חיפוש - מאמרים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , כנס , עיצוב מיתוג |1| - דף 2
לא מצאת? פשוט חפש.
-
בחירת מיקום לחנות קמעונאית
17.01.12רשימת שיקולים שחייבים לקחת בחשבון לפני שסוגרים חוזה שכירותפתגם ידוע אומר שעסק קם ונופל על שלושה דברים:מיקום מיקום ומיקום ההבדל בין בחירת מיקום גרוע לבחירת מיקום טוב, יכול להיות ההבדל .בין כישלון עסקי לבין עסק משגשג ומצליח .גם אם תשקיע בעסק בשירות ובמוצרים איכותיים ,לא תוכל לקטוף את .הפירות ללא קונים שיגיעו בסופו של דבר לחנות.מיקום גרוע יחבל בכל ההשקעה והמאמצים .לכן ,לפני שאתה סוגר חוזה שכירות ,חקור את האזור בצורה מקיפה .ואסוף נתונים שיעזרו לך להג... -
עיצוב מסעדות
22.01.18עיצוב מסעדות הוא מושג כללי אותו ניתן ליישם בצורות שונות. לא כל מסעדה היא זהה – מסעדות נבדלות אחת מהשנייה בהרבה היבטים, למשל: שטח המסעדה, רמת המחירים, קהל היעד, מיקום המסעדה, סוג המזון הנמכר במסעדה ועוד. הבדלים אלו הם חלק ממיתוג המסעדה, יש להם השפעה על הפעילות העסקית או ההצלחה העסקית של המסעדה והם חייבים לבוא לידי ביטוי גם בעיצוב מסעדות. לכל מסעדה יש צורך בתכנית עיצובית אישית, כזו הלוקחת את בחשבון את כל הפרטים וגם את שיקולי התקציב. מי שעוסק ... -
עיצוב חנויות יוקרה
9.01.18כל חנות מבינה שיש צורך בעיצוב פנים עבור החנות; העיצוב הופך את החנות ליפה ונעימה, מבדיל אותה מאחרות ומוסיף לחוויית המשתמש. ישנן חנויות המשקיעות יותר, אחרות משקיעות פחות. רמת ההשקעה בעיצוב החנות היא לא רק מספר הידוע לרואי החשבון, רמת ההשקעה היא דבר שרואים בעין; עיצוב יקר ומרשים הוא דבר הנקלט היטב אצל הלקוח. חנויות העוסקות במכירת סחורה זולה אולי יכולות להסתפק בתקציב עיצוב נמוך, אך חנויות המוכרות סחורות איכותיות ברמה גבוהה נדרשות לעיצוב חנויות יוקרה.... -
עיצוב תערוכות
31.12.17...הפרטים הללו בחשבון. זהו בהחלט נושא עיצובי, סידור הביתנים משפיע בסופו של דבר על המראה הכללי ועל האווירה במקום. צרכים לוגיסטיים. עיצוב תערוכות חייב לקחת בחשבון גם את הצרכים הלוגיסטיים של המקום ושל העסקים המציגים בו. יש צורך בהכנסה והוצאה של סחורות וציוד ללא הפרעה להתנהלות התקינה של התערוכה. כניסות ויציאות. יקום הכניסות והיציאות הוא בדרך כלל דבר נתון שאינו נמצא בשליטתם של המעצבים ומארגני התערוכה. אך זהו עדייו שיקול חשוב בעיצוב תערוכות וזה משפיע על... -
עיצוב חנויות
31.12.17...כי עיצוב חנויות יוקרה צריך לבטא את הסיפור העסקי שמאחורי, לשמש סוג של כרטיס ביוקר. הסיפור האישי שלכם הוא סיפור של חנות המוכרת מוצרים מיוחדים, עבור קהל מיוחד. מוצרים עבור קהל אשר יודע להעריך איכות ומוכן לשלם עבורה. כאשר לקוח נכנס לחנות יוקרה המעוצבת בהתאם, הוא מקבל רושם רגשי חזק. חנויות יוקרה הן במקרים רבים גם חנויות גדולות יותר, חנויות בהן העיצוב מוביל את הלקוח במסלול שהוא חוויה עיצובית רב חושית. גם אנחנו ברנסנס דיז׳יין אחוזי התרגשת כאשר אנו ניגש...







