פתיחת חלון בבית פרטי (דו משפחתי)

פורום הגשות והיתרים הוא המקום לשאול ולברר בנושאים הקשורים בהגשה לראשויות - לעירייה, למחלקת רישוי עסקים, להג"א ולכל השאר. היכנסו וקבלו תשובה.

מעוניינים לנהל פורום זה? לחצו כאן כעת! bit.ly/2kyZDLL
תנאי השימוש בפורום

פתיחת חלון בבית פרטי (דו משפחתי)

עדי 6.04 (23:30)
האם פתיחת חלון בקיר חיצוני אשר לא פונה לקדמת הרחוב מצריכה היתר מיוחד
הוסף תגובה קישור ישיר

כן - מצריך היתר (ל"ת)

אוהד -אדריכלות ועיצו 8.04 (10:16)
אוהד חיזי
אדריכלות, עיצוב פנים ובניה ירוקה
054-6705866
[email protected]
הוסף תגובה