חיפוש - #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , חדר ישיבות , ריהוט |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
שולחן ישיבות
14.12.21שולחן ישיבות מתאים לחדר ישיבות 20 איש -
שולחן מנהל +ישיבות
15.02.21שולחן מנכ"ל כולל שולחן ישיבות לצוות בכיר -
ריהוט ישיבה למשרד
1.03.08שולחנות וכסאות במערכים שונים, פינת עבודה, שולחן חדר ישיבות שולחן עגול, אליפטי וכדומה. דו ממד לתוכניות -
סביבת העבודה והאווירה בה
1.12.11...ינות-פנים הכוללות ספסלים וצמחיה, "שולחנות אבירים ארוכים להתרחשויות HAPPY HOUR,(למשל בפרויקט XIV , חברת בת של IBM). אזורים אלו מאופיינים בדרך כלל בחשיבה יצירתית הכוללת תאורת אוירה, שילוב חומרים לא שגרתיים, גוונים מיוחדים, ריהוט שבבירור אינו משרדי. בחברות בהן עיקר הארגון (או כולו אפילו, על כל דרגיו) יושב בעמדות OPEN SPACE, אזורי הרווחה, המקומות ש"בין המשרדים" מקבלים משנה חשיבות. שם אנו מתכננים (למשל בפרוייקט EYEBLASTER), הרבה מאוד "פינות הת... -
שולחן עגול + 8 כסאות משרדיים
21.05.15בלוק של שולחן עגול + 8 כסאות משרדיים. מתאים לתכנון משרד או חדר ישיבות -
פינה שקטה בבית- פתרונות עיצוביים
30.11.11...ל בקלות לכל סביבת עבודה – במשרד פרטי וסגור, במרחב עבודה משותף או בחדר ישיבות, בבית או בחדר העבודה, בזכות עיצוב תמציתי המבוסס על פשטות. לשולחן מראה קליל, רגלי אלומיניום, משטח עליון מזכוכית או לביד, ויכולת קיפול למצב כמעט דו-מימדי. השולחן של המותג ACTIU הספרדי. אותו מותג מציג שידות שבהיותן סגורות הן נראות כשידות לכל דבר, אולם בעת פתיחתן השידות הופכות להיות עמדות עבודה לכל דבר, עם שולחן נשלף למחשב, פתרונות אחסון וכל מה שצריך כדי לעבוד בסלון הבית. -
משרדי DMD
2.10.11תכנון ועיצוב משרדי חברת DMD בבורסה ברמת גן. כל הפרויקט נעשה בלחץ של זמן מטורף. תכנון וחלוקה מחודשת של 400 מ"ר. כולל עיצוב לובי כניסה, חדרי מנהלים וחדר ישיבות. היה לנו חודש לסיים את כל הפרויקט - תכנון + ביצוע. קבלנו את העבודה ביום שישי בבוקר, במוצאי שבת נפגשנו עם הלקוח, רגע לפני שהוא טס לחו"ל. התחלנו לעבוד על סקיצות. בתוך פחות משבוע נבחרה תכניות לביצוע והקבלן התחיל לעבוד. תוך כדי העבודה יצאו תכניות ריהוט למכרז. זה היה חודש מאוד אינטנסיבי שכלל... -
ביה"ס אליאנס בחיפה -עיצוב משרד
14.07.14...ת השונות ובעלי התפקידים היושבים בו .כך, למשל הוקצע חלל open space לשתי מזכירות ביה"ס ,חדר להנהלת חשבונות ,אחראית הבגרויות ושני חדרי מנהלים במסגרת השיפוץ נעשה שימוש במחיצות זכוכית ע"מ לשמור על מראה "פתוח" בחלל ,הוחלפו החלונות והדלתות,תוכננה הנמכת תקרה למערות המיזוג , ע"ג הרצפה הונח פרקט וכן נבחר והותאם ריהוט חדש ,בחדר המנהלת המשמש גם כחדר דיונים תוכננה מערכת מנהל בעיצוב שונה וכן גם שולחן ישיבות מזכוכית וכסאות אדומים , למראה "אוורירי" ומודרני . -
עיצוב משרדי יד 2
15.11.16...ת הגדול כלל בתוכו שולחן שנבנה במיוחד מעצי ביניין, חדרי ישיבות נוספים מוקמו בתוך מכולה שמוקמה במרכז החלל, כיורי צמידים בשרותים, צינורות ואלמנטים של יד שניה כמו ריהוט וינטג' ואביזרים משלימים נוספים. עיצוב המטבח הראשי שילב בתוכו אלמנטים תעשייתים לצד אלמנטים כמו עץ ממוחזר, כך גם לגבי אזור הקבלה הראשי,בו עיצוב דלפק הקבלה נעשה מצנרת צבועה. עיצוב המשרד יצר פינות שונות ומגוונות ואווירה מעניינת לכל מי שמגיע אליו, אם לעבודה יומית קבועה או לביקור חד פעמי. -
סטיילינג למשרד ב-48 שעות
21.11.18...הו המושג "סטיילינג"? בדרך כלל נשמע את הביטוי הום סטיילינג "הלבשת הבית", אך סטיילינג קיים גם בחללים ציבוריים. סטיילינג הוא בעצם סיגנוּן. לסגנַן את החלל: להעניק לו אוירה מדויקת במינונים מתאימים מבחינת: צבעים, חומרים, תאורה, ריהוט ואלמנטים משלימים. סיגנון החלל משפיע באופן ישיר על הגוף והנפש: עובד שנעים לו לשהות במשרד יעבוד יותר טוב ולאורך זמן, יהיה מאושר (WELL BEING) וחיובי. מאחר ואנחנו שוהים במקום העבודה כ-8 עד 10 שעות ביום, חשוב שמקום העבודה ... -
חלל לעבודה ב AGILE והעתיד בעיצוב משרדים
14.02.18...רד כך שהאזורים במשרד המעוצב יאפשרו שיתוף ידע, שיתוף פעולה ודיאלוג פורה, אך בו בעת גם יאפשרו שמירה על הפרטיות של העובד. הצרכים של העובדים המשתמשים בחללי המשרד המעוצב, עשויים להשתנות לאורך "חיי הפרויקט". לכן חשוב להשקיע בפרטי ריהוט ואלמנטים מודולריים שמאפשרים ניידות. פרטי רהוט שניתן לאחסן או לחבר עם אלמנטים אחרים. פריטים שיכולים לשנות מצבים ושימושים, כדי להתאים עצמם לצרכים הספציפיים של הצוות העובדים ביחד ולחוד. שולחנות בגדלים שונים, בצורות שונות, ...







