חיפוש - פרטי בנין , סימבולים / בלוקים , חדשות , משאבים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , מכוניות |1| - דף 3
לא מצאת? פשוט חפש.
-
בלוקים חצי צפון מיטות מכוניות
16.07.23חצי צפון, מיטות, מכוניות, עצים, אנשים, פסנתרים -
עיר המתוכננת למכוניות
22.05.14קשת רוזנבלום בכתבה באתר "הארץ" על אזור התעשייה במעוין שורק, אשר בו מוקם מה שעתיד להיות מרכז הרכב של ישראל.קנה המידה הרחב (200 דונם) הוא מה שמשך לדעת רוזנבלום את יבואניות הרכב אל המגרשים, שכן מינהל מקרקעי ישראל שיווק אותם בפרוסות של 40 דונם כל אחת. לאחר אישור התכנית לאזור התעשייה התנהל מאבק ציבורי ומשפטי ממושך מול הזרוע הנדל"נית של איקאה, חברת "אירוס הגלבוע" שחכרה מהמנהל שטח כולל של כ100 דונם ופעלה למען אישור חורג בתב"ע של אזור התעשייה במטרה לבנות... -
בלוקים, חצי צפון, קנה מידה
5.03.23חצים, חץ צפון, טקסטים, מכוניות, עצים, שולחנות עבודה, מנורות שולחן, חלונות -
דיור בר השגה... למכוניות
11.01.12...לא הייתה כזו עצובה. "יש כבר הרבה דיור בר השגה" הוא כותב, "אבל הוא לא מיועד לאנשים". בניגוד ליחס של הממשלה לדיור הרי שהיחס לחנייה שונה לגמרי, כאן יש פיקוח, כאן בונים עוד ועוד. "האנשים יכולים להילחם ולהיאנק תחת עול הדיור, אבל למכוניות מגיע פיקוח על מחירים וחנייה מוזלת, פשוט כי הן מכוניות ולא בני-אדם"."זה אינו המקום היחיד בו מגורי מכוניות מקבלים סבסוד בעוד שמגורי אנשים מסופקים במחירי שוק לכאורה. העירייה בעצמה בונה מגורים למכוניות ולאחר מכן מסבסדת למ... -
חזון המחר או תרגיל יחסי ציבור?
12.06.11כתבה ב Xnet מציגה חזון של משרד האדריכלים BIG ובו מכוניות ממוחשבות וכבישים דיגיטלים הופכים את העיר למשהו שונה לגמרי. אבל האם זה באמת חזון או שמדובר פשוט בפרויקט של הדמיות יפות ואחלה יחסי ציבור? כתבתה של נטע אחיטוב מציגה תמונות מסעירות וסרטון הדמיה של העיר העתידית כפי שמשרד BIG רואה אותה בעקבות הכנסת המחשב מאחורי ההגה. מאחר ולא אדם שולט במכונית, ניתן יהיה לצופף מכוניות לשרשראות, לגרום להן לחלוף במהירויות גבוהות ולחצות זו את נתיבה של זו. אבל האד... -
כלי תחבורה
5.01.22כלי תחבורה , משאיות , טרקטורים , מכוניות בולדוזרים -
שקרים ירוקים על העיר והפריפריה
12.11.12...עיר ירוקה יותר מהכפר?בקלות, מודדים רק את מה שרוצים ומציגים את זה יפה על מפה והנה, הוכחה!אז אני אומר, בואו נסתכל רגע על השטות הזו ונחייך יחד.התמונה כאן בפוסט מציגה את הטענה הירוקה כך: אנו מודדים השפעה של פליטת גזי חממה על ידי מכוניות. בדרך כלל מציגים את הנתון של זיהום למ"ר (מפה שמאלית). אבל! אם נחלק את כמות הפליטה למספר התושבים, נגלה שתושב העיר יוצר פחות גזי חממה מתושב הפריפריה.זה גם הגיוני! תושב העיר נוסע רק מרחק קצר לעבודה בעוד שתושב הפרוורים אח... -
סיבוב בכיכר בראשון לציון
21.09.12"רחובות משעממים שלא נועדו למעבר בני אדם או לפעילות אנושית, אלא רק למעבר רכבים." כותב מיכאל יעקובסון בסיבוב שהוא עורך הפעם בראשון לציון. "יש בהם אמנם מדרכות רחבות ומסלולי אופניים, אך גם הרבה מאד מכוניות, קירות אטומים שהשכונות מפנות לרחובות הראשיים ואין בכלל צל".במסגרת עבודה שהוא מכין מסייר יעקובסון במערב ראשון לציון ומספר בפוסט על כיכר יצחק רבין המכונה גם "כיכר השלום" - מעגל תנועה ענק של כ-100 מטרים (כגודל כיכר דיזנגוף) הכולל כביש היקפי דו-מסלולי.... -
סט בלוקים כללי
9.02.22סט בלוקים שלם שכולל רהיטים לחדרי שינה , אסלות , כיורים , ספות וסלון מוכן. עצים , פיתוח שטח , בלוקים במבט , מכוניות ועוד המון ... -
בלוקים בסיסיים באוטוקאד
3.03.22בלוקים בסיסיים לאוטוקאד בכל הגדלים ובכל הסוגים מטבח , שירותים, צמחייה, אנשים , ילדים, חפצים דוממים , מכוניות , חלונות , דלתות , מכונות כביסה , ריהוט חוץ , ריהוט פנים , חדר כושר , מעלית , -
הקרב על המדרכה
6.01.14...ן תמיד חוזר והפתרון שלו חייב להיות תחבורה ציבורית איכותית, לצד דרכי גישה נוחים לאופניים והולכי רגל."הדילמות והקשיים נובעים מאינטרסים חופפים של הרבה שחקנים על שטחים מצומצמים." "על הקרקע הציבורית העירונית מתחרים רבים: בקצה אחד מכוניות (כבישים) ובשני הולכי רגל (מדרכות), וביניהם שורה מתווכת של חניות, שבילי אופניים, תחנות אוטובוס וכן עצים, פחים ותשתיות תקשורת, חשמל וניקוז. כל אלו - עוד לפני שמביאים בחשבון גורמים ניידים שמשתלטים על שטח הולכי הרגל עצמם,... -
העצירה בשוק הנדל"ן - זה טוב לאדריכלים?
11.08.11... פיבקו ומיקי מנספלד ושניהם לא נשמעים מודאגים במיוחד אבל ניתן להניח שמשרדים גדולים ומבוססים מסוגלים לעמוד בשפל ביקושים טוב יותר ממרבית משרדי האדריכלים. בדומה לשוק מכוניות היוקרה שנפגע פחות בעת משבר כלכלי (מאחר ולעשירים תמיד יש כסף), כך גם משרדי האדריכלים הפונים לשוק זה. משרדי ארדיכלים קטנים יותר ימצאו את עצמם נאבקים על חוזים וחותכים ברווחיות המצומצמת ממילא. למעצבי הפנים מבינינו יש לפחות נקודת אור בנטייה של שוק השיפוצים לצמוח כששוק הבנייה נעצר. -
המדרכה כבר לא שייכת להולכי הרגל
6.01.13"פעם, כשהייתי ילד, לימדו אותי ללכת על המדרכה" מספר יאיר דקל במאמר שכתב. " 'הכביש נועד למכוניות', הסבירה לי אמא לאט, כמו שמדברים אל ילדים קטנים, 'והמדרכה - להולכי רגל'. היא, כמובן, לא אמרה את המקף, אלא עצרה לרגע כדי להדגיש את המשפט". המאמר שב ומדגיש את מה שכולנו רואים בערים הגדולות - המדרכה הולכת ומופקעת מידי הולכי הרגל. בתי קפה נוגסים בה פינות ישיבה, מכוניות וקטנועים חונים בה והמסוכן מכל - רוכבי אופניים דוהרים בה כאילו אין מחר. אופניים מכניים, ח... -
בין ג'יין ג'ייקובס לרוברט מוזס
2.10.12האדריכל איתי הורוביץ כותב על הספר The Battle For Gotham ומנצל את ההזדמנות גם לכמה אבחנות בנוגע לעיר תל אביב. הספר מתאר את היטלטלותה של ניו יורק בין פיתוח מוטה מכוניות לבין פיתוח תחבורה ציבורית, בין פיתוח מוטה פינוי-בינוי ומגדלים לבין פיתוח "ג'ייקובסי" מעורב. את שתי הגישות הובילו "לא אדריכלים" - רוברט מוזס בתפקיד האיש הרע עם הגרזן שהעדיף כבישים מהירים, ומולו ג'יין ג'ייקובס הסופרת."אינני יכול להימנע מהשוואות לתל אביב" כותב איתי, "איפה העיר ואיפה מג...