חיפוש - #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , פיתוח , שימור מבנים |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
תחנת הרכבת ההיסטורית עפולה
23.07.17תחנת רכבת הטורקית עפולה תחנת הרכבת א- פולה שלימים הווייתה את המקור לבנית עיר העמק - עפולה, ממוקמת על פרשת המים בין הים לירדן. זאת התחנה הרביעית משמונה התחנות המקוריות שנבנו לאורכה של שלוחת הרכבת החיג'אזית מחיפה עד דרעה שנפתחה ב 15.10.1905 התחנה המשוקמת תשמש ככיכר עירונית, תוך שילוב המבנים ההיסטוריים, הוספת קרונות רכבת ואוהל אירועים, וכן שיחזור רכבת העמק כרכבת ילדים. -
בית פרטי
9.01.18תיכנון בית פרטי בצפון עבודה משלב קבלת מדידה לשטח עד שלב ביצוע העבודה בשטח. תיכנון בית מודרני ובחירת חומרים בהתיחסות לסביבה ,ומיקום עם דגש על טבע מסביב ובתוך הבית ועל נוף שיכולים לראות מהגבהת הבית ופתיחת הבית לכיוון העיר , יכולים להראות מהתמונות שהבית נמצא קרוב לבתים וקירות ישנים עם גמר ישן, מכיוון שקיימים בשטח יכולתי לכסות אותם בעצים מטפסים על הקיר וליצר גינה לבית עם פרגולות מסביב לחיבור בין קיים לחדש ויצרת מעבר ביניהם, הבית היה מותאם ... -
ונזכור את כולם! את כולם!
4.07.12...נכתב :"עם הברכות על הכרזת הכנת התוכנית, חשוב לציין כי מופו בעיר כ-70 בתי באר ורק 19 נמצאים ברשימת השימור (20 כבר שומרו בתוכניות שימור קודמות). לצידם 22 בתי באר נמצאים ברשימת בתים לתיעוד שמשמעה למעשה הריסתם במהלך השנים, לצרכי פיתוח העיר."* התמונה מתוך תיק התיעוד שכאן. אוי אוי אוי, הורסים את זה!ושוב אנו עומדים בנקודה בה אנו שואלים... בשביל מה? למה צריך לשמר בתים כאלה (חורבות מכוערות) ולמה את כולם? הרי היה היגיון כלשהו בתוכנית המקורית בה הוחלט לשמר... -
פוצצו את בניין ההסתדרות!
6.10.11... עליו מתנהל ויכוח. * תמונת בית ההסתדרות - ויקיפדיה, צילום: ד"ר אבישי טייכר. בית ההסתדרות מוגדר כמבנה לשימור במגבלות מחמירות ולמרות זאת דנים כעת מה לעשות בו וברחבת הדשא הגדולה שבחזיתו. למרות הבון-טון שבהתקפת חולדאי על כל פיתוח או אי פיתוח של העיר, ולמרות העובדה ששימור אדריכלי הוא "הדבר החם" כיום, אי אפשר להתעלם מהעובדה שמדובר במרבית המקרים במבנים מכוערים, מיושנים ולא מתפקדים. קביעה שבניין כזה הוא מבנה לשימור חייבת להשקל מול הפגיעה ביכולת הפית... -
המשולש הירושלמי וטליתא קומי
4.10.11...ההחלטה לשמר זיכרון כה מינימלי ושנוי במחלוקת הגיעה רק לאחר שכשל המאבק הציבורי. לדעתו, האתר מסמל את כישלון מאמצי השימור ומשמש כתמרור אזהרה לדורות הבאים. לא תמיד יש מקום לשימור מבנים ובטח שלא בירושלים בה לכל מבנה יש הסטוריה וכל פיתוח הוא בלתי אפשרי. אבל במקרה הזה נראה שהיו מעורבים שיקולים קטנוניים וחוסר ידע. הד הזיכרון של טליטא קומי שעומד מול המשביר באמת שלא יכול יותר מאשר לסמן כישלון תכנוני. * גלויית טליתא קומי באדיבות אתר נוסטלגיה אונליין. -
רכבת צעצוע ומייל התרבות בירושלים
24.10.12... אופניים".'המייל התרבותי' היה רעיון שהגה טדי קולק - מתחם שנמצא מחוץ לעיר העתיקה אך יכול ליצור מרכז עיר חדש. השם נראה שנבחר כדי לעודד תרומות מיהודי ארצות הברית אבל המרחב לא הצליח להתרומם. 'המייל התרבותי' פשוט ארוך מדי ואין בו פיתוח סביבתי שתומך בהליכה לאורכו. בתמונה כאן שמקורה מרכב הצילום של גוגל, ניתן לראות את קטע הדרך מתיאטרון החאן הסמוך אל אזור התחנה. רק 150 מטרים, זה הכל, אבל המדרכות צרות מדי, חשוכות מדי וחסרות פעילות תומכת כמו בתי קפה או אפיל... -
על הקרקע #3: הרצאות על עבודות בבניה
27.11.13...לכי רגל ושילוב של מגורים ומלונית.(אדריכלים: נורית אגמון, יואל ברדיימן; אדריכל אחראי: מטיאס וויסבאום.)משרד בריידמן אגמון הוקם בשנת 2003 על ידי שני אדריכלים בוגרי בצלאל : נורית אגמון ויואל בריידמן. למשרד ניסיון בתכנון אדריכלי, פיתוח שטח ופיקוח עליון בפרויקטים מסוגים שונים: מבני ציבור, מבני חינוך, בנייני מגורים, בניה פרטית למגורים, תכנון אורבאני, תכנון תכניות אב אזוריות, תכניות לשינוי יעוד קרקע, שימור ושיקום מבנים היסטוריים ותכנון נופי. למקימי המשרד...