חיפוש - #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , בטון , ישראל |1| - דף 3
לא מצאת? פשוט חפש.
-
על תכנון, בניה וטכנולוגיה בעשורים הקרובים בישראל
15.03.17...שך התכנון האזורי, ולעיתים גם המקומי והספציפי, עשויים להימשך על פני שני עשורים (ואף יותר). תכניות ההווה, המגדירות את פניה העתידיות של ישראל. את סביבות המגורים, העסקים, הפנאי והתרבות מעוצבות כיום על שולחנות השרטוט ויהפכו לשמלת בטון ומלט בה יחיו בנותינו, בנינו וילדיהם.אותה שמלת בטון ומלט אינה כה שונה מאותה שמלה ואותה אדרת אשר עטפה את המדינה בשנותיה הראשונות. עולם הבניה והתכנון ממשיך לעשות שימוש בכלים הדומים מאוד לכלי העבודה בהם נעשה שימוש לפני מספר ... -
מועדוני לילה וגישות שונות לעיצוב
31.07.11... מבקר האדריכלות וזוכה לשיר הלל של ממש מצד הבליינים. אם בתחנה המרכזית הסבו מתחם מסחרי למועדון לילה, הרי שבבת ים הפכו מועדון לילה לגלרייה לאומנות. נועם דביר מספר בכלכליסט על גלגולו של מועדון "הריווירה". גם כאן מדובר במפלצת בטון נטושה אבל בניגוד לתל אביב, כאן בהחלט היו מעורבים אדריכלים... רק שהם לא פעלו בצורה שגרתית. האדריכלים אלס ורבקל ואלי דרמן, בני זוג במשרד ובחיים, מסבירים כי מאחורי תכנון הגלריה עמד רעיון של אדריכלות "גרילה" - "באים, נכנ... -
כשלים בחיפויי חוץ
4.04.16... דרישה אדריכלית לתת לבניין מראה יפה לאורך זמן רב ומושך לצרכי מכירה . דרישה של ועדות תכנון ובניה המקומיות אשר מן הסתם רוצות להשוות מראה אחיד בקומפלקס שלם של בנינים. חיפוי האבן מבוצע על גבי קיר הרקע ( קיר הבניין , בטון , בלוקי בטון או איטונג ) ,לאחרונה אנו עדים לכשלים במערכת החיפוי אשר תחילתם באי עמידת המבנים לאטימות מוחלטת ועד לנשירת אבנים בודדות ובמקרים מסויימים גם בשדות שלמים . מכון התקנים הישראלי דן בנושא חשב זה והעמיד ... -
עבודת צוות - תערוכה
5.07.13...ון שהנדלרים הפכו לדובריו המרכזיים בעשורים הבאים. בשנת 1958 הצטרף לבני הזוג נדלר האדריכל שמואל ביקסון כשותף. יחדיו תכננו את בניין הספרייה המרכזית ע"ש סוראסקי באוניברסיטת תל אביב, עליו זכו השלושה בפרס רוקח. הבניין הגושני הבנוי בטון חשוף, לו נוכחות דרמטית בקמפוס האוניברסיטה, הפך לאחד מסמליה של האדריכלות הברוטליסטית העושה שימוש בחומרי בנייה זמינים ופשוטים הנותרים חשופים. עם זאת, האלגנטיות והזרימה של הבניין ביטאו עידון וגישה מקורית למוסכמות של הברוטלי... -
כנס האדריכלים הבינלאומי השני בחיפה
3.12.14...התכנסות והרשמה 09:00-09:30 ברכות ודברי פתיחה: · מר יונה רהב ראש העיר חיפה 09:30-10:15 הרצאת אורח: פריז: לחבר את העיר המתפוררת אדריכל ומהנדס Marc Mimram 10:15-10:30 פיץ: מתעשיית בטון לאיכות סביבה ורווחה מר אברי ולפמן, מנכ"ל, ולפמן תעשיות בע"מ הצגת החברה וחזונה כתעשייה מתפתחת ומפתחת מעל 90 שנים 10:30-11:00 הפסקת קפה 11:00-11:45 מושב ראשון : פיתוח עירוני כלכלי בר קיימא ... -
פתרון משתלם לגינון מעל חניון
4.07.11...זק כימי יכולה להיות מפוליאתילן, PVC, פיברגלס, או פלסטיק. חשוב להקפיד שלא תיווצר ריאקציה בין יריעות ההגנה ובין האיטום עצמו. לעיתים שתי השכבות פשוט "מעכלות" זו את זו. שכבת הגנה מכאנית יכולה להיות מבד גיאוטכני בחוזק מתאים, או מבטון הגנה. בטון ההגנה זול בהרבה מהבד הגיאוטכני, אך הוא "גוזל" לפחות 5 ס"מ בגובה ומשקלו כמובן גדול יותר. מניעת חדירה של מים לקומה שמתחת בכדי למנוע חדירת מים למבנה, יש לוודא שהמים לא יעמדו מעל האיטום. לשם כך יש לבצע את העבו... -
דקים מעץ טבעיים וסינטטיים ללא תחזוקה
22.03.11... ומשמש למשטחי דק בצורה מושלמת בגין תכונותיו אלו. חוזק – חזק מאד ! העץ צפוף ולכן כבד מאד ( משקל סגולי עצמי גבוה ממים – שוקע במים ) עובי : 21 מ"מ / רוחב : 145 מ"מ או 90 מ"מ / אורכים : 3.00 - 5.40 מטר תשתית ( דק על משטח בטון או אדמה – גובה 0 ) : בד"כ 100*50 מ"מ של עץ לבן מחוטא אימפרגנציה . טיפול מקדים – הדק לא עובר טיפול מיוחד . גוון – חום כהה , לא ניתן לצבוע את האיפאה אלא רק לשמנו וכך הגוון שלו נשמר . מראה – כהה אחיד, יוקרתי ומרהיב מ... -
באר בקיבוץ | האדריכלות של מנחם באר - תערוכה
10.07.16...ווית ישרה לחזית, הקיר או הבמה, בדומה לפורטרטים פיגורטיביים. בצילום המבנים בכללותם, הוא שומר מרחק במטרה לתפוס את הסביבה המקיפה אותם. "כשהבאתי למנחם את התמונות, הוא מצא ש'הירוק' חוזר בעבודות כמו מוטיב והרבה מהחיוּת של אותם מבני בטון היא הסביבה הירוקה העוטפת אותם", מספר טלמור. "העצים, השיחים והמדשאות הם מרכיב שהוא לא הכיר עד אותה עת ביחס למבנים, היות וברוב המקרים הסביבה אז הייתה חשופה מצמחיה".שורשים ליצירתו של טלמור ניתן למצוא בעבודתם של צלמים אמריקא... -
תערוכה - האדריכלות של מנחם באר
20.09.15...זוית ישרה לחזית, הקיר או הבמה, בדומה לפורטרטים פיגורטיביים. בצילום המבנים בכללותם, הוא שומר מרחק במטרה לתפוס את הסביבה המקיפה אותם. "כשהבאתי למנחם את התמונות, הוא מצא ש'הירוק' חוזר בעבודות כמו מוטיב והרבה מהחיוּת של אותם מבני בטון היא הסביבה הירוקה העוטפת אותם", מספר טלמור. "העצים, השיחים והמדשאות הם מרכיב שהוא לא הכיר עד אותה עת ביחס למבנים, היות וברוב המקרים הסביבה אז היתה חשופה מצמחיה.שורשים ליצירתו של טלמור ניתן למצוא בעבודתם של צלמים אמריקאים...