חיפוש - פרטי בנין , מאמרים , פרויקטים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , חנויות , עיצוב חנויות |1| - דף 6
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב למכון יופי בירושלים
16.09.13הסבה של משרד היי טק חיוור למתחם יופי וקוסמטיקה חדש וזוהר במושבה הגרמנית בירושלים. מתחם היופי "perssi" כולל חמישה חדרי טיפולים וחדר אחד ייחודי המיועד למשחקייה לילדים עם בייביסיטר צמודה. כשהתבקשתי לעצב את החלל , התרשמתי מאוד מהפוטנציאל המבני שלו שהיה מוסווה על ידי שטיח מוזנח, חלונות שבורים וחדרים אנמיים חסרי אופי. ראיתי לנכון להדגיש את המבניות היפה שנחבאת בו וזאת מבלי שייראה מוגזם, וזאת כמובן בהתאם לאופי המקום ,המשדר מקצועיות ויעילות . ובד... -
רושם ראשוני
15.04.16בין אם מדובר במקום עבודהובין אם מדובר בחיינו האישיים ,הרושם הראשוני הוא המרכיב המרכזי בחיינו ואנו רואים את השפעותיו באספקטים רבים סביבנו.בחיינו האישיים נרצה ליצור רושם ראשוני טוב על אורחים שמגיעים לביתנו וליצור אווירה נעימה ונינוחה. עיצוב הבית הפך להיות כלי משמעותי ליצירת סביבת חיים כזו, שתהיה גם פונקציונאלית וגם נוחה עבורנו.ההשראה מגיעה מעולמכם הפנימי ומתחומי העניין שלכם, ממקומות שהייתם בהם בעולם, מבתים שביקרתם בהם , ממגזינים שראיתם...כדאי לסמוך... -
עיצוב חנות -"חנות קפה" רחובות
23.03.14לאחר כעשרים שנה עמד בדיוק באותו המקום חנות קפה שמכר פולי קפה ללקוחות פרטיים.. עיצוב החנות החדש כלל הגשת סקיצות רעיוניות, בניית תקציב, מציאת אנשי מקצוע, ליווי תהליך הבנייה ורכישת ציוד נלווה. בסופו של התהליך היה זה יום מרגש שפתחנו את החנות וריח הקפה עלה לאוויר ואנשים החלו לזרום פנימה, תוך חיוך על הפנים והעלת זכרונות.. שנה וחצי מאוחר יותר .. דלת החנות לא נסגרת לרגע.. לא רק שקפה זה דבר מאוד ממכר ..אלא שהלקוחות מאוד נהנים להיכנס למקום צבעונ... -
עיצוב מספרה בתקציב מוגבל
6.12.15בפרויקט זה פגשתי ספר צעיר ומוכשר עם המון אמביציה ומעט משאבים שהחליט לקפוץ למים העמוקים ולפתוח מקום משלו. הוא בחר במקום אסטרטגי ברחוב כצנלסון בגבעתיים, במקום בו הייתה קיימת לפני כן מספרה מיושנת בגודל של 24 מ"ר בעלת תקרה נמוכה וגלריה גדולה שלא הייתה בשימוש זמן רב מאוד. האתגר שניצב בפני היה לשנות את המקום מן הקצה אל הקצה, ולהסתדר עם תקציב מאוד מוגבל. מהר מאוד הגעתי להחלטה שכדי לתת למספרה אופי וסגנון משלה יש צורך להסיר את רצפת הגלריה שבה אין יותר... -
הרצון להתחדשות
1.04.16האביב שמגיע מעורר רצון להתאים את עצמנו להתחדשות ולהתרעננות סביבנו והרצון לנער מהבית את אפרוריות החורף שחלף, לפתוח חלונות ולהכניס אווירה חדשה לחלל.הרצון להתחדשות מגיע כמו עונות השנה , פתאום מתעורר החשק לשינוי .זה הזמן להוציא מהבית פריטים היוצרים עומס בחלל, לרענן את הבית , לשנות ולהכניס גוונים חדשים.גם בתקציב צנוע יחסית, מבלי לשבור ולהזיז קירות, לפרק ריצוף ואריחים קיימים ושאר הליכים דרמטיים, ניתן ליצור בחזות החלל הביתי שינוי מרענן. בשינויי של מיקומ... -
רשת אופנה מובילה
9.02.17פיתוח קונספטואלי והדמיות לאחת הרשתות האופנה המובילות. תכנון ועיצוב חלל החנות באחד הקניונים במרכז הארץ. דגש על הזרימה הנכונה בחלל, כמות שטח המידוף והצגת הפריטים נכונה ונוחה. -
קרניז דקורטיבי
23.09.16קרניזים דקורטיביים הם דרך נהדרת להוסיף לכל בית אווירה ויוקרה.בעבר, קרניזים דקורטיביים היו בשימוש במבנים ציבוריים, בבתי מלון ובבתי קפה, היום אפשר לראות קרניזים גם בבתים פרטיים.פרופילם דקורטיבים מוסיפים אופי וצורת גימור מיוחדת יותר ,הם דרך נהדרת להוסיף לכל בית אווירה ויוקרה.נוסף על היופי של הקרניז הדקורטיבי, הקרניזים מהווים גם פתרון להסתרת כתמים ופגמים בדרך מקורית ואסתטית לשיפוץ יוקרתי אך לא יקר.הפרופילים הדקורטיביים מגיעים היום בכל צורה ובכל סוג:... -
שם המשחק: אווירה.
8.05.16הרעיון התכנוני ליצור אזורים בעלי אופי עצמאי אך צירופם יחד ייצור זרימה נוחה למגורים.זה בא לידי ביטוי בשימושי החומרים, הצבעוניות ושילובם שיוצקים עניין ויזואלי משתנה ברחבי החלל.כגון השימוש באבן, זכוכית, עץ , סוגי מתכות , גבס וכו'...הצבעים והטקסטורות שנבחר ( גווני צבע, טפטים...) מוסיפים עומק לחלל ומחלקים אותו בצורה טבעית , כך שכל חדר או פינה בבית מקבל את האופי הייחודי שלו.כמובן שזה בא לידי ביטוי גם בתכנון התאורה, במשחקי אור וצל, אור טבעי ותאורה מלאכו... -
עיצוב חנות קמפינג -CASE STUDY
13.02.12עיצוב חנות ככאש למוצרי קמפינג/מטיילים/האתגר העיקרי בפרוייקט, היה לנסות להרים חנות מרשימה שעונה על דרישות הקונספט שקיבלנו, בתקציב זעום. כשניגשנו לעבודה, ראינו שאי אפשר לטפל בכל חלקי החנות בתקציב המוגבל שבידינו והבנו שצריך להתמקד רק בדברים שיעשו שינוי מהותי בחלל. החלטנו להתמקד בשני אלמנטים מרשימים מעץ שהשפיעו על כל החלל. שני האלמנטים חילקו את החלל הסתמי לשלושה איזורים מובחנים והכניסו חיים לחנות ולתיקרה השטוחה. האלמנטים שהותקנו בגובה נמוך יחסית, ... -
עיצוב מתחם מסחרי בהר מצדה
17.01.12אתר מצדה, הוכר כאתר מורשת עולמי. לפי נתוני רשות הגנים, הוא האתר המתוייר ביותר בארץ. חלל חנות המזכרות,הוא מתחם המחבר בין מפלס הירידה מהרכבל למפלס המסחרי התחתון. הפרויקט ,משתרע על פני 850 מ"ר וכולל קומת גלריה . מעבר לפן העיצובי, החנות עברה תהליך מיתוגי ובניית אסטרטגיה שיווקית ,שבסופם הוחלט להתחבר למורשת אתר מצדה ובעיקר לתקופת התנך ,כמקור השראה עיקרי לכל הפרויקט. השם והלוגו שעוצב לחנות, MASADA the bible land משקף אסטרטגיה זאת. בעיצוב החנות הי... -
עיצוב ספא בוטיק בתל אביב
3.12.15ביוטי בוטיק הממוקם ברחוב מרכזי בתל אביב. הבוטיק כולל עמדות פדיקור, מניקור, איפור מקצועי וקוסמטיקה. המטרה שלי כמעצבת הייתה ליצור חלל קלאסי, נעים וחדשני ולהביא משהו שונה עם תווית זיהוי ברורה למקום. כיורי הפדיקור הסטנדרטיים נראים פשוטים מצד אחד, אך מצד שני הם יקרים להחריד. לשם כך, לא הסתפקתי בכיורים הנפוצים וחיפשתי פיתרונות שפויים יותר. לצורך זה עשיתי מחקר קצר שעזר לי להבין מהו הגובה האולטימטיבי המתאים לרגליים קצרות כארוכות, מהי עמידות החומרים ו... -
הכניסה הביתה
11.03.16כאשר אנו נכנסים הביתה קורה לנו משהו רגשי – אנחנו עוברים מהעולם שבחוץ לתחום הפרטיאישי שלנו. עוברים ממקום בו אנחנו פגיעים – אל מקום המגן עלינו .בעבר, כשהסכנות בחוץ היו רבות עוד יותר, כניסה לבית הייתה בעלת חשיבות מרובה.הכניסה לבית סיפקה גם הגנה ממשית בפני אויבים ובפני פגעי מזג האוויר .שני האספקטים – הרושם והגנה – הביאו לכך שהכניסה לבית הייתה מודגשת וחשובה.אזור זה תוכנן ועוצב בקפידה רבה -שדירות עצים ארוכות, גינות קדמיות מרהיבות, מדרגות מרשימות, דלתות... -
ממחשבה למציאות
28.02.16יצירתיות יכולה להתבטא גם בדברים קטנים והיום-יומיים שכל אחד מאיתנו יכול לעשות.חדוות היצירה היא כל דבר שאני יוזמת ועושה.זו פעולה יצירתית שיש בה תוצאה- לכן היא נקראת חדוות היצירה- אני מתמלאה סיפוק ושמחה מעשייתי.אפשר להתעסק ביצירה גם עם דברים גדולים וגם עם דברים קטנים, העיקר שאנחנו יוצרים ומעלים את רמת החיות שלנו.ההרגשה הנפלאה בעולם של סיפוק והנאה ממעשה ידינו.כאשר היצירה שחלמנו עליה נהפכת למוחשית , הרגשת העצמה והתחושה של ניצול הזמן נפלאה .כשאני צופה... -
עיצוב חנות קונספט לחברת אהבה
18.01.12בפרוייקט זה ,מעבר לעיצוב ותכנון החנות נעשה תהליך שיווקי ואסטרטגי מקיף. חברת אהבה ים המלח , החליטה לפתוח חנות בקונספט שונה וחדש במקביל להשקת מיתוג חדש למוצרי הקוסמטיקה הטבעית שלה. החנות משתרעת על פני 170 מ"ר ומשלבת מוצרי קוסמטיקה עם מוצרי WELL-BEING ,מושג שמתחיל להיות מקובל יותר ויותר בעולם ובא לתאר מוצרים התורמים לשיפור איכות החיים. בדרך כלל המושג מקושר לחומרים או ערכים טבעיים. המוצרים הקוסמטיים והאחרים משולבים אלה באלה ויוצרים שלם הגדול מסכום...







