חיפוש - מאמרים , פרויקטים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , מיתוג , עיצוב חנויות |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
למה פינות השראה חשובות בעיצוב חנויות?
15.03.18עיצוב חנויות הפך בשנים האחרונות לטרנד בעל חשיבות עליות, גידול התחרות בענפים השונים גורם ללא ספק לצורך עז בבידול מול מתחרים, כל חנות מתמודדת עם מתחריה בדרך שונה, יש כאלה שתוקפים ברמת מחיר, אחרים שתוקפים ברמת איכות וכאלה שתוקפים במוצרים ייחודיים וחידושים. בסטודיו A.L Design House מאמינים בבידול שלא מונע בהכרח ממחיר זול, אנו רואים שייחודיות המוצר, חווית הקניה ומתן ערך ומסף לקונה ייצרו קהל יעד נאמן, מרוצה ומסופק. אז מה בעצם מיצר חווית קניה ייחוד... -
עיצוב חנות SHOP2SHOP
14.03.18...תר ומודרני. מעצבי סטודיו A.L Design House בחרו קווים נקיים, צבעים ניטרליים אשר שולבו יחדיו כדי לצור חווית קניה יוצאת דופן. בנוסף לכך הגרפיקה אשר עוצבה על ידי הסטודיו הדגישה וחיברה את המותג המוצרים המיובאים מאירופה, בעלי הקווים הנקיים. מיתוג shop2shop נחשב לאתגר לא קל עבור כל מעצב מכיוון שעליו לעצוב את האזור הנבחר ולמתגו בהתאם לקווי המותג ועדיין לשמור על אופי החנות הקיימת. בחירת צבעים נכונים, גרפיקה טובה וביצוע אופטימזציה לחלל יעשו את ההבדל! -
פט פוינט – חנות חיות בתל-אביב
16.03.10חנות חיות ברח' החשמונאים, אשר מתפקדת כ-"סופר-מרקט" לחיות. בפרויקט נדרש היה למתג את קירות החנות כדי ליצור אווירת קנייה, ולחזק את תדמית המותג. הקירות נעטפו בגרפיקות צבעוניות בסגנון STREET אשר מתקשרות עם הלקוח בכל מקום שבו הוא שוהה בחנות. כל אזור בחנות מתאפיין בגרפיקה אחרת, אשר מותאמת למוצרים הנמכרים באותו אזור. -
עיצוב שפה לחנויות KEDS
6.08.15כמה תמונות מחנות KEDS החדשה , שניפתחה השבוע בקניון עזריאלי. חברת לירם, זכיינית המותג Keds בישראל, החזירה לישראל את המותג האמריקאי הוותיק ופותחת רשת חנויות עצמאית תחת המותג Keds אשר ישווקו נעלי סניקרס וקולקציית ביגוד בייסיק אופנתית לצעירות. המותג KEDS מזוהה עם נעלי הסניקרס המיתולוגיות, הראשונות שיוצרו בעולם בשנת 1916. למרות המורשת שהמותג מביא איתו,התברר לנו שחסרה למותג שפה ברורה ואחידה ,בארץ ובעולם. היה צורך לייצר שפה קמעונאית שתפנה לקהל היעד, ... -
עיצוב חנויות יוקרה
9.01.18...לי עזר המשמש לצורך קידום המכירות, לא רק ברמה הטכנית, אלא גם ברמה הפסיכולוגית. העיצוב באמצעות העיניים ולפעמים גם חושים אחרים, מדבר אל הלב ואל תת המודע – הוא יוצר תחושות ורגשות וכאשר משתמשים בו בחכמה ניתן להיעזר בו לצורך מיתוג החנות וקידום המכירות. ההבנה יש לנו היום בתחום העיצוב, מאפשרת לנו להשתמש בו בצורה מתקדמת; בעזרת עיצוב אנו יכולים להבדיל בין חנויות לבין חנויות יוקרה.מילת המפתח בעיצוב חנויות יוקרה היא חוויות המשתמש – זוהי חייבת לה... -
עיצוב חנויות
31.12.17... הוא כלי עזר המשמש לצורך קידום המכירות, לא רק ברמה הטכנית, אלא גם ברמה הפסיכולוגית. העיצוב באמצעות העיניים ולפעמים גם חושים אחרים, מדבר אל הלב ואל תת המודע - הוא יוצר תחושות ורגשות וכאשר משתמשים בו בחכמה ניתן להיעזר בו לצורך מיתוג החנות וקידום המכירות. ההבנה יש לנו היום בתחום העיצוב, מאפשרת לנו להשתמש בו בצורה מתקדמת; בעזרת עיצוב אנו יכולים להבדיל בין חנויות לבין חנויות יוקרה. מילת המפתח בעיצוב חנויות יוקרה היא חוויות המשתמש - זוהי חייבת להיות ... -
עיצוב חנות הלבשה תחתונה
19.06.11חנות קטנה ומטריפה להלבשה תחתונה בדיזינגוף סנטר. עיצוב, מיתוג וגרפיקה: סטודיו Dreams & Magic הקונספט היה לעצב חנות מדליקה שמוכרת הלבשה תחתונה לנשים מבלי לשבור תוכנית חיסכון. כל אישה יודעת שחזיה טובה עולה בסיבות 300-400 ש"ח. כריסטינה, הלקוחה המקסימה שלנו, החליטה שהיא מיבאת מחו"ל הלבשה תחתונה איכותית ומעוצבת במחירים שפויים. כבר שמחנו על הפרוייקט (: הרעיון העיצובי היה ליצור חנות דרמטית וסקסית, שתמשוך את העין, לא רק לנשים, אלא גם לגברים שרוצים... -
עיצוב חנות קונספט לחברת אהבה
18.01.12בפרוייקט זה ,מעבר לעיצוב ותכנון החנות נעשה תהליך שיווקי ואסטרטגי מקיף. חברת אהבה ים המלח , החליטה לפתוח חנות בקונספט שונה וחדש במקביל להשקת מיתוג חדש למוצרי הקוסמטיקה הטבעית שלה. החנות משתרעת על פני 170 מ"ר ומשלבת מוצרי קוסמטיקה עם מוצרי WELL-BEING ,מושג שמתחיל להיות מקובל יותר ויותר בעולם ובא לתאר מוצרים התורמים לשיפור איכות החיים. בדרך כלל המושג מקושר לחומרים או ערכים טבעיים. המוצרים הקוסמטיים והאחרים משולבים אלה באלה ויוצרים שלם הגדול מסכום... -
בחירת מיקום לחנות קמעונאית
17.01.12... מספיק תאורה מסביב לחנות גם בערב ? כמה רעש ויזואלי קיים כבר מסביבך? זכור כי שלט גדול יותר הוא לא בהכרח ערובה לנראות טובה יותר. אם אתה נמצא בסביבה מאוד רועשת מבחינה ויזואלית,לפעמים הדרךהיעילה לבלוט, היא לייצר אי של שקט- כלומר מיתוג ממוקד ,פשוט וברור מיקום טוב יחסוך חלק גדול מהוצאות השיווקמי השכנים שלך? מי המתחרים?חשוב מאד להתייחס לזירה המסחרית, כמכלול שלם ומורכב.בתי עסקים וחנויות לא פועלים על פי רוב לבדם בווקום .כל בית עסק משפיע על האיזור בו הוא ...