חיפוש - מאמרים , עיצוב חנות , עיצוב פנים חנויות , עסק |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
קוקיס – שרונה מרקט תל אביב - עיצוב חנות
7.02.16עיצוב חנות קונספט בוטיקית לקישוטי סוכר במתחם שרונה מרקט ת"א שטח החנות 75 מ"ר, סגנון תעשייתי. תכנון ועיצוב: מעצבת הפנים דנה שקד קוקיס הינו מותג מוביל ליצור קישוטי עוגות ובצק סוכר. במפעל קטן ביהוד יושבים אנשים המפסלים במו ידיהם יום יום דמויות קסומות, צורות מרהיבות וקישוטים מעולם הפנטזיה. המוצרים רבים וצבעוניים ומיצרים עולם קסום של יצירה. חנות הבוטיק של המותג הוקמה במתחם הקולינרי המוביל בישראל - שרונה מרקט בת"א.עיצוב חנות בשרונה מרקט מת... -
חנות תבלינים הוד השרון
25.07.16... ללקוחות" - מציינת האדריכלית סיגל זכאי (צילומים: איתי סיקולסקי) מסעדה, מועדון או אפילו חנות אופנה שמעוצבים באופן מושקע, יצירתי, עם קונספט מנחה ולפעמים באמצעות מעצב נחשב ומוכר בענף, הפכו לדבר שבשגרה. מיותר לציין שבעלי העסקים השכילו להבין מזמן שהעיצוב תורם לאווירה ובעיקר מעודד את המבלים/קונים להיכנס פנימה ואף להוציא בקלות יותר את הארנק. אך חנות לממכר פירות יבשים ותבלינים מעוצבת ואטרקטיבית זו כבר תופעה חדשה שטרם נראתה במחוזותינו. בהוד השרון ש... -
עיצוב חנויות
9.01.18...נוכחות מרשימה, כזו המושכת את העין ואת הלקוחות. כאשר אנו ניגשים לפרויקט עיצוב חנות, איננו מגדירים את המטרה כעיצוב חנות יפה ואסתטית, המטרה שאנו מגדירים לעצמנו היא – הגדלת המכירות באמצעות עיצוב. האסתטיות והיופי הם רק תוצרי לוואי של עיצוב משרת מטרה. אנו ברנסנס דיז׳יין שואפים לעיצוב המשרה הרמוניה בין הסביבה העיצובית לבין המוצרים הנמכרים. אנו מאמינים כי הסביבה העיצובית נועדה להחמיא למוצרים הנמכרים ולאפשר להציגם בפני הלקוח בצורה האטרקטיבית ביותר. -
עיצוב חנויות יוקרה
9.01.18...להבדיל בין חנויות לבין חנויות יוקרה.מילת המפתח בעיצוב חנויות יוקרה היא חוויות המשתמש – זוהי חייבת להיות חוויה טוטלית הפונה אל כל החושים. לשם כך יש למתוח את גבולות הדמיון, לשלב את התאורה הנכונה וליצור את הרושם החזק ביותר.אנו מאמינים כי עיצוב חנויות יוקרה צריך לבטא את הסיפור העסקי שמאחורי, לשמש סוג של כרטיס ביוקר. הסיפור האישי שלכם הוא סיפור של חנות המוכרת מוצרים מיוחדים, עבור קהל מיוחד. מוצרים עבור קהל אשר יודע להעריך איכות ומוכן לשלם עבורה. -
עיצוב חנויות
31.12.17... עיצובי בחנות. בין אם החנות נמצאת במרכז קניות או ברחוב, אנו תמיד נעניק לה עיצוב בעל נוכחות מרשימה, כזו המושכת את העין ואת הלקוחות. כאשר אנו ניגשים לפרויקט עיצוב חנות, איננו מגדירים את המטרה כעיצוב חנות יפה ואסתטית, המטרה שאנו מגדירים לעצמנו היא - הגדלת המכירות באמצעות עיצוב. האסתטיות והיופי הם רק תוצרי לוואי של עיצוב משרת מטרה. אנו ברנסנס דיז׳יין שואפים לעיצוב המשרה הרמוניה בין הסביבה העיצובית לבין המוצרים הנמכרים. אנו מאמינים כי הסביבה העיצובית -
כל אחד יכול לעצב את ביתו - Home Styling
1.03.11מה הקשר בין פורים, פסח וחנות יד-שנייה ? הקשר הוא התחדשות, ואם הרחיב אז כמובן עיצוב פנים, סדר ואפילו רווח כספי קטן. כשאומרים לי פורים, באופן טבעי אני חושבת על תחפושות.הקסם שיש בחג הזה הוא היכולת שלנו ביום אחד בשנה, להפוך ולהיות דמות אחרת. לעצב את עצמנו מחדש. כשמדברים איתי על פסח, אני מייד חושבת על סדר.סדר שמביא איתו שינוי, החלפה של ישן בחדש. אביב. עד כאן הכול בסדר, אבל מה הקשר לחנות יד-שנייה ? יש לי תכונה כזאת, מין עקצוץ באצבעו... -
שדרוג הבית בקלות ובזול
28.07.11כך תשדרגו בקלות ובזול את הבית כל אחד מאיתנו מפנטז על בית חלומות מעוצב ומרווח,כזה שנכנסים אליו וישר אומרים 'ואוו'. הבעיה היא שבחיים שלנו אנחנו נוטים לצבור יותר מידי חפצים ממה שבאמת הבית שלנו מסוגל להכיל,אנו קונים מה שהעין שלנו אהבה מבלי לתכנן האם זה מתאים לחלל ולאווירה שלי בחדר לו הם מיועדים בבית,ולא פעם אנו מוצאים את עצמנו עם סלט שלם של פריטים חסרי אישיות. חייבים לזכור שהבית שלנו לא מוזיאון שמכיל בתוכו אלמנטים לשימור. כשאנחנו יוצאים לשופינג, ב... -
בוטיק קרמיק - טיפים לשיפוץ חדר האמבטיה
12.12.11החלטתם לשפץ?מה התקציב? היכן ניתן לחסוך? ואיך לעזאזל לא חורגים? נוסחת קסם אין, אך להלן הטיפים העיקריים המקרבים ליעד התקציבי. כדי לקבל הערכה תקציבית יש לקחת בחשבון את עלות העבודה, החומרים השחורים ועלות המוצרים הנרכשים בחנויות הקרמיקה. מומלץ לקחת אדריכל או מעצב פנים. מה שלעיתים נשמע יקר ומיותר יכול לחסוך לכם הרבה כסף. לאדריכל ראיה מרחבית ורעיונות תכנוניים שלא חשבתם עליהם. אין לכם כסף? שתיים שלוש פגישות עם האדריכל יתנו לכם רעיונות והמלצו...