתי בו בנגיעות במשולב בריהוט,נראה בוהק ,כמעט על סף המזעזע כשלעצמו. אולם כשמשתמשים בו במשורה בשילוב עם טקסטורת העץ, גורם ליצירת שפה ייחודית ושונה שעוברת כחוט השני בכל החנות. עיצוב ותכנון חנות: סטודיו אריק לוי ניהול ואסטרטגיה: דהשופ ייעוץ אדריכלי : חגי דורון יועץ תאורה : צח כהן ביצוע נגרות: נגריית חלפון -
אופטיקה מני ירושלים
13.11.17אופטיקה מני היא חנות אופטיקה בוטיקית ברחוב עמק רפאים בירושלים, החנות קיימת במקום מ 1995 ועברה שיפוץ שכולל תצוגה חדשה, ריצוף, תאורה, ריהוט ומיתוג. החנות עוצבה בקווים נקיים ומנימליסטים כשהלבן שולט כדי להדגיש את מסגרות המשקפיים, נגיעות צבע שולבו בגרפיקה בקירות. -
שם המשחק: אווירה.
8.05.16...חבי החלל.כגון השימוש באבן, זכוכית, עץ , סוגי מתכות , גבס וכו'...הצבעים והטקסטורות שנבחר ( גווני צבע, טפטים...) מוסיפים עומק לחלל ומחלקים אותו בצורה טבעית , כך שכל חדר או פינה בבית מקבל את האופי הייחודי שלו.כמובן שזה בא לידי ביטוי גם בתכנון התאורה, במשחקי אור וצל, אור טבעי ותאורה מלאכותית.פריטי הריהוט והאבזור שנבחרים בקפידה ויוצרים שפת עיצוב משותפת.סיגנון הבית שנבחר יכול להיות משולב או אחיד , העיקר שישלים את ההרגשה הכללית.אווירה היא אכן שם המשחק . -
חנות תבלינים הוד השרון
25.07.16מיוחד לט"ו בשבט: איך מעצבים חנות של פירות יבשים?פעם קנו פה פירות יבשים, תבלינים ופיצוחים בעמידה בתור על המדרכה ברחוב והיום, בזכות עיצוב מחודש בהשראת הסרט "אדונית התבלינים" חווית הרכישה הפכה קולינארית ואנינה"המטרה ליצור מעיין שוק קטן ונגיש ללקוחות" - מציינת האדריכלית סיגל זכאי (צילומים: איתי סיקולסקי) מסעדה, מועדון או אפילו חנות אופנה שמעוצבים באופן מושקע, יצירתי, עם קונספט מנחה ולפעמים באמצעות מעצב נחשב ומוכר בענף, הפכו לדבר שבשגרה. מיותר ...







