מלי פינץ תכנון ועיצוב פניםמשרדים וסביבות עבודה │ מבנים ציבוריים │ מבנים מסחריים וחנויות
סטודיו מנוסה, איכותי ומעודכן המתמחה במתן שירות מקיף ללקוחותיו במודלהחל מתכנון החלל והמרחב ועד פיקוח עליון. ONE STOP SHOPלקוחות המשרד נהנים:מתכנון פונקציונאלי ומותאם לצורך, למיתוג ולמרחב, מעיצוב בעל טביעת אצבע מקורית שתרגש אותם בכל פעם מחדשוניהול פרויקט מקצוע, מוקפד ומכוון לתקציב ולוח זמנים
PERFECT CUSTOM MADE THE
ייחודיות הסטודיו מתבטאת בתכנון ועיצוב חללים "חכם ומעודכן ". תכנון ועיצוב שיתחבר אל ערכי המותג, יעצים אותם ויצור רמה חדשה של חווית שימוש במרחב תכנון ועיצוב שמתחשב בגודל המרחב והאפשרויות שהוא מציע, הפונקציונאליות הנדרשת ממנו, מקסום שטחי מסחר או מדף, שיפור חווית הבילוי או יעילות ונוחות בעבודה. את המשרד הקימה ומנהלת מלי פינץ, בעלת תואר ראשון בעיצוב פנים, BA DESIGN, HIT בעלת ניסיון רב שנים, מלי נחשבת כמומחית לתכנון ועיצוב סביבות עבודה, מסחר, וציבור. מרצה ומלווה סטודנטים במכללת קונספט בת"א.
גישתה העיצובית של מלי מתאפיינת בסגנון אורבני-מודרני."אני שילוב טוב בין אפור לצהוב בין הדמיון לבין המציאות, בין רוח לחומר.בכל פרויקט חדש אני יוצאת לחפש את החומר, הצורה והצבע שיתאימו ללקוח או למותג וישרתו אותו ואת צרכיו בצורה הטובה ביותר. חומרים צבע וצורה שיאפשרו לי ליצור עבורו חווית שימוש, נעימה ומרגשת במרחב .בתור שכזאת, אני תרה תמידית מתוך תשוקה ואהבה אחר חומרים ורעיונות חדשים ומעניינים".
פרויקטים אחרונים של מלי פינץ - סטודיו לעיצוב פנים
הבלוג של מלי פינץ - סטודיו לעיצוב פנים
-
"פתרונות עיצוב שיעמדו באתגר : תקציב נמוך"
4.01.16כמה פעמים יצא לכם שרציתם לשפץ או לרענן את המשרד שלכם ונעצרתם בגלל שהיה לכם תקציב נמוך? חדשות לבקרים עולה הצורך והרצון לשפץ, לחדש, לשנות ואף להגדיל, את פני המשרד שלכם, השלב הראשוני בתהליך השיפוץ, צריך להיות קביעת תקציב היעד. תקציב הכולל בינוי, קירות, מעטפת פנימית וחיצונית, תאורה, ריהוט, וסטיילינג. תפקיד המתכנן והמעצב, במובן מסוים כזה או אחר, הוא גם, להיות, לא פחות מתקציבאי במשרד פרסום, המחליט חדשות לבקרים, איפה לשים את הכסף, וכמה. בשלב הראשון צריך להחליט באילו חלקים במשרד כדאי להשקיע יותר, מתוך מהתקציב העומד לרשותכם. כך ... -
איך לבחור את החלל המתאים למשרדי החברה שלכם?
14.12.15כאשר אתם יוצאים למסע החיפוש אחר חלל שיתאים ויכיל את הפרוגרמה של החברה שלכם, חשוב לעשות עבודת הכנה: התחלה בשלב הראשון יש להכיר ולבנות את הפרוגרמה שלכם; להבין את הצרכים והרצונות שלכם, על פי סדר העדיפות הנכונה לכם, לפרט את כמות העובדים שיש כרגע בחברה, ואת כמות החדרים הרצויה לכם ( לא תמיד זה ביחס שווה, מכיוון שיש עיסוקים ותפקידים שמצריכים חלל אופן-ספייס, או סוג של קבלת קהל. האם אתם צריכים חדר ישיבות אחד או יותר? האם העובדים שלכם אוהבים לאכול בתוך המשרד את ארוחת הצהריים שלהם / מחוצה לו? האם אתם זקוקים לקבלת קהל , פינת המתנה, עמדת מזכירה –...
המומחים של Saf
-
סיגל שרווין
אזור עבודה: כל הארץטלפון: 0542622088
-
הדר כהן - שירותי שרטוט למעצבים
אזור עבודה: כל הארץטלפון: 0522454389
-
לייה סלה
אזור עבודה: כל הארץטלפון: 052-3130009
-
פני אלימלך
אזור עבודה: כל הארץטלפון: 0507755878
-
קריסטל גרפיקס הדמיות בתלת מימד
אזור עבודה: כל הארץטלפון: 0545402128