חיפוש - סימבולים / בלוקים , מאמרים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , חנות , תצוגה |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
מיקומם של מתקני תצוגה כחלק מהחשיבה והתכנון הראשוני
9.05.18מתקני תצוגה ואביזרי מסחור חזותי הם המוצרים המשלמים של כל פרויקט אדריכלי עסקי הכולל בתוכו חללים ללקוחות ולמבקרים,. פרויקטים כאלה כוללים עיצוב ותכנון, אולם תצוגה, חדר המתנה, חנות, משרד בו יש קבלת קהל, מרכז שירות, מוזיאון, מוסד ממשלתי או רשות, בית חולים ומרפאה, ולמעשה כמעט כל חלל ציבורי. אדריכל אשר אחראי על פרויקט מסוג זה. מומלץ כי ידע היטב את מגוון מוצרי המסחור החזותי הזמינים ללקוח. בקיאותו של האדריכל במוצרים משלימים אלו של הפרויקט הינה תוספת של ע... -
טיפים לעיצוב אולם תצוגה
23.11.17... מלא מגע-אפשר ללקוח שלך אינטרקציה ומגע עם המוצר ככל שיחוש אותו כך יוכל להתחבר אליו יותר ….אולם תצוגה נועד לתת ללקוח את המגע והחיבור עם החומר .המוצר צריך להיות נגיש ללקוח .הקל על הלקוחות כדי להחליט על רכישות ברחבי החנות.מתן נייר ועפרונות כדי שיוכלו לרשום מספרי פריטים ללא צורך לשאת מוצרים ולהתהלך איתם בחנות ,ומשם איסוף ע"י מספרם הקטלוגי ממוכרי החנות בקופה ….דבר שנעשה לדוגמא באיקיאה וחוסך המון ללקוח .ויוצר מכירה נעימה ונוחה... -
עיצוב חנות - ארבעת סודות העיצוב הקמעונאי
9.02.21חנויות מסוימות עשויות למשוך את הקונים בזכות המוצרים שהם מציעים ללקוח.בדרך כלל אלו יהיו מוצרי חשמל או רהיטים, שהלקוח יאתר לצורך השוואת מחירים וכמובן לבחירת דגמים שמתאימים לצרכיו האינדיבידואליים.אך מה גורם לקונים להיכנס לחנות מסוימת, שסביבה ממוקמות חנויות נוספות, שמציעות את אותם המוצרים, או מוצרים מאותה הקטגוריה בדיוק? לפניכם הסודות לעיצוב חנות, שימשוך אליכם את הקונים וידוג אותם מהרחוב ישירות לתוך החנות.אורזים את המוצר בצורה מושכת ומפתהחשוב לזכור -... -
בחירת מיקום לחנות קמעונאית
17.01.12...ברים:מיקום מיקום ומיקום ההבדל בין בחירת מיקום גרוע לבחירת מיקום טוב, יכול להיות ההבדל .בין כישלון עסקי לבין עסק משגשג ומצליח .גם אם תשקיע בעסק בשירות ובמוצרים איכותיים ,לא תוכל לקטוף את .הפירות ללא קונים שיגיעו בסופו של דבר לחנות.מיקום גרוע יחבל בכל ההשקעה והמאמצים .לכן ,לפני שאתה סוגר חוזה שכירות ,חקור את האזור בצורה מקיפה .ואסוף נתונים שיעזרו לך להגיע להחלטה נבונה.מי קהל המטרה שלך?אל תתבלבל לחשוב שתנועה רבה משמעה קונים רבים .קמעונאים רבים רוצים... -
קוקיס – שרונה מרקט תל אביב - עיצוב חנות
7.02.16עיצוב חנות קונספט בוטיקית לקישוטי סוכר במתחם שרונה מרקט ת"א שטח החנות 75 מ"ר, סגנון תעשייתי. תכנון ועיצוב: מעצבת הפנים דנה שקד קוקיס הינו מותג מוביל ליצור קישוטי עוגות ובצק סוכר. במפעל קטן ביהוד יושבים אנשים המפסלים במו ידיהם יום יום דמויות קסומות, צורות מרהיבות וקישוטים מעולם הפנטזיה. המוצרים רבים וצבעוניים ומיצרים עולם קסום של יצירה. חנות הבוטיק של המותג הוקמה במתחם הקולינרי המוביל בישראל - שרונה מרקט בת"א.עיצוב חנות בשרונה מרקט מת... -
שיווק ומכירה בחנות – בזכות שימוש במדפים לתצוגה
30.11.11כיצד משווקים ומקדמים מכירה בחנות בעזרת מדפים לתצוגה? איך בוחרים את סוג המדפים המתאים ביותר לכל חנות? התשובות על כך במאמר הבא. השיווק משחק תפקיד קריטי בפרסום מוצרי ושירותי העסק. תצוגה חיצונית יכולה להשיג את תשומת לב הלקוחות למוצרי החנות. רושם ראשוני יכול להיות גם הרושם האחרון כשמדובר בתחום השיווק, ולכן אסור לקחת שום צעד מוטעה בדרך. חיוני מאוד להעביר את התדמית של המוצר והחברה בתהליך המכירה. שיווק חזותי עוסק בעיקר בהצגת המוצרים בדרך המושכת ו... -
נדנדה לשדרוג הגינה
13.02.17... שרשראות, קירוי לנדנדה, ברגים, כלי עבודה יתדות ותושבות לקיבוע הנדנדה לקרקע או למשטח בטון.היכן למצוא יש חנויות מעטות בארץ, בהן ניתן למצוא את כל החלקים המופיעים ברשימה הזאת, ואחת החנויות המיוחדות האלה, המתמחות בעצים לבניה, פרזול, קירוי, צבע לעץ, חומרים, כלי עבודה, וגם נדנדות בנויות מסוגים שונים, היא "צוות גדרון" בפתח-תקווה. חנות המתמחה בתחום עשה זאת בעצמך, עם תצוגה גדולה ומרשימה, המעוררת את יצר העשייה – שווה לבקר. -
טיפים לעיצוב החנות
23.11.17בכניסה לחנות : הדבר הראשון שהקונים יבחינו בו בתוך החנות שלך היא חבילת העיצוב שלך…אנו אומרים החבילה כי כל האלמנטים – קירות, ריצוף, צבעים ראשוניים מבטא, fixturing.צבע פסים קיר, וכו ', חייבים לעבוד יחד כדי לספר סיפור אחד.ישנם שני סוגים של צבעים המשמשים בעיצוב החנות: צבעים ראשוניים (נייטרלים) וצבעים משניים (צבעים מודגשים מודגשים).צבעים ראשוניים משמשים 80 אחוז של העיצוב בחנות כדי ליצור אווירה נינוחה ללקוחות החנות.צבעי הדגשה משמשים 20 א...