חיפוש - מאמרים , שופט |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
פרס פריצקר הוענק לפריי אוטו יום לאחר מותו
29.03.15... אוטו הספיק לקבל את הודעה מוקדמת על זכייתו בפרס מידי המנהלת האחראית של פרס פריצקר, מרתה תורן, שנסעה לביתו שבכפר וורמברון שבגרמניה לפני כשבועיים. זמן קצר לאחר ביקורה שם, אמר אוטו: "אני כל כך שמח לקבל עכשיו את הפרס ומודה לחבר השופטים ולמשפחת פריצקר. מעולם לא עשיתי דבר כדי לזכות בו. המניע האדריכלי שלי היה לעצב סוגים חדשים של בניינים כדי לעזור לאנשים אומללים, בעיקר בעקבות אסונות טבע... ניצב לפניכם כרגע אדם מאושר".פרס פריצקר נחשב לפרס החשוב ביותר בתחו... -
פרס עמותת אדריכלים על שם אדריכל דוד עזריאלי
22.02.15... מצגות הסטודנטים בפני חבר השופטים והקהל. אולם אסיא16:00-17:30 - דיון פתוח. אולם אסיא17:30-18:00 - סיור מודרך בתערוכת "דוד ינאי - אדריכלות וגנטיקה" אדר' ערן נוימן.18:00-19:00 - קבלת פנים וקוקטייל חגיגי במבואת רפפורט19:00-19:30 - ברכות, הרצאת אורח- אדר' אדוארדו ארויו מספרד "מורכבות מהותית"19:30-20:30 - דבר יו"ר חבר השופטים, מצגות ע"י הזוכים וטקס הענקת פרסים.האירוע יתקיים ביום ראשון, 1 במרץ 2015, במוזיאון תל-אביב לאומנות, שדרות שאול המלך 27 תל-אביב. -
רישוי עסקים למרות חריגות בניה
27.02.11...יישום טוב יותר של החוק לרישוי עסקים. עיון מעמיק בחוק לרישוי עסקים, מלמד אותנו שאף בחוק עצמו משאיר מקום לשיקול דעת במקרה שהעסק פועל במקום עם חריגות בניה. זאת ועוד, בהתבוננות בפסקי דין הקשורים לנושא הנדון. אנו רואים שחלק מהשופטים אמצו גישה זאת ולמעשה מעודדים את הרשות, להפעיל שיקול הדעת של בעת קבלת החלטות בנושא. דוגמא מצוינת ניתן למצוא בפסק הדין 672 נ"ה 1 של בית משפט העליון בדיון 8729/96 בעניינם של כאכון מלונות ונופש בע"מ ואח' נ' עמידר . "... -
עיצוב חנויות
9.01.18...העיצובים שלנו מעניקים לינות אופי ייחודי, אופי המבדל אותה מחנויות אחרות. עיצוב החנות הוא חלק בלתי נפרד מחוויית הלקוח; עיצוב פנים נעים ומעניין של החנות מעניק ללקוח חוויה נעימה ומעניין. אתם טועים לחשוב אם נדמה לכם שהלקוח בוחן ושופט את החנות אך ורק על פי טיב המוצרים הנמכרים בה. הלקוחות מקבלים רושם ראשוני מעיצוב החנות ואת אותו הרושם הם מייחסים גם למוצרים הנמכרים בחנות. כאשר אנו מדברים על חווית הלקוח, איננו מדברים אך ורק על זו הנקלטת בעין. חוויית הלקו... -
עיצוב חנויות
31.12.17...העיצובים שלנו מעניקים לינות אופי ייחודי, אופי המבדל אותה מחנויות אחרות. עיצוב החנות הוא חלק בלתי נפרד מחוויית הלקוח; עיצוב פנים נעים ומעניין של החנות מעניק ללקוח חוויה נעימה ומעניין. אתם טועים לחשוב אם נדמה לכם שהלקוח בוחן ושופט את החנות אך ורק על פי טיב המוצרים הנמכרים בה. הלקוחות מקבלים רושם ראשוני מעיצוב החנות ואת אותו הרושם הם מייחסים גם למוצרים הנמכרים בחנות. כאשר אנו מדברים על חווית הלקוח, איננו מדברים אך ורק על זו הנקלטת בעין. חוויית הלקו... -
שרותי בוררות וגישור בנושאי נדל"ן
7.03.11...ון אידיאלי ורצוי. הוא מתנהל באופן מקצועי מאוד, כשברוב המקרים ניתן לחסוך את העלויות הכבדות של מינוי מומחה שלישי מוסכם, והסוגיות נבחנות בעיניים מקצועיות ומבינות עניין. כתוצאה מכך נחסך זמן דיונים ממושך בין כותלי בית המשפט, שבו השופט בדר"כ אינו בקיא בנושאים הנדונים, נחסכים כספים של שכר טרחה של עורכי דין ומתקצרת התקופה בה עצבי הצדדים למחלוקת מרוטים. ההבדלים בין בוררות ובין גישור המשותף בהליכי בוררות וגישור הוא בסיס ההסכמה הוולונטרית של הצדדים ומינוי...