חיפוש - חנות , מכוניות , מסחר |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיר המתוכננת למכוניות
22.05.14...כנית לאזור התעשייה התנהל מאבק ציבורי ומשפטי ממושך מול הזרוע הנדל"נית של איקאה, חברת "אירוס הגלבוע" שחכרה מהמנהל שטח כולל של כ100 דונם ופעלה למען אישור חורג בתב"ע של אזור התעשייה במטרה לבנות עוד שטחי מסחר. בסופו של דבר נבנתה החנות, אך לא כפר הקניות שתוכנן – ושאר המגרשים שווקו מחדש כשטחי תעשייה למרכזים לוגיסטיים גרידא. התכנון לסביבת כלי רכב מכיל אלמנטים עיצוביים שייחודיים רק לצרכים אלה כמו רמפות, קוטר מוגדר לסיבובים, מעליות ייעודיות ויחידות מידה קב... -
פתרונות חניה באמצעות מתקני חניה
22.01.12...ם. סרטון הדגמה למתקן חניה פופולריים מאד, הינם מתקני חניה הידראוליים המכפילים את מקומות החניה, כשרכב אחד נמצא בבור ואילו השני נמצא מעליו בגובה פני הקרקע. ניתן להתקין את המתקן בחצרות בניני מגורים קיימים, במגרשי חניה חיצוניים, תחנות דלק וכו, וכן במרתפי חניה-כשמתוכננת מראש תקרה בגובה בין 2.95 מטר ל-3.25 מטר, ובור בעומק בין 1.55 מטר ל-1.70 מטר. הרוחב הנדרש למתקן בודד של 2 מקומות חניה הינו 2.60 מטר ואילו למתקן זוגי של 4 רכבים הרוחב הנדרש הוא 4.60 מטר. ... -
למי שייך הרחוב?
13.06.11...יגה יפה מאד את הבעיה: רחבה נעימה עם קשתות שנועדו למסחר ובתי קפה ולבטח הייתה שוקקת אם הייתה זוכה לטיפול נכון יותר ולהרחקת המכוניות. ההעדפה האוטומטית שלנו לתנועת המכוניות על פני הולכי רגל ורחוב שוקק וחי ברורה. כולנו רוצים לחנות ממש מתחת לבית, אם היה אפשר - היינו רוצים להחנות את הרכב כך שתא המטען יהיה צמוד למקרר במטבח. אבל כמתכננים אנחנו צריכים להיות מודעים ואחראים גם לשטח הציבורי שהחזיתות שלנו יוצרות. קחו למשל קיבוץ, בצורת הישוב הזו המכוניות הו... -
מלכת העיר, אופניים ושדרות רחבות
11.12.11...יום בגלובס. קייזר היה מהנדס העיר תל אביב ומנקודת מבטו ברור שהאשמה במרבית הבעיות בעיר היא המכונית. "אני מעדיף שלמכוניות יהיה לא נוח לנסוע בעיר. כשלמכוניות נוח לנסוע ברחוב, זה סימן שחציית הכבישים פחות בטוחה. כשלמכונית יש איפה לחנות, זה סימן שלמי שהולך על המדרכה יהיה פחות נוח. המכונית אינה מלכת העיר, מלך העיר הוא הולך הרגל - והתכנון צריך להתכוון אליו". קייזר מספר על ראשי הערים המעוניינים לבנות שדרות רחבות עם איי תנועה. על משרד התחבורה שמנחה אותם...







