חיפוש - חדשות , שיווק |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
מהו הX פקטור בניהול, שיווק וצמיחה עסקית לאדריכלים?
19.07.16....רק שלהיות עצמאי כמו שהבנתם מהיום הראשון (ואולי עוד לפני) זה עסק בפני עצמו.ישנם כל כך הרבה אספקטים שונים שיש לעסוק בהם פרט לתכנון אדריכלי ללקוחותיכם:הנה"ח, ניהול כספים ותזרימי מזומנים, התמודדות עם בעלי מקצוע ותשלומים שוטפים, שיווק, שירות לקוחות, ביטוח, ניהול עובדים, עניינים משפטיים, תוכנית עסקית, שיתופי פעולה ועוד ועוד ועוד...גם אם חלק מהדברים באים לכם בקלות באחרים עלול להיווצר קושי, לחלק מהאדריכלים אין קושי בשיווק, או שהם אוהבים לשווק עצמם ויודע... -
אדלר - חומסקי בינוי ערים ומיתוג
14.03.11...ד פרסום תל אביבי הוא זה שמכין תוכנית אב לעיר. כמה עצוב לקרוא את הכתבה על תוכנית האב התירותית של אילת. תוכנית שהוכנה על ידי משרד הפרסום אדלר - חומסקי. כמו תמיד אצל משרדי פרסום הדוח אומר:1. המצב קשה.2. נדרש שיפור אמיתי וגם שיווק.3. בואו נעשה שיווק.אני מת ממשרדי הפרסום האלה. כמה פעמים שמעתי את "אסור להמתין לשיפור, צריך לשווק עכשיו." המלצות שתמיד שמות את הדגש בחלק שבו למשרד הפרסום יש את הביס הכי גדול. עצוב לי בשביל העיר אילת שתסיים את הסיפור ... -
אילן פיבקו יחליט מי יגור בבית שתכנן
1.03.11...ברה בכתבה, הבניין יוקם בהתאם לצביון השכונה וגיבוש הרוכשים על ידי פיבקו נועד לשמור על "הומוגניות והרמוניה המתאימים לרוח הפרויקט". הטוקבקים לא אוהדים כל כך את הרעיון. התגובות נעות החל מ"פלצנות" ועד "נסיון שיווק דבילי". התגובה הטובה ביותר היא: קניתי דירה ליד הפרוייקט הזה, יש לי רמקולים ענקיים וים של דיסקים של אום כולתום . תמונת הדמיה לפרויקט של חברת טוטם קישור לכתבה בכלכליסט: מי יקבע את זהות רוכשי הדירות בפרויקט שלוש 7? האדריכל פיבקו -
תחרות לצאת מהקופסא 2011
27.01.11...רות לעיצוב קופסאות פח. התחרות מזמינה מעצבים צעירים, תלמידים ובוגרים מהאקדמיות המובילות בארץ לעיצוב, לעצב את קופסאות הפח בנושא שנתי מתחלף. העיצובים הזוכים, עוברים לייצור במהדורה מוגבלת, מוצגים בתערוכה ונמכרים לקהל הרחב ברשתות שיווק שונות. כל ההכנסות נתרמות לפרויקטים חינוכיים וחברתיים. השנה נושא התחרות הוא צבע הצבע אינו רק המראה של האובייקט. לצבע יכול להיות גם ריח, טעם קול וטקסטורה. הצבע מעלה זכרונות, מדגיש את תחושות ההווה ומרמז על העתיד לב... -
ועידת דיסקונט לעסקים של מרכז הבנייה הישראלי
6.10.11...וים את צמרת עולם הבנייה,המוניציפאלי והנדל"ן. השנה ייטלו חלק בוועידה כ- 1,000 משתתפים בהם:ראשי ערים, יזמי נדל"ן, קבלנים, משקיעים,מנהלי חברות עירוניות, מנהדסי ערים, מנכ"לי רשויות מקומיות, אדריכלי בניין, מעצבי פנים, סמנכ"לי שיווק נדל"ן, מהנדסים, מנהלי פרויקטים, מנהלי כספים, עורכי דין בכירים, יועצים, קונסטרוקטורים, מנהלי חברות ותעשיות הענף המובילות בישראל. * אירוח מלא הכל כלול, מלון מרידיאן ים המלח* בר משקאות חופשי ועשיר וטרקלין לפגישות אישיו... -
יום עיון חדשנות בתעשיית הבנייה הישראלית
19.06.17...ם את זה נכון אבנר לבציון, ניהול סיכונים והזדמנויות 10:50 הפסקת קפה 11:20 איך עושים חדשנות יעילה ואפקטיבית? דוגמאות מעולם הסטארטאפים יוראי גבריאל, שותף מייסד, סמנכ"ל מוצרים וחדשנות, חברת Ridartech 11:40 יישום חדשנות בתעשייה – מקרי מבחן יצחק שייר, מהנדס, מנהל מו"פ בחברת אורבונד הדס וסרמן, מהנדסת, סמנכ"ל שיווק בחברת פוליביד 12:00תעשיית בנייה חדשנית בישראל – מהכוח אל הפועל, פאנל תעשייה וממשלה המידע באדיבות אתר המועצה הישראלית לבנייה ירוקהלהרשמה -
עירוניות חדשה בפרויקט הרובע ביפו
19.09.11...ותב "מדובר באחד הפרויקטים היחידים בגוש דן בפרט ובארץ בכלל שיתרונותיו בפירוש עולים על חסרונותיו." ... "יש לראות בחיוב את מגוון הדירות. גודל הדירות נע בין 120 מ"ר לבין 60 מ"ר, כך הפרויקט נגיש גם לידם של זוגות צעירים (לפחות בעת שיווק הפרויקט שכיום השתלטו עליו בעיקר משקיעים). בנוסף עירוב השימושים בו בולט בחריגותו בנוף התכנון בארץ. יפה עשו ובנו קולונדה לאורך לא רחוב אחד אלא לאורכם של שלושת הרחובות המקיפים אותו. קולונדה זו מספקת מחסה ממזג האוויר ויוצרת... -
מקונספט למימוש- מלונאות בעידן משתנה
13.05.15...תוכננים שני פאנלים מעניינים. הראשון יעסוק ב'שיווק החוויה' לאורח במלון, בהשתתפות: נדב פתאל (מנהל שיווק אינטרנט, רשת מלונות 'פתאל'), ג'יקוב פרס (יועץ ואסטרטג), נורית קוניאק (סטודיו קוניאק דיזיין') ואנג'ין סליקבס מסוכנות הפרסום KesselsKramer,.הפאנל השני יעסוק בנושא: 'סיפור, עיצוב ומה שביניהם', בהשתתפות המעצבים: ירון טל (מסטודיו ירון טל'), מיכאל אזולאי (מסטודיו 'מיכאל אזולאי'), אירנה קרוננברג (מסטודיו 'ברנוביץ קרוננברג') ועוד. למידע ולהרשמה לחצו כאן. -
הוועידה הראשונה בישראל להתחדשות עירונית 2013
25.10.13...נציאל של התחדשות עירונית- פינוי בינוי ותמ"א 38- וימנה את הבעיות שמעכבות למימוש הפתרון. פאנל שני : תכניות גדולות-חסמים גדולים : מימון, בירוקרטיה, תחבורה ורגולציהפאנל זה ימנה את החסמים הרציניים והאם ניתן באמת לשנותם? להגביר את שיווק הקרקעות באזורי הביקוש, להגדיל דרמטית את מס' העובדים הזרים(להאצת הבנייה), לאפשר לבנקים להרחיב את המימון לבנייה מכל הסוגים, להגדיל את ההשקעות בתשתיות ולקצר דרמטית את הליכי התכנון ורישוי הבנייה. פאנל שלישי :1+1=3 :השקת פ... -
עיר המתוכננת למכוניות
22.05.14קשת רוזנבלום בכתבה באתר "הארץ" על אזור התעשייה במעוין שורק, אשר בו מוקם מה שעתיד להיות מרכז הרכב של ישראל.קנה המידה הרחב (200 דונם) הוא מה שמשך לדעת רוזנבלום את יבואניות הרכב אל המגרשים, שכן מינהל מקרקעי ישראל שיווק אותם בפרוסות של 40 דונם כל אחת. לאחר אישור התכנית לאזור התעשייה התנהל מאבק ציבורי ומשפטי ממושך מול הזרוע הנדל"נית של איקאה, חברת "אירוס הגלבוע" שחכרה מהמנהל שטח כולל של כ100 דונם ופעלה למען אישור חורג בתב"ע של אזור התעשייה במטרה לבנות... -
סיור במפעל תרמוקיר
23.02.17...לותו מפתחת, מייצרת ומשווקת מערכות לבנייה המשלבות מגוון מוצרים בתחומי הבידוד התרמי, האקוסטי, דבקים, איטום, ריצוף ועוד. תרמוקיר הציבה את הקיימות כנדבך מרכזי באסטרטגיה שלה ובהתאם לכך פועלת להטמיע אותה במכלולהתהליכים הארגוניים, השיווקיים והתפעוליים של החברה. בין היתר, בזכות זאת זכתה בגלובוס הירוקלשנת 2012. תרמוקיר נושאת את תו היהלום של מכון התקנים. קהל היעד מהנדסים, מנהלי פרויקטים ומפקחיםתכנית הסיור 13:00 - 12:30 התכנסות 13:00 - 13:20 הצגת מערכות תר... -
כפר גימלאים להומואים ולסביות ו...
24.02.11...וריים פלסטיקיים וסכריניים... אם לא די בכך, בדומה לערים מדבריות רבות, "בום" אינה מתייחסת באופן מספק לאקלים ואינה עושה שימוש בטכנולוגיות בנות-קיימא להקטנת ההשפעה על הסביבה. אבל נראה שהפרויקט השאפתני נתקל כנראה בבעיות קשות בשיווק. הניסוח של היזמים מתאים מאד לאנשי שיווק אבל נראה כמו כישלון רציני: "עם התקדמות התכנון התברר ליזמים כי ל"בום" יש ביקוש נרחב יותר מכפי שציפו תחילה. הם הורידו את גיל היעד מ-65 ומעלה, תחילה ל-55 ומעלה ולאחר מכן ל-40 ומעלה. ... -
כנס RETAIL DESIGN 2011
21.04.1130 מאי 2011 מרכז הכנסים Avenue, קריית שדה התעופה. חברת בית ונוי גאה להשיק לראשונה בישראל, את הכנס הבינלאומי בנושא עיצוב חללי מסחר ורשתות שיווק - ,RETAIL DESIGN 2011 בהשתתפות המרצים המובילים בתחום מהארץ ומחו"ל. ההשפעה העצומה של העיצוב הפנימי והסביבתי על יכולות המכירה של בית העסק, הפכו את תחום ה - RETAIL DESIGN לאחד מעמודי התווך בתהליך התכנון ובנייה של העסקים ומרחבי הקניות המובילים בעולם. תחום ה - RETAIL DESIGN , יצר מהפיכה תפיסתית בהגדרת ... -
ועידת תל-אביב לחדשנות בערים
14.09.14... ארוחת צהריים 14:30-15:35"קהילות דיגטילות": להשתייך – כריסטופר צ'דרסקוג מנהל אזורי גרמניה מרכז ודרום מזרח אירופה Airbnb, לחלוק – דאן וידפהול מייסד ומנכ"ל Peerby, לשתף פעולה – רוברט אונגר מייסד Onya, נטוורקינג – מאורו רוטלי מארגן Medioera Festival. 15:35-15:50 "הקוד של ברלין": קריסטין קרבוני מנהלת שיווק Capital City Marketing beBerlin. 16:00-17:00Happy Hour ברחבת ה- Smart City Plaza, והגרלת כרטיס טיסה ל-Mobile Expo Barcelona.להרשמה: -
קבוצת "מבנה" משפצת את מתחם "מבנה" מגדלי ת"א
16.08.16...מחדש של מתחם המזון, מקטעי ריצוף חדשים, שיפוץ לובאים ותאי השירותים.על תהליך העיצוב המחודש אחראי האדריכל רון גרינברג . המתחם "מבנה מגדלי תל אביב" בניהולה של ליאת ויינר משתרע על שטח כולל של כ-8,000 מ"ר ומונה מגוון רחב של רשתות שיווק, מזון ואופנה, ביניהן: סופר פארם, יינות ביתן , מקדונלדס , ארומה , בנדורה, סטימצקי , s-wear , תמנון , סולוג , ג'אנגל , חנויות אופנה והלבשה תחתונה , אביזרים , חנויות שירות כגון מספרה , מכוני יופי , מכבסה בתי אוכל כגון קפה...







