חיפוש - פרטי בנין , מאמרים , ספרות , תכנון |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
חשיבות עיצוב פנים למספרות ומכוני יופי
1.08.24עיצוב ותכנון פנים מרשים ועדכני הינו קריטי במיוחד לעסקים בתחום האסתטיקה והיופי.אנחנו הולכים למכוני יופי ולמספרות כדי לטפח את עצמנו, כדי להראות ולהרגיש טוב יותר וגם כדי ליהנות מזמן איכות שבמהלכו אנחנו בורחים לרגע משגרת החיים ומתמסרים לשיפור, חידוש ואסתטיקה. לקוחות שיצליחו לקבל חוויה חיובית ומרשימה במספרה- יחזרו, ימליצו לחבריהם, וכתוצאה מכך גם יגדל נפח המכירות.חווית הלקוחות מתחילה כבר ברגע שהלקוח עובר את מפתן הדלת, עוד לפני שהוא מחליף מילה עם פקידת ... -
גוננים - קהילה הקובעת את תכנון השכונה
17.04.12...ים. המפגש של הקהילה עם הממסד (עיריית ירושלים והרשות לפיתוח ירושלים) היה מרתק וייצר תהליך בו מצד אחד, הקהילה יזמה ולקחה אחריות על המרחב בו היא חייה ובמקביל דרשה באופן עיקש, ותוך שימוש באסטרטגיות נבונות ומתוכחמות, את הלגיטימיות מהממסד לעשות כן. העבודה מפרטת את אסטרטגית הפעולה בה נקטה הקהילה, אסטרטגיה שמצאתי לה גיבוי בספרות המקצועית העוסקת בתחום ועשויה לעניין את מובילי המאבק החברתי, אדריכלים ומשתפי ציבור למיניהם. להלן קישור לעבודה בקובץ PDF. -
כיצד מתחילים לעצב ולתכנן מספרה?
24.01.17טיפים לעיצוב פנים עם המעצבת התל אביבית ליאורה פרידמן. בעלת ניסיון של 14 שנים בתכנון ועיצוב מספרות, מכוני יופי וקוסמטיקה, בתי קפה, דירות וחללים מסחריים.מראה בית העסק שלך הוא כרטיס הביקור שאתו את/ה מציג/ה את אופייך, סגנונך ואמונותיך. המטרות שצריכות להנחות אותך בעיצוב המספרה:· למקסם את החלל שקיים, לחלק אותו נכון לפי אזורים.· לבנות תשתיות נכונות שיאפשרו לך לתפעל את המקום בצורה הפרקטית והנוחה ביותר לעבודה.· להעניק לחלל מראה נכון, מעוצב ומעודכן לאורך ... -
הקשר בין שיווק מספרה לאופי מעצב השיער
8.12.15... הלקוח ללא מילים, שכנוע או המלצה. כשאשה נכנסת למוסך, בדרך כלל היא לא מרגישה בנוח – וברור שהיא אינה נמצאת במקומה הטבעי. כך גם גבר שנכנס לחנות הלבשה תחתונה של נשים - הסיבה לכך היא שהמקום אינו תואם את צרכיהם ! עקב ריבוי המספרות ישנה עליה בדרישות הלקוחות. הלקוח רוצה לקבל בטיפול במספרה סוג של פינוק, ועל בעל המספרה להקפיד על סגנון ועיצוב המספרה על מנת שהאווירה תהיה נעימה ביותר ותהיה מקום שרוצים לחזור אליו. על ידי עיצוב נכון של סביבת העבודה שלך, א...







